Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä wt:n tunnistaa facebookissa?

Vierailija
03.06.2012 |

Nyt on listattu wt:n ulkoiset olemukset, sisustukset ja kirjat joita he lukevat. Mutta miten wt:n tunnistaa facebookissa, mitä päivityksiä hän tekee? Käyttääkö jotain tiettyjä sovelluksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kuvista missä oma mussukka on naama sotkussa, kun se on niin söpö kun on syönyt mustikkasosetta!

Vierailija
2/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös ns. kännipäivityksistä joita julkaisee viikonloppuisin hehkuttaen milloin mitäkin. yleensäkin päihteidenkäytöllä retostelu julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilittää yksiyiskohtaisesti perheenjäsenistään/eksistään/anopistaan.

Pelaa FB-pelejä.

Vierailija
4/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tatuoinnit (näkyvät sellaiset)

2. Ed Hardy vaatteet (yleensä huonot kopiot, ostettu Turkin matkalta)

Vierailija
6/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita kummosta älykkyyttä, että tietää ettei mamut ole wt:n suosikkeja. Eikä vihreät.

Kyllä se wt-kansa löytyy pitkälti sieltä poliittisen skaalan toisesta päästä. Vihreäthän ovat tiedostavia yliopistopiiperoita.

Vierailija
8/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ostaneet kytkyllä. Mulla sellainen työkaveri joka on kaverina naamakirjassa. Kertoo naamakirjassa kaikki ryyppyreissunsa, käy tupakakalla ja sen kertoo naamakirjassa jne...

Vierailija
9/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä riippumatta, yritys näyttää seksikkäältä huulet törössä tms. ja mielellään päällä jotain vaaleanpunaista glitter-unelma tms. Aito WT!

Vierailija
10/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nähdäkseni tämä "white trash" on amerikkalaisten liberaalien keksimä termi valkoihoisille asumuskeskittymille; erityisesti ei-urbaaneille sellaisille.

Amerikassahan ihmisille opetetaan pennusta lähtien että kirkossa käyvät, töissä käyvät, ei-niin-rikkaat, demokraatteja äänestämättömät ja toistensa seurassa viihtyvät valkoihoiset ovat jotenkin epäilyttäviä ja pahoja. Tai tällaista maailmankuvaa juutalais-moku-liberaali siipi tukee.

Yleisessä keskustelussa ei koskaan käytetä mitään "non-white trash" termiä. 'white trash' on erityisesti rasistinen termi jota mutiaiset ja itseään ruoskivat liberaalit käyttävät valkoisista yleensä.

Vierailija
11/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nähdäkseni tämä "white trash" on amerikkalaisten liberaalien keksimä termi valkoihoisille asumuskeskittymille; erityisesti ei-urbaaneille sellaisille.

Amerikassahan ihmisille opetetaan pennusta lähtien että kirkossa käyvät, töissä käyvät, ei-niin-rikkaat, demokraatteja äänestämättömät ja toistensa seurassa viihtyvät valkoihoiset ovat jotenkin epäilyttäviä ja pahoja. Tai tällaista maailmankuvaa juutalais-moku-liberaali siipi tukee.

Yleisessä keskustelussa ei koskaan käytetä mitään "non-white trash" termiä. 'white trash' on erityisesti rasistinen termi jota mutiaiset ja itseään ruoskivat liberaalit käyttävät valkoisista yleensä.

Vierailija
12/15 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa koulutus: "Elämän koulu."

Yhdyssanavirheet.

Vierailija
13/15 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa koulutus: "Elämän koulu."

Yhdyssanavirheet.

Vierailija
14/15 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy varmaa muokkaa mun profiilii etten paljastu wtxsi.......

Vierailija
15/15 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtä tumma, kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme