Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt harmittaa ja itkettää, meillä on puhtaanvalkoinen

Vierailija
03.06.2012 |

Ikean Klippan-sohva ja nyt huomasin, että mies on aamun aikana krapuloissaan piereskellyt tai hieronut siihen vaostaan hirveet jarrutusjäljet :(

Kertokaa äkkiä, miten nuo saisi nopeimmin ja helpoimmin pois, ei kai tarvi alkaa päällisiä irrottamaan ja pesemään?

Onko jotain aineita, millä lähtee?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat ja sohvat paskassa. Pakko varmistaa vielä, että miehenne ovat yli 3-vuotiaita.

kertoo se, jonka miehestä hieroutuu ruskeita jälkiä lakanaan.

oliko sun mies se possu,joka ei käytä kalsareita ja joka vatkaten ammeen yläpuolella pesee persiinsä niin että kakkatippoja on ammeessa?

, siis olen todella ärtynyt!! Mutta kiitos muistamisesta, ja kun kerran muistit, niin anna mulle nyt jokin tsemppi tai komppi tai milä lie ;)

lähetin sulle empatiaa paljon ja lähetän uudestaan! :)

kyllä sulla täytyy olla lehmänhermot kun jaksat miestäsi! toivottavasti on edes mukava sinulle,kun joudut kestämään noita kakkaleikkejä..

, sillä muutamme huomenna. Siellä ei jumalan kiitos ole ammetta, vaan pystysuihku, ja muutenkin ihana asunto, isompi. Siten mäkin, läski AV-mamma, saan helpomman kesän. Ei tarvitse kiivetä metrin korkuiseen ammeeseen ja yrittää pestä pitkiä hiuksiaan siten, että suihku on vasemmassa kädessä ja oikealla pesee tukkaa. Ja molemmissa on bidee-suihku, niihin mä ainakin olen tottunut -- saa nähdä, miten mies toimii ;)

onnea uuteen kotiin!!

toivon todella puolestasi että miehesi oppisi todellakin käyttämään sitä bideetä..mutta lienee turha toivo,ei ne vanhat koirat uusia temppuja opi..

oi kun olisi kiva,että tääläkin olisi nimimerkit käytössä,niin tietäisi kenen kanssa juttelee..

niin muutes minäkin olen lihava pitkä hiuksinen av-mamma! :D

johonkin AV-mammaan, mutta miten silloin toimitaan? En ainakaan aio laittaa tänne sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa? Hän, jota lainasin, vaikuttaa kivalta. Ihan sama, missä asuu

T lakanantuhrijan vaimo :D

niin aika vähiin jää vaihtoehdot kyllä..itseasiassa minä olen kyllä yksinäinen ihminen,että olisi tarvetta kyllä ystävälle.. oiskohan mulla yksi sähköposti osoite minkä tänne viittis laittaa..ootas hetki pitää käydä kattomassa mikä sen osoite on..

Vierailija
42/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän vastata ekana hömppäosoitteella, koska tunnistan sinut tyylistäsi kyllä ;)Kurjaa, kun nyky-yhteiskunta on mennyt tämmöiseksi, että kaikkea pitää pelätä, varjella ja suojella :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla jatkossakin yhteydessä tuohon, joka mua tsemppaa. Neuvoja??

T ap

hippi-ronda@hotmail.com

Vierailija
44/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän vastata ekana hömppäosoitteella, koska tunnistan sinut tyylistäsi kyllä ;)Kurjaa, kun nyky-yhteiskunta on mennyt tämmöiseksi, että kaikkea pitää pelätä, varjella ja suojella :(

mutta tosiaan, tuossa on tuo mun osoite ylempänä,ja tuon pitäisi ihan toiminnassa olla.joten laitahan postia! :)

Vierailija
45/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun osoite sisältää nimen, mut on niin vanha, että sukunimi on entinen ja kaupunki myös, sopiiko?? Mä kyllä vaistoan, mistä sinut tunnistaa. Alä vastaa noille muille sitä ennen, ovat feikkejä!

