Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat juovat sokerittomia limsoja?

Vierailija
26.05.2025 |

Kaikki tutut, jotka juovat sokerittomia limsoja, ovat lihavia. Hoikat eivät joko juo limsoja ollenkaan, tai sitten sokerillisia. Mistäköhän johtuu? Ja en tarkoita mitään satunnaista juomista, vaan päivittäin esim. töissä lounaalla vetävät noita light-/zero-limuja. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vi**u ööh.

Vierailija
2/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla joku päähänpinttymä lihavista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun on niin paljon mukavampaa lutkuttaa litroittain kemikaaleja viikossa, kuin juoda vettä ja nauttia harvoin aitoja juomia.

Vierailija
4/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava, enkä todellakaan juo tai syö mitään missä on aspartaamia jne. En ymmärrä miksi niitä kukaan juo. Yksi ystävätär on aina juonut Pepsi Maxia, kuulemma hyvää. Hän on huomattavasti hoikempi kuin minä.

Aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet saa aikaan vain suolistovaivoja ja ripulia, ja maistuu helvetin pahalle.

Kai ihmiset kuvittelevat sen olevan hyväksi terveydelle kun ei ole sokeria ja estää lihomista tai tukee laihduttamista.

Vierailija
5/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat ylipainon ohella myös tyhmiä ja laiskoja. Ja heikkoja. Alkoholismi, uskonnot, väkivalta ja lihavuus ovat mielenheikkoutta.

Vierailija
6/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää vatsan, silloin kun ei voi/halua syödä.

Vierailija
7/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he voivat.

Vierailija
8/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää asia sun omaa persettäs kutittaa?

Vierailija
9/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsan juominen ja jatkuva herkkujen syöminen, olivatpa sokerillisia tai sokerittomia, on mielestäni juuri sellainen vahingollinen tottumus, joka on suurena tekijänä ylipainon muodostumisessa ja ylläpitämisessä. Järjellisintä olisi hankkiutua eroon juuri siitä tarpeesta saada jotakin makeaa tai muuten äkkipalkitsevaa juotavaa/syötävää. 

Vierailija
10/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä kysymys. Eli olisi parempi että joisivat sokerilitkua ja olisivat vieläki lihavampia?

Syömisellä se on tullut, ei juomisella. Ihme kysymys.

Vierailija
11/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki limsat ovat ihan turhia ja epäterveellisiä. Eikö edes aikuisena voisti opetella juomaan vaikka vettä.

Vierailija
12/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut hoikka ja juon sokerittomia limsoja silloin harvoin kun juon limsaa. Tykkään enemmän sokerittoman limsan mausta, vaikka varmaan terveellisempää olisi juoda sokerillista.

Vierailija
13/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ainakin saanut painoani tiputettua kahdessa kuukaudessa 8 kiloa kun jätin sokerilliset juomat pois.

Vierailija
14/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaloreita ei kannata juoda. 

Olen muuten katsonut my 600lb life sarjaa. Ne juo kyllä ihan muuta kuin lighttia.

Vierailija
15/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa yöllä unta jos et jankuta tätä lihava asiaa päivittäin?

Vierailija
16/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin juon limsoja, mutta jos ostan limsan, se on aika usein sokerillinen. Novelleja jonkun verran. Kotona maitoa tai itsetehtyjä raparperi-ja herukkamehuja,a

Vierailija
17/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa?

Vierailija
18/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lihava, enkä todellakaan juo tai syö mitään missä on aspartaamia jne. En ymmärrä miksi niitä kukaan juo. Yksi ystävätär on aina juonut Pepsi Maxia, kuulemma hyvää. Hän on huomattavasti hoikempi kuin minä.

Aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet saa aikaan vain suolistovaivoja ja ripulia, ja maistuu helvetin pahalle.

Kai ihmiset kuvittelevat sen olevan hyväksi terveydelle kun ei ole sokeria ja estää lihomista tai tukee laihduttamista.

Minulla on ykköstyypin diabetes ja juon sokerittomia limuja joskus, mutta kappas vaan, enpä ole lihavakaan.

Vierailija
19/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmä kysymys. Eli olisi parempi että joisivat sokerilitkua ja olisivat vieläki lihavampia?

Syömisellä se on tullut, ei juomisella. Ihme kysymys.

Pointti saattaa olla se, että keinomakeutetut ovat itse asiasssa sokeriakin pahempia vaihtoehtoja terveyden näkökulmasta. Miten menee yleensä, tuottaako perusasioiden ymmärtäminen vaikeuksia. 

Vierailija
20/20 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt-Pepsillä voi siloittaa kymmenen Susette-vanukkaan aiheuttaman kaloripiikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi