Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammikuisten (2013) kesäkuu :)

31.05.2012 |

Heips!

En tiedä mitä muut olette mieltä, mutta minä en tykkää selata noita nälkävuosien mittaisia keskusteluja, niin voitaisiinko joka kuukausi aloittaa uusi? Vanhat kuut voi vaikka linkata sitten siihen alkuun, jos joku aina tahtoo vanhempiinkin palata?

Väsäilin myös tälläisen yhteenvedon meistä Tammikuisiin ilmoittautuneista (toivottavasti sain kerättyä tiedot suht oikein) :) Päivitellään tietoja sitä mukaa, kun niitä tulee. Varmaan monella LA:t alkaa täsmentyä kun neuvolat ja ultrat on käyty.

-Tintti- 31.12.

Oasis 1.1.

AgenttiJii 1.1.

miasa 1.1.

Helly 5.1.

Enpula 7.1.

piia83 7.1.

kattis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin nyt ylimääräiset merkit nimimerkeistä, jospa sais edes koko listan tänne, kun muokkaamaankaan en viestejä enää pääse...saati poistamaan

-Tintti- 31.12.

Oasis 1.1.

AgenttiJii 1.1.

miasa 1.1.

Helly 5.1.

Enpula 7.1.

piia83 7.1.

kattis 8.1.

nonnii09 8.1.

Isabelle 9.1.

jova 11.1

heidi1979 13.1.

coconut 13.-16.1.

elliina 14.1.

bumsu 16.1.

pimpelipom 18.1.

Aapeli77 19.1.

onnellinenmamma 19./20.1.

Millimamma 21.1.

WhiteSwallow 22.1.

Sinde85 28.1.

paoloa 30.-31.1.

Lumena 30./31.1.

onnimuuli 1./2.2.

Riesa75

Vielä!68

Ninnu

Maman4

Lahja80

Annimatilda

running_mum

Rouva Myy

annamariah

Pi_ia

ElinaMaria

Tammikuisten (2013) toukokuu http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/1614356/tammikuiset_…

Vierailija
2/14 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tälläistä kuukausi pinoa on mukavampi lueskella.

Minä taidan joutua laittamaan huomenna äitiysfarkut.. kävin tänään töissä oksentelemassa liian tiukkojen, puristavien housujen takia. Ja alkaa kiinnittää liikaa huomiota, kun juoksentelen housut aina auki. Tuntuu vaan niin naurettavalta laittaa jo tässä vaiheessa mammahousut.. Turvotusta siis on niin paljon.

Olo on hyvä, mut väsymystä on ilmassa. Uni maistuu.

Voikaa hyvin.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei oikein näytä vastailevan, ja asia painaa harteilla ihan liikaa.. ?

Osaisko joku kertoa että mikä mättää ? kun olen tehnyt positiivisen raskaustestin vähän sen jälkeen tuli todella niukkaa vuotoa n.5 pv ja sen jälkeen 2-3pv vähän runsaampaa vuotoa ei kuitenkaan voi kuukautisiksi sanoa ja oli täysin kivutonta, pari päivää kun vuoto oli loppunut tein positiivisen testin uudelleen, mutta tänään testi oli negatiivinen, oireet ovat kaikki vielä tallella !!? mahd. lapsen isä on identtinen kaksonen. Oireet ovat olleet pahoin vointi, nenän tukkoisuus, pään särky, erilaisia tuntemuksia vatsassa ns. vihlontaa ja muuta, vessassa käyminen on 30min- 1,5h välein pakolla, rinnat ovat suuremmaksi kasvaneet ja aristelleet vähän väliä enemmän ja vähemmän, nännit ovat tummuneet sekä siinä ympärillä sellaisia valkoisia "paakkuja" mitä ei ole kauheesti ennen plussaamista näkynyt, mieli ala vaihtelee huimasti laidasta laitaan yht äkkiä sekä itkut ovat herkemmässä vieläkin... mitä tapahtuu? keskustelin asiasta neuvolan kanssa, ja sain ajan ultraan .. mutta en jaksaisi odottaa niin kauaa yksin tämän kauhean tunteen kanssa... tietääkö kukaan mitä oisi voinut tapahtua tai mikä oisi mahdollisa ? kun en haluaisi että kun ultraan menen niin sieltä ei sitten mitään löydykkään vaikka oireet jatkuvat ehkä vielä pahempaankin suuntaan... jos nyt siis vielä raskaana olen niin 9 ja 10 viikon vaihteella olen.. osaako kukaan sanoa mitään ? ja mahd. LA oisi 13.1.2013 :) tsemppiä & onnea kaikille omien enkeleiden kanssa ! :)

Vierailija
4/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu tää kesäkuu ja oot nähny vaivaa listaamisessa kiitos sulle

Kyl pitäs onnaa toi viestin muokkaus, kun klikkaa sitä muokkaa niin avautuu mulle ainakin ihan tyhjältä näyttävä sivu sit skrollaan vaan alaspäin niin sieltä löytyy teksti jota pystyy muokkaa.

Jep mulla sit eka ultra 27.6 :) sitä mä sit ootankin ei enää kauan! Sen jälkeen jos kaikki näyttää hyvältä tässävaiheesa kerron isommalle porukalle ja pomolle. Äiti on ainut luottohenkilö jolle oon aina melko heti kertonu kun raskaaksi tullut, tietää jo tämänkin raskauden.