Vierailija
46/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun osoite sisältää nimen, mut on niin vanha, että sukunimi on entinen ja kaupunki myös, sopiiko?? Mä kyllä vaistoan, mistä sinut tunnistaa. Alä vastaa noille muille sitä ennen, ovat feikkejä!

Vierailija
47/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Ikean sohva on oikea valinta. Ei tarvitse sitten harmitella, että mies pilasi kunnollisen sohvan.

Vierailija
48/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensimmäiseksi suihkautin tahroihin hieman tavallista Tolua ja hieroin sen hyvin kankaan pintaan, jotta tahrat kostuivat hieman.

Sen jälkeen laitoin nestemäistä pesuainetta sellaisella roll-onilla ja hieoin sienellä hyvin, yritin saada mahdollisimman kuivaksi. Tällä keinolla tahrat lähtivät jo lähes kokonaan.

Lopuksi sirottelin ihan tavallista ruokasoodaa, hieroin kankaaseen annoin olla hetken aikaa ja imuroin ja nahkasin froteekankaalla.

Tahrat ovat pois!

Onnellinen loppu :)

Mieskin tuli jo kotiin ja uunissa on broilerin rintafileet ja perunamuusi valmiina.

ap

Vierailija
49/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on Ikean Klippan-sohva valk. kankaalla, niin mikset pessyt sitä kangasta pesukoneessa? Ja en kyllä niin halvan sohvan perään oli itkenyt. Enkä kyllävoi käsittää miten joku aikuinen mies voi sotkea sohvan tuolla tavalla.

Vierailija
50/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on Ikean Klippan-sohva valk. kankaalla, niin mikset pessyt sitä kangasta pesukoneessa? Ja en kyllä niin halvan sohvan perään oli itkenyt. Enkä kyllävoi käsittää miten joku aikuinen mies voi sotkea sohvan tuolla tavalla.

se kangas on sellaista tekonahkaa.

ap

Vierailija
51/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kerran yksi sohva pilalle, kun tuli siinä sottasesti naitua niin monta kertaa. Oli lopulta kuin pakanamaan kartta. Kaiken huippu oli, kun muutama vieras luuli, että se kuviointi on jotakin huippu disignea!!!

No joo, jäihän niistä tahroista nyt paremmat muistot kuin sinun miehesi krapuala paskasta.

Panettaako sitä muuten krapulassa? Meidän mies on siinä tilassa aivan mahdoton.

Vierailija
53/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me paneskellaan aina sängyssä.

Parempi onkin, sillä mies haluaa myös kuukautisten aikana.

ap

Vierailija
54/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

se on sottaista hommaa

Vierailija
55/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

se on sottaista hommaa

EI JUMA, KUINKA JOKU VOI* PANNA KUUKAUTISTEN AIKANA?

Vierailija
56/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä mies postaamaan TM:n moottori-palstalle että millä lähtee jarrutusjäljet sohvasta.Kyllä siellä tiedetään, me ei viitsitä pohtia.

Vierailija
57/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkimaan uusi sohva. Melkoinen paskaperse se sun mies kaikenkaikkiaan.

Vierailija
58/61 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siivotkoon itse jälkensä.

Vierailija
59/61 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sellainen fetissi, että menen haistelemaan koiramme peräruiskua krapulapäissäni. Kerran mieheni yllätti minut, mutta sanoin vain putsaavani trippentroppia koiran takavitusta.

Vierailija
60/61 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h*****tti!! Koiran peräruiskua ei TODELLAKAAN kuulu haistella. Muutamaan otteeseen olen haistanut läheltä ripulisia kalsareita, mutta ne ovat sentään olleet mieheni. Kannattaisi mielummin haistella vaikka omaa ripulia, mutta eläinten tutkiminen on kieroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä