Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osittainen hoitovapaa vai ei?

Vierailija
31.05.2012 |

Minulla olisi mahdollisuus tehdä nelipäiväistä työviikkoa mutta epäilyttää. Taloudellista tappiota enemmän mietityttää että putoanko työpaikan hylkiöksi vajaalla työpanoksella, olenko seuraavissa yt:eissä ensimmäinen pois potkittava.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20%. Saat kuitenkin sen Kelan tuen, veroprosentti pienenee ja säästät bensakulut tai matkalipun hinnan. Laske kokonaisvaikutus ja mieti sitten vasta.

Itsellä suurin hyöty oli siitä, kun ei tarvinnut laittaa pienempiä lapsia hoitoon. Siinä säästi aina sen melkein 400€ /kk.

Vierailija
2/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli riippuu työnantajasta tuo suhtautuminen. Itse asiassa toisissa YT:eissä siirryin toisiin tehtäviin eri osastolle, ja ottivat siitäkin huolimatta että olin osittaisella hoitovapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla sutauduttiin nihkeästi ja vapaapäivä meni vaan kaikenmaailman asioiden hoitamiseen.

Jos nyt saisin valita, tekisin ennemmin lyhennettyä päivää.

Vierailija
4/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa jäädä. Itse olin osittaisella hoitovapaalla yli neljä vuotta, ja sitten se olinkin minä, joka vaihtoi parempaan.

Vierailija
5/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä minulla että miehellä menossa viides peräkkäinen vuosi. Oikein harmittaa, kun se vuoden päästä loppuu.

Vierailija
6/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että säästäisin vapaapäivänä myös yhteensä kahden tunnin työmatka-ajan.

Vähän tietysti hirvittää 20 % tulojenlasku mutta se ei ole kuitenkaan se ykkössyy miksi emmin.

Alkaa vaan olla kiire päättää jos kesälomien jälkeen haluaa aloittaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä