Nyt harmittaa ja itkettää, meillä on puhtaanvalkoinen
Ikean Klippan-sohva ja nyt huomasin, että mies on aamun aikana krapuloissaan piereskellyt tai hieronut siihen vaostaan hirveet jarrutusjäljet :(
Kertokaa äkkiä, miten nuo saisi nopeimmin ja helpoimmin pois, ei kai tarvi alkaa päällisiä irrottamaan ja pesemään?
Onko jotain aineita, millä lähtee?
Kommentit (61)
yritän vastata ekana hömppäosoitteella, koska tunnistan sinut tyylistäsi kyllä ;)Kurjaa, kun nyky-yhteiskunta on mennyt tämmöiseksi, että kaikkea pitää pelätä, varjella ja suojella :(
haluaisin olla jatkossakin yhteydessä tuohon, joka mua tsemppaa. Neuvoja??
T ap
yritän vastata ekana hömppäosoitteella, koska tunnistan sinut tyylistäsi kyllä ;)Kurjaa, kun nyky-yhteiskunta on mennyt tämmöiseksi, että kaikkea pitää pelätä, varjella ja suojella :(
mutta tosiaan, tuossa on tuo mun osoite ylempänä,ja tuon pitäisi ihan toiminnassa olla.joten laitahan postia! :)
ja mun osoite sisältää nimen, mut on niin vanha, että sukunimi on entinen ja kaupunki myös, sopiiko?? Mä kyllä vaistoan, mistä sinut tunnistaa. Alä vastaa noille muille sitä ennen, ovat feikkejä!
ja mun osoite sisältää nimen, mut on niin vanha, että sukunimi on entinen ja kaupunki myös, sopiiko?? Mä kyllä vaistoan, mistä sinut tunnistaa. Alä vastaa noille muille sitä ennen, ovat feikkejä!
Niin Ikean sohva on oikea valinta. Ei tarvitse sitten harmitella, että mies pilasi kunnollisen sohvan.
ihan ensimmäiseksi suihkautin tahroihin hieman tavallista Tolua ja hieroin sen hyvin kankaan pintaan, jotta tahrat kostuivat hieman.
Sen jälkeen laitoin nestemäistä pesuainetta sellaisella roll-onilla ja hieoin sienellä hyvin, yritin saada mahdollisimman kuivaksi. Tällä keinolla tahrat lähtivät jo lähes kokonaan.
Lopuksi sirottelin ihan tavallista ruokasoodaa, hieroin kankaaseen annoin olla hetken aikaa ja imuroin ja nahkasin froteekankaalla.
Tahrat ovat pois!
Onnellinen loppu :)
Mieskin tuli jo kotiin ja uunissa on broilerin rintafileet ja perunamuusi valmiina.
ap
jos teillä on Ikean Klippan-sohva valk. kankaalla, niin mikset pessyt sitä kangasta pesukoneessa? Ja en kyllä niin halvan sohvan perään oli itkenyt. Enkä kyllävoi käsittää miten joku aikuinen mies voi sotkea sohvan tuolla tavalla.
jos teillä on Ikean Klippan-sohva valk. kankaalla, niin mikset pessyt sitä kangasta pesukoneessa? Ja en kyllä niin halvan sohvan perään oli itkenyt. Enkä kyllävoi käsittää miten joku aikuinen mies voi sotkea sohvan tuolla tavalla.
se kangas on sellaista tekonahkaa.
ap
Meillä meni kerran yksi sohva pilalle, kun tuli siinä sottasesti naitua niin monta kertaa. Oli lopulta kuin pakanamaan kartta. Kaiken huippu oli, kun muutama vieras luuli, että se kuviointi on jotakin huippu disignea!!!
No joo, jäihän niistä tahroista nyt paremmat muistot kuin sinun miehesi krapuala paskasta.
Panettaako sitä muuten krapulassa? Meidän mies on siinä tilassa aivan mahdoton.
me paneskellaan aina sängyssä.
Parempi onkin, sillä mies haluaa myös kuukautisten aikana.
ap
me paneskellaan aina sängyssä.Parempi onkin, sillä mies haluaa myös kuukautisten aikana.
ap
se on sottaista hommaa
me paneskellaan aina sängyssä.Parempi onkin, sillä mies haluaa myös kuukautisten aikana.
ap
se on sottaista hommaa
EI JUMA, KUINKA JOKU VOI* PANNA KUUKAUTISTEN AIKANA?
Nyt äkkiä mies postaamaan TM:n moottori-palstalle että millä lähtee jarrutusjäljet sohvasta.Kyllä siellä tiedetään, me ei viitsitä pohtia.
ja hankkimaan uusi sohva. Melkoinen paskaperse se sun mies kaikenkaikkiaan.
Itselläni on sellainen fetissi, että menen haistelemaan koiramme peräruiskua krapulapäissäni. Kerran mieheni yllätti minut, mutta sanoin vain putsaavani trippentroppia koiran takavitusta.
Hyi h*****tti!! Koiran peräruiskua ei TODELLAKAAN kuulu haistella. Muutamaan otteeseen olen haistanut läheltä ripulisia kalsareita, mutta ne ovat sentään olleet mieheni. Kannattaisi mielummin haistella vaikka omaa ripulia, mutta eläinten tutkiminen on kieroa.
niin aika vähiin jää vaihtoehdot kyllä..itseasiassa minä olen kyllä yksinäinen ihminen,että olisi tarvetta kyllä ystävälle.. oiskohan mulla yksi sähköposti osoite minkä tänne viittis laittaa..ootas hetki pitää käydä kattomassa mikä sen osoite on..