Miehen piti tulla hakemaan minut ja lapsi kevätjuhlista. Ei tullut. MISSÄ SE ON?
Mies lähti töihin aamulla, kun oli vahingossa jättänyt urheiluvälinekassinsa sinne eilen. Piti tulla sieltä suoraan hakemaan minua ja lasta koulun kevätjuhlista klo 11.
Odotettiin vartti ja soitin kahdesti. Lähdettiin sitten kotiin, koska oltaisiin kävellen oltu jo kotona. Kaatosateessa, tottakai. Soitin kotoa, ei vastaa.
Nyt olen jo kuusi kertaa soittanut, ei vastaa. Alan huolestua. Onko nyt huono ajokeli? Onko sattunut joku onnettomuus?
Ihmettelen eniten sitä, ettei vastaa puhelimeen. Ei ole työpäivä, voi ihan vapaasti puhua puhelimeen. Kännykkä ei ole kotonakaan.
Kuolen tähän epätietoisuuteen. Työpaikalle on yleisnumero, muttei siellä kukaan lauantaina vastaa.
Milloin pitää oikeasti huolestua tai ottaa yhteyttä johonkin? Nyt ollut 1,5 tuntia "kateissa", vaikka lähti jo 10 aamulla 5km päähän työpaikalle.
Kommentit (38)
Todellakin löhdet lapsen kanssa tekemään jotain mukavaa. Leffaan tms? Ja ukko saa miettiä jotain hyvitystä. Meillä se olisi huushollausvuoro kaupankäynteineen ja ruoanlaittoineen. Ja lapselle jokin kiva ylläri. Lelu tai huomenna jotain kivaa tekemistä. Hauskaa päivää teille!
Pettää.. Eikä huomaa ajan kulkua.. Harmi.
Ei kukaan, siis kukaan, ole töissä niin pölvästi että ei vastaa puhelimeen jos siihen soitetaan 17 kertaa. Ei mene keskittymiskyky niin täysin vaikka olisikin putkiaivo. Ja miksi kännykkä olisi ollut äänettömällä?
Sen sijaan se puhelin on ollut äänettömällä kun mies on ollut kuksauttamassa hoitoaan. Ovat rakastelleet ja ajatelleet sen jälkeen loikoilla hetken sängyssä -> mies torkahtanut ja tulos on tässä. :(
Olen todella pahoillani ap mutta et kai oikeasti usko miehesi selitystä? Jos haluat uskoa niin pyytäisin sitten samantien nähtäväkseni jotain konkreettista mitä ovat pomon kanssa tehneet joka todistaa, että mies on ollut töissä ja tehnyt jopa töitä. Harvoin miehet ovat niin fiksuja, että tekisivät alibinsa etukäteen valmiiksi.
Jos olisi niin ap vielä illalla etsisi itku kurkussa miestään...
Miehesi on tarkoituksella unohtanut urheilukamat töihin, että pääsis ilman sen kummempia selityksiä panemaan työkaveriaan, jonka kanssa ollut säpinää jo pitkään.
kyllä minäkin huolestuisin. Oma mieheni on myös hajamielinen ja muun muassa puhelin unohtuu usein äänettömälle (ja tavarat minne sattuu). Jospa miehelläsi on tullut joku yllättävä mutka matkaan eikä vain ole kuullut puhelintasi?
Eikö löydy kotoa mistään, jos on mennyt vaikka nukkumaan päiväunille eikä herännyt ajoissa hakemaan teitä?
Tulehan kertomaan miten tilanne etenee...
Miten te naiset olettekin noin urpoja? Ap rakas, äijäsi on mulkku! Se treenikassi olisi voinut odottaa, ja olisi tullut mukaanne juhlaan tottakai! Lapsiraukka.
Ja miski aina miehiä puolustellaan: Voiku mun Olli kulta on niin hajamielinen, hyvä kun raukka edes tietää nimensä....
Lopettakaa jo, miksi aina naiset saavat pitää kaikesta huolen ja miesten ei tarvitse tietää mistään mitään.?
Aivan kertakaikkiaan älytöntä.
¨
Miehillä on melkein aina isompi palkkakin joten kai ne nyt jotain osaakin. vaiko onkohan se pelkkä munalisä?
aaaahhhhh, ottaa aivoon tollaset pulliaiset. älkää puolustelko teijän ukkoja noin, ei tod ole sen arvoisia.
Jos olisin ap, sanoisin äijän painua helvettiin kun näyttää naamansa seuraavan kerran, koska tuollaisia asioita ei noin vain unohdella..
ÄLY HOI
Oikeasti ap. Älä oli sinisilmäinen.
Oikeasti ap. Älä oli sinisilmäinen.
Kesälauantai, ihmiset juhlatuulella ja ehkä joku vanha tuttu tullut vastaan tai kaveri soittanut ja ovat kaljalla.
1,5 tuntia ei nyt kuulosta paljolta, mutta tietenkin ihmeellistä, ettei tullut teitä hakemaan. Olisiko unohtanut, mitä sovitte hakemisesta, jos kerta vielä lähellä asutte?
Onko koskaan ennen ollut mitään vastaavaa?
Pettää.. Eikä huomaa ajan kulkua.. Harmi.
on siinä kunnossa, että pettäminen tulee ensimmäisenä mieleen. Toivottavasti pystyt joskus kuitenkin rakentamaan luottavaisen suhteen puolisoosi ja pääsisit tällaisista ajatuksista eroon.
