Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko miehenne mestari sängyssä?

Vierailija
09.06.2008 |

mun ei ole,seksi kestää korkeintaan 5 min. ja sit äkkiä housut jalkaan ja nukkumaan. Ajattelen aina ex miestä ja tyydytänkin itseni exää ajatellen(hän oli suorastaan jumala sängyssä,vei neitsyytenikin)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, valitettavasti ei. Ihan ihanaa se on, mutta verrattuna exään ei yllä samalle tasolle. Kyllä asiasta ollaan keskusteltu, mutta mun miehellä nyt vaan sattuu olemaan jotain estoja, ikävä kyllä. Seksiä on myös mun makuun liian harvoin, miehelle riittää kerta kaksi viikossa oikein mainiosti. Alussa mulla oli hankalaa kestää tätä, mutta ajan myötä kaikkeen tottuu. Pois en vaihtaisi ja olen kyllä ihan perustyytyväinen jopa meidän seksielämään.

Vierailija
2/7 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kestävyys on todella hyvä. Ei tule ennen kuin itse tahtoo. On hyvink okeilunhaluinen ja kiihkeä, ei peittele nautintoaan ja tahtoo tuottaa sitä myös minulle. Sessiot ovat pitkiä ja nautinnollisia, vaikka joskus pikaisemmatkin voisi piristää.

Seksin jälkeen aina halitaan ja suudellaan ja tuntuu todella hyvältä. Monesti tuntuu rakstelulta, panemisen tm sijaan. Joskus taas enemmän "vain naimiselta"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksiä noin kerta kuussa ja tosiaan 5 min. ku ukko laukee heti:( eikä ota mua koskaan huomioon,äkkiä panee ja se siitä. exän kans saatettiin harrastaa monta tuntia ja monesti päivässä,ah että se oli ihanaa.

Vierailija
4/7 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan harrasteta pitkiä sessioita, enemmänkin vain rajuja pikapanoja. Muuten kyllä halaillaan, pussaillaan ja ollaan paljon lähekkäin.

Vierailija
5/7 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, kolmattani odotan, ja joko voin pahoin tai olen liian väsynyt koko ajan. Tuntuu niin epäreilulta miestä kohtaan, jolla haluja olisi vaikka muille jakaa (toivottavasti ei kuitenkaan siihen ala...).

Vierailija
6/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan harrasteta pitkiä sessioita, enemmänkin vain rajuja pikapanoja. Muuten kyllä halaillaan, pussaillaan ja ollaan paljon lähekkäin.

Vierailija
7/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi