Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa että jonkun anoppi osaa..

Vierailija
09.06.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää anteeksi, myöntää erheensä/olleensa väärässä.

Mun anoppi ei sitä taitoa osaa ja siksi meidän välimme ovat poikki. Isäni kuoli viime vuoden lopulla eikä anoppi ottanut osaa eikä tullut edes hautajaisiin. Mulle se oli viimeinen pisara, sai riittää anopin oikut. Eikä välimmme ole pelkästään tuon isäni kuoleman takia menneet viileiksi, se vaan oli tosiaan viimeinen pisara.

Mutta ihanaa kuulla, että jollakin on oikeasti mukava anoppi. Mulla ei =((

-No more-

Vierailija
2/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni ja anoppini olivat kyllä tekemisissä eikä heillä koskaan ollut mitään "ongelmia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuitko anopin isäsi hautajaisiin?

Joku toinen miniä olisi voinut katkaista välit sen takia että anoppi änkeää hautajaisiinkin, jotka eivät kuulu hänelle pätkääkään.

Vierailija
4/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsi kyllä ja olin kutsunkin hautajaisiin esittänyt. Anopin mielestä se ei ole syy kuolla, jos kuolee viinaan. Se on itseaiheutettua (kuten onkin, mutta alkoholismi on sairaus).Ja minun isäni kuoli viinaan siksi hän ei hautajaisiin tullut.

Otin asiasta varmaan liikaa itseeni, mutta kun kyseessä oli oman isäni poismeno (vaikkakin alkoholin avustamana) niin loukkaannuin siksi anoppini käytöksestä.

-No more-

Vierailija
5/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 (alkoholistiäidin tytär)

Vierailija
6/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tulokseen mäkin olen tässä pikkuhiljaa tullut. Hän ei voinut silloin kun isäni vielä eli, sietää viinanjuontia, vaikkei siitä koskaan isälleni tietenkään sanonut vaan minulle.

Eikä se viina kaikkia pahaksi tee, vaikka minun anoppini mukaan niin tapahtuukin.

Kertokaa annanko anopin olla? Meillä on mieheni kanssa 2 lasta, eikä anoppi näe heitä meidän välirikkomme takia. En vaan pysty koskaan anopille antamaan anteeksi hänen käytöstään isääni kohtaan...

-No more-

Vierailija
7/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta anna lastesi tavata mummoaan kuitenkin. Olen henkilökohtaisesri sitä mieltä, ettei lapsia saa sekoittaa aikuisten riitoihin. Jos anoppisi on lapsillesi ollut tärkeä, anna heidän tavata häntä vaikka isänsä kanssa.

Vierailija
8/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksikään nainen ei ole tarpeeksi hyvä heidän pojalleen...Luultavasti sun anoppisi on sellainen.

Mutta jos miehesikään ei halua pitää äitiinsä yhteyttä, niin miksette voisi olla pitämättä. Ehkä anoppi itse tulee jonkin ajan kuluttua matelemaan teidän eteenne, jos vain olette kiinnittämättä huomiota häneen.

Vierailija
9/9 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsista vaan on niin pieni, ettei ole muistikuvia koko anopista lainkaan ja koska ollaan oltu tosi vähän tekemisissä viimeisen puolen vuoden aikana, vanhempi lapsikaan ei enää häntä juuri muista tai ainakin tosi harvoin puhuu hänestä enää.

Mutta eihän se tosiaan lapsien vika ole, että minä en tule anopin kanssa toimeen. Mieheni alkaa olemaan täynnä anopin ainaista kiukuttelua, en kuulemma ole ainoa kenelle anoppi on kiukutellut turhasta... Hänen entiset tyttöystävänsä ovat myös saaneet osansa. Onko tämä jotenkin jotain äiti ei halua päästää pojastaan irti-juttua??

-No more-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi