Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sinusta tuntuisi tässä tilanteessa? Mieheni yrityksen talous on

Vierailija
03.06.2012 |

vaakalaudalla. Mies on tosi stressaantunut, tietysti, ja minä yritän tukea häntä parhaani mukaan; kannustan, valan uskoa ja yritän muutenkin auttaa. Mies ei jaksa nyt huomioida minua.

Eilen hän joi illalla pari olutta ja oli taas tosi ahdistunut, vähän itkuinenkin. Minä tsemppasin, kuuntelin ja taas valoin uskoa. Koitin saada ajatukset muualle ja houkuttelin häntä petiinkin yhtä aikaa. Mies on sanonut, että seksin aikana hän ei ajattele muuta ja hän saa siitä paljon voimaa. Se ei ole siis ongelma meille.

Myöhään illalla mies kuitenkin puki päivävaatteet, lähti ulos ja palasi kahden jälkeen yöllä, kännissä. Oli ollut paikallisessa baarissa. Näin on käynyt ennenkin. Käskin miehen sohvalle nukkumaan, koska hän kuorsaa juoneena kuin sika.

En päästänyt häntä aamullakaan viereeni, koska olin loukkaantunut taas hylätyksi tulemisesta. Mies avautuu minulle ja jättää sitten yksin. Siitä mies taas loukkaantui ja sanoi, että minun on niin helppo käskeä hänet pois vuoteesta. Sanoin, että niin on, koska hän ei arvosta minua pätkääkään. Tällaista meillä on liian usein.

Ymmärrätkö minua, miksi olen surullinen ja loukkaantunut? Vai pitäisikö minun tulea miestä ja sietää hänen käytöstään loppuun asti, koska hänellä on nyt kriisi (jonka lopputuloksesta ei vielä tiedä)? Miten neuvoisit minua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei miehet välitä naisten tunteista. Ne tekee just niinkuin haluaa ja vähät välittää naisen pillityksestä. Kyllä ne tukeaa haluaa ja vaatii kun maailma kaatuu päälle (niin ja tietysti seksiä), mutta mitään negatiivista ne ei naiselta kestä.

Vierailija
2/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi yrityksen, perheenne elannon (?), miehen työpaikan ja tulevaisuuden tilanne on vaakalaudalla - niin kuin itsekin sanoit. Siis tilanne on miehelle varmasti tosi ahdistava ja tilanne on todennäköisesti paljon vakavampi kuin mitä on sinulle todella kertonut.

Ja sinä niiskutat olevasi surullinen ja loukkaantunut...

järki käteen nainen - ja nyt riennät ihan oikeasti miehesi tueksi TEIDÄN vaikeassa tilanteessanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että mies häipyy yöllä ryyppäämään, ei auta tilannetta mitenkään. Hän vain ahdistuu lisää ja tulee samalla laiminlyöneeksi meitä. Hän ei näe, että kaikki muu on hyvin ja ennallaan. Minä ja lapset olemme täällä. Näitä talouskriisejä firmassa on yleensä kerran vuodessa. Aikamoiset suot on kahlattu jo monta kertaa. Nyt vain on laajentumisen jälkeen vielä pahempi tilanne.

ap

Miehesi yrityksen, perheenne elannon (?), miehen työpaikan ja tulevaisuuden tilanne on vaakalaudalla - niin kuin itsekin sanoit. Siis tilanne on miehelle varmasti tosi ahdistava ja tilanne on todennäköisesti paljon vakavampi kuin mitä on sinulle todella kertonut. Ja sinä niiskutat olevasi surullinen ja loukkaantunut... järki käteen nainen - ja nyt riennät ihan oikeasti miehesi tueksi TEIDÄN vaikeassa tilanteessanne.

Vierailija
4/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaljaan näyttää riittävän varaa.

ap

Vierailija
5/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi halusi mennä eilen kaljalle. Jos ei käy alvariina ja juo vain pari kaljaa, niin mikä siinä on ongelma?

