Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita joille ei sovi nauraminen kuvissa?

Vierailija
04.07.2012 |

kokeilin ottaa itsestäni kuvia kuten bloggaajat ja hymyillä/nauraa kuvissa mutta ei tullut hyviä. Parhaat kuvat oli vähän surullisella ilmeellä. Johtuu siitä, että omistan kapeat ja pitkät kasvot. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle tulee ilmeryppyjä hymyillessä. Hänen mielestään se on pahempi juttu kuin hapan ilme. Minusta näyttää hassulta, että kaveri on kuvissa aina kuin sitruunan niellyt, vaikka hän oikeasti ei ole niin totinen.

Vierailija
2/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun omistaa tälläisen kapean leuan niin nauraminen näyttää hassulta. Jotenkin Schumackermainen ilme tulee aina..ei hyvä



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pysty hymyilemään kuvissa koska hymyni on typerän näköinen. Olen seksikäs vakavalla ilmeellä, hölmön näköinen hymyillessäni. :(