Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi nyt, mutta miksi te nostelette tuota 2,20 neliön talo -ketjua joka hemmetin päivä? KUKA JAKSAA ENÄÄ?

Vierailija
22.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiköön ap nyt. Ja on siel hauskoja juttuja.

Vierailija
2/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan avaa sitä ketjua, vaikka se ainaa tuleekin tohon yhelle sivulle missä noi aiheet on niinku peräkkäin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avannut sen kerran ja lukenut muutaman viestin alusta.

ap

Vierailija
4/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap (joka varmaankin sama kuin tässä ketjussa) saa nyt vain nolona hävetä uhoaan ja tyhmyyttään.. hih )=

Vierailija
5/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän aloituksen, koska minusta on todella outoa että jotain ketjua nostellaan koko ajan. Mutta nyt minun täytyy varmaan mennä lukemaan sitä talojuttua tarkemmin, jos se kerran on noin mielenkiintoinen. ;)

t. tämän ketjun ap

Vierailija
6/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yli 300 neliön talo ja naapuruston pienin, ja ei se yhtä juhlaa ole, kamala siivoaminen, onneksi käy tuo meksikolainen Maria joskus auttamassa. Takapihallakin on oma suihkulähde, ja aina saa pelätä että lapset tippuu sinne. On se ulkosuomalaisena kuitenkin ihanaa nähdä että teillä siellä koto Suomessa vielä pienistä asioista iloitaan. Kuten toisten mollaaminen, ja kehuminen omilla typerillä jutuilla.

Vierailija
7/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä provohan se on. :)

t. tämän ketjun ap

Vierailija
8/8 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosikko! Hassun hauskahan toi ketju on - mieletön jatkokertomus ;)

Eikä lie suinkaan kyse siitä, että jollekin sattunut kirjoitusvirhe, vaan juuri tuosta asenteesta. Mikä älyväläys ylipäätään oli lähteä kehuskelemaan talon koosta ja vielä tuollaisella aloituksella... Kuvastaa ihmisen henkistä pienuutta, jota ehkä sitten pitääkin pönkittää moisella.

Itse luen aina jatkot! Kivaa huumoria!