tässä minun kuva.. arviot kiitos :D
eka vaatteiden kanssa, toinen ilman. maha on pilalla ja roikkuu pahasti.
http://aijaa.com/0095410286752
http://aijaa.com/0067110286753
Kommentit (50)
Sulla on viimeisimmästä synnytyksestä vielä niin vähän aikaa, että mahasi muuttuu tosta vielä. Jos ei ihan ennalleen niin aika paljon kuitenkin. Rasvaile, kokeile sitä Bio oilia ja tosiaan itseruskettavaa kuten joku jo ehdottikin ja tee vatsalihasliikkeitä. Itselläni oli tilanne suunnilleen samanlainen kuopuksen syntymän jälkeen (ja minulla kaksi lasta) ja nyt kun kuopus on 5 v, mahani on melkein ennallaan. Toki arvet näkyy tietystä kulmasta ja tietyssä valossa, mutta jostain kulmasta lähes huomaamattomia.
Dermarolleriakin kannattaa kokeilla, sillä väitetään saavan tuloksia.
kaunis vartalo, mahalle nyt ei oikein voi mitään. Vähän voisi lihaksia hankkia enemmän.
Mutta vaatteet olivat kamalat :).
mahan saat piiloon vaatteilla ja uimarannalla tankinilla. Ei huolta.
Itsellä kaksi lasta eikä jäänyt mitään. Vai auttkoiko siinä että olin hyvin nuori? Ja tämä ei ole nyt mitään riidan haastamista, vaan ihan vilpitön keskusteluun osallistuminen.
Timmi, urheilullinen ja aopusuhtainen.
Jäntevä, ja vyötärö erottuu. Mahaan auttaa itseruskettava voide.
Itseruskettava imeytyy terveeseen ihoon, ei arpeutuneeseen kudokseen. Vatsasta tulee siis oranssi valkoisin raskausarpiraidoin!
Varsin sopusuhtainen. Älä tuota mahaa nyt niin sure. Mutta nätimpiä vaatteita suosittelisin minäkin, sekä nuo alus- että päällysvaatteet on aika kamalat (sorry!).
kuvat,mutta olet liian laiha syö enemmän.Eikä sulla maha roiku.
taas pari anorektikkoa itkemässä ettei ap muka olisi kiinteä tai hoikka. Ap tajuat varmasti itsekin näyttäväsi kerta kaikkiaan upealta, saisi jopa olla hieman enemmän pehmeyttä kehossa! Tosi hienosti olet saanut painosi pudotettua ja voit olla ylpeä itsestäsi, moni olisi moisesta vyötäröstä kateellinen. Eikä missään ole ylimääräistä.
Mahasi on mikä on, tuolta se monilla muillakin näyttää, itsellänikin hyvin samantyylinen, siis raskausarpia kolmen lapsen jälkeen riittää. Mutta entäs sitten? Ei kaikkien tarvitse pyrkiä amerikkalaismaiseen täydellisyyteen, mitä ihmettä sillä on väliä miltä joku maha näyttää jos kroppa on tuollainen!? Elämässä on aika paljon tärkeämpiäkin asioita.
...menee pilalle siis :) On mullakin aika rupsahtaneet tissit imetyksen jälkeen. Jonkin verran palautuneet mutta ei enää. Kunnon riipparit. Olen nuori, mutta joo, kaikki tuollainen kertoo eletystä elämästä...Onko sillä nyt niin kauheesti väliä kuitenkaan, kun asian kanssa pääsee sinuiksi?
... olet varsin hyvän näköinen. Ehkä leikkaus auttaisi?
Vaihtaisin kanssasi ilomielin - olet tosi sopusuhtainen!
Jäntevä, ja vyötärö erottuu. Mahaan auttaa itseruskettava voide.
kroppahan sulla on, mutta älä kiltti käytä maastokuvioisia housuja ENÄÄ IKINÄ
Enkä tiedä olisiko leikkaus kovin hyvä vaihtoehto, olen nähnyt erään kaverin vatsan sen jälkeen, kun häneltä oli leikattu ylimääräinen nahka pois.. arpi oli valtava, epäsymmetrinen, arven paksuus varmaan 2 cm koko matkalta sivusta sivuun... riippuu varmaan paljon ihotyypistä, millaisia arpia tulee.
Mut siis, kivalta näytät!
Raskausarvet saa matalammiksi laserilla tai dermarollerilla. Hyvän tuosta saa.
äskettäin ollut raskaana? Voihan tuo vatsa vielä palautua, vaikka onkin aika hurjan näköinen.. Oletko saanut kolmoset vai monta vauvaa peräkkäin vai mitä?
Näytät todella pitkältä! Muuten olet kivan hoikassa kunnossa.
Kaunis ja siro vyötärö, ja muutenkin sopusuhtainen.
Mahassa on löysää joo, so? Lapsien teko saakin näkyä ja sulla on nuorin vielä niin pieni että varmaan palautuukin vielä.
Onnea isosta painonpudotuksesta!