On aika naiivia aina heittää tuo pettämiskortti joka asiaan. Olen todella huolestunut siitä, ettei miehestä kuulu mitään. Tämä on todella epätavallista. Meidän piti mennä pelaamaan lapsen kanssa heti kevätjuhlien jälkeen ja siksi urheilukassi piti hakea aamulla. Mies on hajamielinen.
ap
Kesälauantai, ihmiset juhlatuulella ja ehkä joku vanha tuttu tullut vastaan tai kaveri soittanut ja ovat kaljalla.
1,5 tuntia ei nyt kuulosta paljolta, mutta tietenkin ihmeellistä, ettei tullut teitä hakemaan. Olisiko unohtanut, mitä sovitte hakemisesta, jos kerta vielä lähellä asutte?
Onko koskaan ennen ollut mitään vastaavaa?
Meidän piti mennä pelaamaan sulkista lapsen kanssa heti kevätjuhlien jälkeen ja miehen piti sen takia tulla hakemaan suoraan koululta. Oli salivuoro klo 11.30.
Mies on hajamielinen, muttei todellakan voi unohtaa tällaisessa tilanteessa mitä on tekemässä. Lähti klo 10 hakemaan sitä urheilukassia 5km päästä työpaikalta, piti sieltä tulla suoraan koululle katsomaan juhla loppuun ja hakemaan meitä autolla kotiin.
Ei voi olla mitenkään mahdollista, että olisi lähtenyt jonnekin jonkun kanssa. Ei ikinä tee mitään niin spontaanisti. Ei ole mitään vanhoja tuttuja, jotka menisivät varatun sulkisvuoron ohi.
Todellakin poikkeuksellista. Olen jo soittanut parille tutulle. En halua nostattaa mitään yleistä paniikkia, mutta todellakin minuutti minuutilta alkaa tuntua siltä, että jotain on tapahtunut. Lapsi kyselee, missä isä on, enkä osaa vastata.
Ei edelleenkään vastaa puhelimeen.
Kuinka kauan ihmisen pitää olla kateissa, että voi ottaa yhteyttä johonkin tahoon? Jos kyseessä olisi oma lapsi, olisin jo soittanut poliisit, mutta kyseessä kuitenkin aikuinen mies.
ap
kyllä minäkin huolestuisin. Oma mieheni on myös hajamielinen ja muun muassa puhelin unohtuu usein äänettömälle (ja tavarat minne sattuu). Jospa miehelläsi on tullut joku yllättävä mutka matkaan eikä vain ole kuullut puhelintasi?
Eikö löydy kotoa mistään, jos on mennyt vaikka nukkumaan päiväunille eikä herännyt ajoissa hakemaan teitä?
Tulehan kertomaan miten tilanne etenee...
Tai voitko pyytää jotain tuttuasi käymään miehesi työpaikalla? Jos auto on siellä eikä miestä näy missään niin voihan se olla, että on jäänyt vaikka lukkojen taakse sisään tai saanut sairaskohtauksen tms. Kyllä kannattaa nopeasti toimia ihan varmuuden vuoksi!
-7-
Lähdin lapsen kanssa viettämään tosi kivan päivän. Haettiin lapsen serkku kaveriksi ja mentiin HopLopiin ja syömään. Loppuilta oltiin siskollani, syötiin herkkuja ja katsottiin DVD:ltä hauska lastenkomedia. Tai siis serkukset katsoivat, minä ja sisko juteltiin.
Tultiin vasta illalla myöhään kotiin, lapsi meni suoraan nukkumaan. Olin edelleen niin raivoa täynnä, että menin itsekin nukkumaan, enkä sanonut miehelleni edes hyvää yötä.
Tänään sitten sanoin, että oli todella törkeä temppu unohtua töihin. Ja kerroin, että olin tärissyt huolesta, eikä mies ollut edes puhelimen lähettyvillä.
Mies oli pahoillaan ja raivo alkaa laantua. Harmittaa silti ihan vietävästi. Kaiken kukkuraksi taisin vilustua eilen, kun käveltiin sateessa hirveässä kylmässä tuulessa koulusta kotiin.
ap
En nyt yritä vängätä miehestäsi pettäjää (vaikka siltä se tietysti näyttää), mutta ihan oikeasti normaali mies ei unohda lapsen kevätjuhlia ja odottavaa vaimoa vesisateeseen. Ei edes hajamielinen mies.
Eikä sillä normaalilla miehellä ole kännykkä unohtunut autoon, koska hän tietää,että vaimo ja lapsi odottavat ja hänen pitäisi heille soittaa, missä viipyy.
Toisin sanoen miehesi VALITSI työn. Hän päätti, että pääsette itsekin sieltä kevätjuhlista kotiin. Hän ei varmaan koe mitenkään kovin suuria tunnontuskia, mitä nyt näön vuoksi vakuuttaa olevansa pahoillaan.
Onko pyytänyt lapselta anteeksi? Onko hätääntynyt?
Veikkaan, että ei. Hän reagoi sujuvasti ap:n ilmeisiin ja vääntää ilmeen pahoittelevaksi, ja tämä uppoaa sitten ap:hen kuin häkä.
Kyllä minulla on tietoa.