me ei saada ylioppilaskutsuja eikä hääkutsuja eikä mitään :(
Suku alkaa olla jo naitu ja tuttavapiirimme on pieni. Mäkin haluan juhliin!
Kommentit (12)
en saa kutsua mihinkään! En ole ollenkaan juhlijatyyppiä. Pakotan itseni menemään jos on jotkut ihan läheisen juhlat, mutta viime vuosina onneksi ei ole ollut mitään.
Mä oon ollut ylppäreissä viimeksi vuonna -98. Hääkutsuja sain viime vuonna 3, mutta sitä ennen oli 7 vuoden tauko. Olis kiva päästä tänä kesänä häihin, mutta eipä ole häitä näköpiirissä. Mä pidän hääjulista ja olis valmiina kiva juhlamekkokin, jonka löysin kirppikseltä:)
Olisiko kellään mahdollisuus kutsua meidät juhliinsa? Olemme hyväkäytöksisiä ja lapset eivät huuda. Emme syö paljoa. No mies toki vähän normaalia enemmän. (Mutta sitäkin voin hillitä omilla eväillä!)
ap
ettette joudu moisiin tylsiin kekkereihin ja järjestäkää itse juuri semmoiset bileet joista tykkäätte!
ristiäisiin. Oikeasti ei huvittais, eikä olisi rahaakaan (itsellä ei ole todellakaan mitään sopivaa kolttua tms. - ja joo ei oikeasti ole, lahjaan menisi rahaa...). Lisäksi on ainoa vapaa viikonloppu ennen heinäkuun loppua, muutakin tekemistä siis olisi.
ap
Olisiko kellään mahdollisuus kutsua meidät juhliinsa? Olemme hyväkäytöksisiä ja lapset eivät huuda. Emme syö paljoa. No mies toki vähän normaalia enemmän. (Mutta sitäkin voin hillitä omilla eväillä!) ap
Aihe voi olla mikä vaan. Tärkeintä on tunnelma.
Kesällä pidetään ainakin yhdet kesäjuhlat johon tulee tuttuja ympäri suomea ja muutama ulkomaan eläväkin.
Olisiko kellään mahdollisuus kutsua meidät juhliinsa? Olemme hyväkäytöksisiä ja lapset eivät huuda. Emme syö paljoa. No mies toki vähän normaalia enemmän. (Mutta sitäkin voin hillitä omilla eväillä!)
ap
Harmi ettei ole juhlia, ei ole kyllä meilläkään.. Kutsuisin kyllä teidät!
Olisin ap, kutsunut eteidät tosi mielellään, vaikka viimeisiin ristiäisin.
Mellä on niin pieni suku ja ystäväpiiri, että oiekin hävettää pitää niin pienent juhlat.
Olisin kovasti toivonut teidät meille.
ap
Olisiko kellään mahdollisuus kutsua meidät juhliinsa? Olemme hyväkäytöksisiä ja lapset eivät huuda. Emme syö paljoa. No mies toki vähän normaalia enemmän. (Mutta sitäkin voin hillitä omilla eväillä!) ap
Harmi ettei ole juhlia, ei ole kyllä meilläkään.. Kutsuisin kyllä teidät!
pitäkää itse vaikka synttärit tai nimpparit tai jotkut kissanristiäiset! Me pidettiin maalla ennen keväisin jopa "alkovin avajaisia" ;)