Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
muita joille ei sovi nauraminen kuvissa?
04.07.2012 |
kokeilin ottaa itsestäni kuvia kuten bloggaajat ja hymyillä/nauraa kuvissa mutta ei tullut hyviä. Parhaat kuvat oli vähän surullisella ilmeellä. Johtuu siitä, että omistan kapeat ja pitkät kasvot. :(
Kommentit (3)
mutta kun omistaa tälläisen kapean leuan niin nauraminen näyttää hassulta. Jotenkin Schumackermainen ilme tulee aina..ei hyvä
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä pysty hymyilemään kuvissa koska hymyni on typerän näköinen. Olen seksikäs vakavalla ilmeellä, hölmön näköinen hymyillessäni. :(
Alue: Aihe vapaa
hänelle tulee ilmeryppyjä hymyillessä. Hänen mielestään se on pahempi juttu kuin hapan ilme. Minusta näyttää hassulta, että kaveri on kuvissa aina kuin sitruunan niellyt, vaikka hän oikeasti ei ole niin totinen.