Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ammattia arvostat eniten ja mitä toiseksi eniten?

Vierailija
02.06.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. siivooja

Vierailija
2/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on niin monia tärkeitä työtehtäviä, etten osaa laittaa niitä järjestykseen!!

Otanpa nyt esille tän, kun olen viime aikoina olen alkanut arvostaa poliisin työtä, vaikka tähän mennessä olen nauranut kaikille poliisi-vitseille. Itse vaan en jaksais kaitsea juoppoja ihmisiä ja räkänokkaisia teinejä, saati mennä rikospaikoille. Jaiks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toimitusjohtaja

Vierailija
4/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toimitusjohtaja

Jees, jokainen saa toki olla mitä mieltä hyvänsä, mutta minua pisti tuo hymyilyttämään, ellei jopa epäilemään vitsiksi. :)

Tuli vain mieleen "juristi, elämän turisti".

Vierailija
5/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toimitusjohtaja

Jees, jokainen saa toki olla mitä mieltä hyvänsä, mutta minua pisti tuo hymyilyttämään, ellei jopa epäilemään vitsiksi. :)

Ennen kuin ensimmäiset itkijät saapuivat tänne kun heidän omaa ammattiaan ei ollakaan mainittu.

Vierailija
6/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toimitusjohtaja

Ennen kuin ensimmäiset itkijät saapuivat tänne kun heidän omaa ammattiaan ei ollakaan mainittu.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?

Laitoinhan että jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, mutta henk.koht. en arvosta varsinkaan asianajajia, jotka repivät elantonsa rikollisten puolustamisesta. Koen sen moraalittomana ja vastenmielisenä. Kuulukoon oikeusvaltioon käytäntöihin, mutta en arvosta noita ihmisiä enkä ymmärrä miten voivat elää asian kanssa, itse en voisi. Lisäksi ei liene uusi vitsi, että juristit ovat "verenimijöitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä