tässä minun kuva.. arviot kiitos :D
eka vaatteiden kanssa, toinen ilman. maha on pilalla ja roikkuu pahasti.
http://aijaa.com/0095410286752
http://aijaa.com/0067110286753
Kommentit (50)
Minkä ikäinen olet? Ensimmäisenä tuosta kuvasta tuli mieleen aktiivinen veteraaniurheilija joka on ikäänsä nähden poikkeuksellisen timmi. En tiedä miksi.
Nykyään 50-luvun tyyliset korkeavyötäröiset alusvaatteet on muotia, joten voit laittaa sellaiset päälle. Hieman pitsiä niin hyvä tulee. Nyt vaan reippaasti päivetystä hakemaan ja hommaat imartelevia vaatteita niin olet oikein kaunis. Muuten todella hoikka ja kiva vartalo, nyt vaan vaatteilla korostat oikeita kohtia!
Jos maha häiritsee sinua, voihan sille varmaan jotain tehdä. Minua ei häiritsisi tuollainen vatsa itselläni tai kumppanilla. Kuuluu elämään että vartalo muuttuu.
äskettäin ollut raskaana? Voihan tuo vatsa vielä palautua, vaikka onkin aika hurjan näköinen.. Oletko saanut kolmoset vai monta vauvaa peräkkäin vai mitä?
Näytät todella pitkältä! Muuten olet kivan hoikassa kunnossa.
kaks lasta ja melkein yhtä ryppyinen vatsa.. Olen harkinnut leikkausta jahka tiedän varmasti että lapsiluku on täynnä. Vielä en mene koska olen alle 30v.
Todella löysä iho, vie varmasti aikaa että hiukan palautuu täysin tuskin ilman leikkausta koskaan.
Mahan arvet tosiaan ainut miinus, mut niillehän ei mitään voi :( Elämä ja lastenteko saa mun mielestä näkyä, ole vaan ylpeä "taisteluarvista".
Vaatteet päällä ei kukaan tiedä, ja eihän sitä biitsillekään tarvi minibikineissä lähteä.
Tsemppii vaan, kyllä se siitä tasottuu, jos paino on normaali ja teet vähä treeniä. Arvet ihan itsestään vaalenee huomaamattomammiksi ajan kanssa.
Kropassa sinänsä siis ei mitään vikaa, aivan ihanassa kunnossa olet kun ottaa huomioon että olet kolme lasta kantanut :)
Sinänsä ihan kauniin mallinen kroppa, mutta ei todellakaan näytä siltä että treenaa salilla 4-5krt viikossa?! Oletko vasta aloittanut vai missä vika kun allit roikkuu käsivarsista.
Sure, kyllä se siitä tasoittuu :) rasvaile masua ja laita vaikka sitä itseruskettavaa, päivettynyt iho on jo heti kauniimpi. Kaunis vartalo sinulla, ei kukaan voi raskauden jäljille mitään :)