Nyt harmittaa ja itkettää, meillä on puhtaanvalkoinen
Ikean Klippan-sohva ja nyt huomasin, että mies on aamun aikana krapuloissaan piereskellyt tai hieronut siihen vaostaan hirveet jarrutusjäljet :(
Kertokaa äkkiä, miten nuo saisi nopeimmin ja helpoimmin pois, ei kai tarvi alkaa päällisiä irrottamaan ja pesemään?
Onko jotain aineita, millä lähtee?
Kommentit (61)
Valehtelet. Itse humalapäissäsi sotkit sovan, kun kukautisverisellä perseelläsi sitä hinkkasit.
, vaan osta joko tuota pesuvaahtoa tai vispaa sellainen itse pesuaineen kanssa ja imuroi. Silloin p-skan haju häviää, mutta tahra ei varmaankaan poistu. Ja sitten miehesi ostaa sulle joko uuden sohvan tai vähintään mieleisesi irtopäällisen.
P.S. Älä nyt ainakaan laita sitä miestä siivoamaan, leviää vaan lisää, ja pahimmassa tapauksessa siellä on pian ykät, joista selviää eilinen ruokavalionne :D
Tsemppiä kuitenkin ;)
jota itkettää sohvan päällinen, on ihana! Ap, haluaisin olla kaltaisesi, elää tässä ja nyt ja tuntea vahvasti
Lakanat ja sohvat paskassa. Pakko varmistaa vielä, että miehenne ovat yli 3-vuotiaita.
kertoo se, jonka miehestä hieroutuu ruskeita jälkiä lakanaan.
oliko sun mies se possu,joka ei käytä kalsareita ja joka vatkaten ammeen yläpuolella pesee persiinsä niin että kakkatippoja on ammeessa?
nyt vähintäänkin pakottaisin miehesi siivoamaan omat paskansa.
Sä voit toki kertoa hänelle täältä saamas neuvot, millä lähtee, mutta itse en kyllä toisen, aikuisen ihmisen, paskoja siivoaisi.
jota itkettää sohvan päällinen, on ihana! Ap, haluaisin olla kaltaisesi, elää tässä ja nyt ja tuntea vahvasti
tosi kalliita. Valkoista en itse ottaisi, koska se pinttyy niin helposti muutenkin kuin sen miehen kautta :D - olen se vastaaja, joka löytää lakanoista jarrujäljet, eli lakanat on helppo laittaa koneeseen :D
Äijät pyyhkii takapuoliaan pitkin kämppää ja muijat luuttuaa perässä. Kuvottavaa.
tajua valkoisia sohvia.
Tero
mutten myöskään niille paskovia miehiä. ja tosiaan ap,miksi sinä joudut paskat siivoamaan? hyi!
Lakanat ja sohvat paskassa. Pakko varmistaa vielä, että miehenne ovat yli 3-vuotiaita.
oliko sun mies se possu,joka ei käytä kalsareita ja joka vatkaten ammeen yläpuolella pesee persiinsä niin että kakkatippoja on ammeessa?
, siis olen todella ärtynyt!! Mutta kiitos muistamisesta, ja kun kerran muistit, niin anna mulle nyt jokin tsemppi tai komppi tai milä lie ;)
oliko sun mies se possu,joka ei käytä kalsareita ja joka vatkaten ammeen yläpuolella pesee persiinsä niin että kakkatippoja on ammeessa?, siis olen todella ärtynyt!! Mutta kiitos muistamisesta, ja kun kerran muistit, niin anna mulle nyt jokin tsemppi tai komppi tai milä lie ;)
lähetin sulle empatiaa paljon ja lähetän uudestaan! :)
kyllä sulla täytyy olla lehmänhermot kun jaksat miestäsi! toivottavasti on edes mukava sinulle,kun joudut kestämään noita kakkaleikkejä..
kangassohvat soft caren puhdistusaineilla. Sarjassa on eri aineet eri materiaalien puhdistamiseen ja suojaamiseen. Niitä löytyy ainakin useimmista huonekalukaupoista ja kodin ykkösestä, varmaan muualtakin.
Olen saanut jopa marjatahrat tuolla pois vaaleasta kangassohvasta.
tajua valkoisia sohvia.
Tero
mutten myöskään niille paskovia miehiä. ja tosiaan ap,miksi sinä joudut paskat siivoamaan? hyi!
