Wordament
Pelaako kukaan kyseistä peliä? Millaisia prosentteja saatte yleensä? Onko mitään vinkkejä? Mua ihmetyttää se Smedu, miten se voi saada aina niin paljon pisteitä? Se on varmaan hakannut tuota peliä melko paljon.
Kommentit (57)
Ne huijaa, on olemassa sovellus minkä avulla saa jotenkin hirveästi sanoja. Mulla ei ole sitä huijausohjelmaa mutta yhden kerran olin toinen :) Yleensä oon siinä 45-55%.
joskus tullut 62 sanaa mutta sen enempään ei ole asiaa. ehkä jonain päivänä
Piti ihan tarkistaa :D ekan sijalla oon ollu 845 kertaa, top kympissä 4900 kertaa, paras sanamäärä 85. On tullu hieman muutaman vuoden sisällä pelattua! Tosin viime vuonna olin pari viikkoa sairaalassa ja hakkasin Wordamenttia 24/7 :D
Itse pääsen 10 parhaan joukkoon vain aikaisin aamulla mutta eipä silloin ole kovin montaa ihmistä pelaamassakaan
Smedu ja muutama muu käyttää taatusti jotain huijausta. Olen aika hyvä siinä, ollut ykkösenä noin 70 kertaa. Joskus saan vähemmän, joskus enemmän pisteitä. Smedu ei koskaan ole semihyvä tai ihan ok. Koukuttava peli. Nyt en ole vähään aikaan pelannut, mutta tykkään.
Paras tulos oli vähän päälle 90%. (1200 pelaajaa). Silloin minä ja mies ratkoimme sanoja yhdessä samalta pädiltä hurjalla tahdilla.
Olen ollut noin 5 kertaa ensimmäisenä, viitisenkymmentä kertaa kärkikymmenikössä. Kyllä siinä jonkin aikaa sai pelata ennen kuin alkoi pääsemään niin hyville sijoituksille! Pidän eniten erikoistasoista, koska niissä on oikeasti mahdollisuus saada hyvät pisteet. Joskus samat sanat toistuvat, kuten "jalkahoitaja" tai "baarijakkara", vai mikäköhän tuoli se nyt olikaan, ja kun ne äkkää heti alussa pääsee helpommin hyville pisteille. Minä panostan ylipäätään pitkiin sanoihin, ja sanan keskimääräispituus on suurempi kuin lähes kellään muulla. Smedua en kyllä ole koskaan voittanut, hieman on ihme tyyppi, mutta kerran sain tuhat pistettä enemmän kuin seuraava listassa. Huijaus on tylsää, pelistä menee koko idea jos ei yksin tai yhdessä perheen kanssa keksi niitä sanoja.
Miten joku saa joka kierroksella enemmän pisteitä ja sanoja kuin 2 seuraavaa yhteensä??
on muuten ärsyttävä koko peli, kun 80% sanoista on sellasia mitä en ite ole käyttänyt koskaan :D :D tai siis niitä sijamuotoja
Tänään sai yli 150 sanaa kierroksen aikana ky llä siinä jotainoutoa on tapahtunut
On muuten ärsyttävää kun noissa missään etitään tietyn aihepiirin sanoja (esim. ruoka) on ihan ihmeelliset säännöt. Esimerkiksi joistain sanoista käy monikkomuoto, toisista taas ei. Joistain sanoista pitää laittaa joku kummallinen taivutusmuoto. Ja esim. pitsa ei ole pelin mukaan ruoka, mutta "pika" on. Mikä helvetin pika? :D
Vierailija kirjoitti:
Miten joku saa joka kierroksella enemmän pisteitä ja sanoja kuin 2 seuraavaa yhteensä??
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Miten ei vuosien saatossa ole suurin osa pelaajista kehittynyt pelissä lähes yhtään. Kunnollista vastusta pelissä tarjoaa n. 2-3 muuta pelaajaa. Itse kyseiseen suoritukseen pystyvänä voin kertoa, että siihen ei vaadita huijaamista tai mitään ohjelmia vaan sanaston tuntemista, terävää päätä ja näppäriä sormia. =)
Nosto