Toisekseen, miehellä on nyt ongelmia firman kanssa. Älä lisää hänen ongelmiaan loukaantumalla ns tyhjästä. Sanoit että firmalla on taloushuolia noin kerran vuodessa. Joten sinulle miehesi käyttäytyminen ongelmatilanteessa pitäisi olla tuttua.

Jos haluat mieheltäsi toisenlaista käytöstä onglematilanteissa, niin puhu niistä silloin kun tilanne on normaali.

Vierailija
6/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole ollut parista kaljasta. Mies oli aivan päissään, kun tuli kotiin.

ap

Vierailija
7/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ongelmatilanteessa on uusi juttu. Eikä kyse ole ollut parista kaljasta. Mies oli aivan päissään, kun tuli kotiin.

ap

Vierailija
8/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aloitit tämän ketjun?

...voisi sanoa "mitä minä sanoin".

Se joka pyysi sinua "heräämään".

Vierailija
10/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärrän sinua täysin. Jos yksi on ahdistunut niin tietysti se vaikuttaa koko perheeseen. Teet ihan oikein kun tuet miestäsi, mutta jos miehen käytös on tuollaista niin tuleehan se raja jossain vastaan. Elämä on kokonaisuus, pitää iloita niistä asioista mitkä vielä on hyvin, kai olet jo muistuttanut miestä siitäkin. Ja vaikka kävisi kuinka niin teillä on toisenne ja elämä jatkuu.

Vierailija
11/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Etsi uusi ja rikkaampi.

Vierailija
12/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttanut siitäkin, että kyse on vain rahasta. Me emme edes menetä kotiamme, jos firma kaatuu, vain sen firman ja mies työnsä. Hän onkin mielestäni enemmän häpeissään kuin huolissaan.

ap

ja ymmärrän sinua täysin. Jos yksi on ahdistunut niin tietysti se vaikuttaa koko perheeseen. Teet ihan oikein kun tuet miestäsi, mutta jos miehen käytös on tuollaista niin tuleehan se raja jossain vastaan. Elämä on kokonaisuus, pitää iloita niistä asioista mitkä vielä on hyvin, kai olet jo muistuttanut miestä siitäkin. Ja vaikka kävisi kuinka niin teillä on toisenne ja elämä jatkuu.

Vierailija
13/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman tilanne on tosi paha, mies on juuri kertonut faktat. ap

niin ehkä hän kävi eilen nollaamassa pään, saamassa ajatukset muualle ja keräsi rohkeutta kertoakseen sinulle.

Minusta pään nollaus on satunnaiseti tai kertaluontaisesti sallittua, mutta tietenkään alkoholi ei ole ratkaisu.

Vierailija
14/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme edes menetä kotiamme, jos firma kaatuu, vain sen firman ja mies työnsä.

Epäilen, että enemmän on pelissä, mies ei ole kertonut kaikkea. Olette ehkä tietämättäsi pantanneet talon firman velkoja vastaan?

Vierailija
15/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustilanne selvisi minulle muutama viikko sitten.

ap

Me emme edes menetä kotiamme, jos firma kaatuu, vain sen firman ja mies työnsä.

Epäilen, että enemmän on pelissä, mies ei ole kertonut kaikkea. Olette ehkä tietämättäsi pantanneet talon firman velkoja vastaan?

Vierailija
16/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleispanttauksena jostain vuonna x annetusta lainasta yritykselle ja nyt tuo panttaus on vielä voimassa kaikissa yrityksen lainoissa...

Vierailija
17/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

yleispanttauksena jostain vuonna x annetusta lainasta yritykselle ja nyt tuo panttaus on vielä voimassa kaikissa yrityksen lainoissa...

Vierailija
18/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja nää "tietäjät" tällä palstalla...

Ja se luotollinen pankkitilikin tarvitsee sen vakuuden, paljonkohan on tapissa? Jos oikein arvaan, niin ap on juuri nyt kysymässä mieheltään onko talo jossain vakuutena...

Vierailija
20/24 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää heittää mies sohvalle nukkumaan! Hän tarvitsee nyt KAIKEN tukesi. Laita oma loukkaantuneisuutesi ja pikkusieluisuutesi nyt syrjään. Käyttäydyt kuin pikkulapsi.