Ja mä en ymmärrä ämmiä, jotka vollottaa paskarnnusta sohvassa. Eikö oo muuta poraamista?
Tässä taas yksi syy lisää miksi mulla ei ole miestä eikä tule enää olemaankaan. Pysyy sohvakin sen värisenä kun olen ostanut.
oliko sun mies se possu,joka ei käytä kalsareita ja joka vatkaten ammeen yläpuolella pesee persiinsä niin että kakkatippoja on ammeessa?, siis olen todella ärtynyt!! Mutta kiitos muistamisesta, ja kun kerran muistit, niin anna mulle nyt jokin tsemppi tai komppi tai milä lie ;)
kyllä sulla täytyy olla lehmänhermot kun jaksat miestäsi! toivottavasti on edes mukava sinulle,kun joudut kestämään noita kakkaleikkejä..
, sillä muutamme huomenna. Siellä ei jumalan kiitos ole ammetta, vaan pystysuihku, ja muutenkin ihana asunto, isompi. Siten mäkin, läski AV-mamma, saan helpomman kesän. Ei tarvitse kiivetä metrin korkuiseen ammeeseen ja yrittää pestä pitkiä hiuksiaan siten, että suihku on vasemmassa kädessä ja oikealla pesee tukkaa. Ja molemmissa on bidee-suihku, niihin mä ainakin olen tottunut -- saa nähdä, miten mies toimii ;)
pahemmanlaatuinen provo, sillä kuten huomataan, niin raitoja jättävä mies on AV-mammojen keskuudessa harvinaisuudeltaan joulupukin luokkaa oleva satuolento.
kyllä sulla täytyy olla lehmänhermot kun jaksat miestäsi! toivottavasti on edes mukava sinulle,kun joudut kestämään noita kakkaleikkejä.., sillä muutamme huomenna. Siellä ei jumalan kiitos ole ammetta, vaan pystysuihku, ja muutenkin ihana asunto, isompi. Siten mäkin, läski AV-mamma, saan helpomman kesän. Ei tarvitse kiivetä metrin korkuiseen ammeeseen ja yrittää pestä pitkiä hiuksiaan siten, että suihku on vasemmassa kädessä ja oikealla pesee tukkaa. Ja molemmissa on bidee-suihku, niihin mä ainakin olen tottunut -- saa nähdä, miten mies toimii ;)
onnea uuteen kotiin!!
toivon todella puolestasi että miehesi oppisi todellakin käyttämään sitä bideetä..mutta lienee turha toivo,ei ne vanhat koirat uusia temppuja opi..
oi kun olisi kiva,että tääläkin olisi nimimerkit käytössä,niin tietäisi kenen kanssa juttelee..
niin muutes minäkin olen lihava pitkä hiuksinen av-mamma! :D
kyllä sulla täytyy olla lehmänhermot kun jaksat miestäsi! toivottavasti on edes mukava sinulle,kun joudut kestämään noita kakkaleikkejä.., sillä muutamme huomenna. Siellä ei jumalan kiitos ole ammetta, vaan pystysuihku, ja muutenkin ihana asunto, isompi. Siten mäkin, läski AV-mamma, saan helpomman kesän. Ei tarvitse kiivetä metrin korkuiseen ammeeseen ja yrittää pestä pitkiä hiuksiaan siten, että suihku on vasemmassa kädessä ja oikealla pesee tukkaa. Ja molemmissa on bidee-suihku, niihin mä ainakin olen tottunut -- saa nähdä, miten mies toimii ;)
onnea uuteen kotiin!!
toivon todella puolestasi että miehesi oppisi todellakin käyttämään sitä bideetä..mutta lienee turha toivo,ei ne vanhat koirat uusia temppuja opi..
oi kun olisi kiva,että tääläkin olisi nimimerkit käytössä,niin tietäisi kenen kanssa juttelee..
niin muutes minäkin olen lihava pitkä hiuksinen av-mamma! :D
johonkin AV-mammaan, mutta miten silloin toimitaan? En ainakaan aio laittaa tänne sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa? Hän, jota lainasin, vaikuttaa kivalta. Ihan sama, missä asuu
T lakanantuhrijan vaimo :D
haluaisin olla jatkossakin yhteydessä tuohon, joka mua tsemppaa. Neuvoja??
T ap
Miks sä sitä sohvaa peset?