Vierailija
5/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä uus kesäkuu, eipähän tarvihe selailla noita pitkiä läpi.(:

Pahoinvointi senkun pahenee, heräsin yölläkii pahaan oloon. Iski vielä flunssan tähän päälle, ni olo on mitä mainioin.

Ens viikolla eka neuvola, että ehkä meillekiin tarkentuu sitten la, nytten se laskureiden mukaan osuu 13.1, mikä passais hyvin, kun molemmat ollaan miehen kanssa synnytty 13. päivä :D

Vierailija
6/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään edelleen melko oireettomana, mielialan vaihteluita lukuunottamatta. Neuvolaan varasin ajan ja siihen on vielä pari viikkoa. Mulla laskurin mukaan laskettu aika 26.1. Esikoisen kanssa väsymys alkoi viikolla 8. Saa nähdä onko sama edessä. On niin erilaista olla hoitovapaalla raskaana kuin esikoisen kanssa olin työelämässä. Raskaudesta voi nauttia nyt joka hetki, työelämän pyörteissä raskaudesta pystyi nauttimaan vaan väsyneenä työpäivän jälkeen. Tämä tuntuu ihanalta ajalta. :) Niin alussa vielä raskaus, että tuntuu ikuisuudelta odottaa että tästä voi kertoa..

Rouva Myy 5+6

7/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiinnostaisko teitä tammikuisia perustaa suljettu ryhmä ja alkaa kirjottelemaan siellä? Silloin tekstit ois vaan sen ryhmän jäsenten luettavissa. Täälläkin yks uusi tammikuinen ja mielellään oisin mukana,mutta en haluais täällä keskustelusivuilla kirjotella,kun nämä on kaikkien luettavissa.

8/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin suljetun ryhmän:

http://www.vauva.fi/ryhma/213/tammikuiset_2013

Toivottavasti innostutte tulemaan ryhmämuotoon kirjoittelemaan. Itse mieluusti ainakin kirjoittelen vaan sen oman ryhmän kanssa.

Vierailija
9/14 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Yritin laittaa hakemuksen tuohon suljettuun ryhmään. En tiedä onnistuinko, kun ei tullut mitään tietoa ruutuun. Näkyykö "hakemustani" eriparisukka? Mulle ihan sama onko avoin vai salattu ryhmä, kirjoittelen joka tapauksessa :)

Kiva kun on jo paljon porukkaa täällä. Onnea kaikille! Valitettava aihe tuntuu muillakin olevan tuo pahoinvointi. Mullakin viikon vaivannut välillä tosi paljon, mutta sit kaivoin noi akurannekkeet ja en tiedä onko niiden apu vai mikä mut nyt olo ollut parempi. Pidän noita yötäpäivää kun jo aamuyöstä alkanut tuo pahoinvointi. Ja tunnustan, ahdistaa noi rannekkeet joten välillä vaan otettava hetkeks pois. Lisäks heikotusta ja väsymystä, kuten myös aikaisemmassa raskaudessani. Tähän mennessä kaikki menee siis hyvin samaa rataa kuin esikoisen odotuksessakin, joka lie hyvä juttu.

Muutkin on kirjoittanut turvotuksesta. Mielestäni en oo enempää syönyt, pikemminkin vähemmän kun ei aina maistu, mut silti osa vaatteista kiristää. Puolet housuista on jo käyttökelvottomia ja kaivoin jo osan raskausvaatteistakin esille. Pyrin tosin välttämään niiden käyttöä kun viimeks muistan kuinka tympi kulkea loppuraskaus koko ajan samoissa kuteissa. Tekis mieli ostaa jotain uusia fiksuja raskausvaatteita varsinkin töihin. Yleensä en oo mikään vaatefriikki, mut muistan kuinka viimeks ajattelin etten kauheesti mitään hanki ja sit kuitenkin tympi käyttää jatkuvasti samoja vaatteita töissä. Muistaakseni Hennesillä hinnat ei kuitenkaan päätä huimaa, joten sinne shoppailemaan jossain vaiheessa :)

Mitä kuuluu nimimerkille "vauvakuume---"? Onko oireisiin tullut selvyyttä? Milloin se sun ultra on? Mulla ei oo kyllä mitään arvausta mitä voi olla, ite myöskin pelkäisin tuollaista. Tuttavapiirissä meillä on jos jonkinlaista tilannetta näissä vanhemmaksi haluamisen asioissa ollut ja tietty pelottaa jos omalle kohdalle sattuu jotain ikävämpää. Yritän kuitenkin olla luottavaisin mielin ja päivä kerrallaan ja ottaa vastaan mitä tulee.

Hyvää viikonloppua kaikille vesisateesta huolimatta!

T: Lahja80 + la 10.1.2013 ehkä

Vierailija
10/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan teitä muitakin tammikuun odottajia houkuttelemaan tuonne suljettuun ryhmään. Kirjoittaa siellä voi samalla tavalla anonyymina,kun täällä. Mut ainut vaan, et se ei näy kaikelle kansalle. Haluaisin niin täältä sinne mukaan teitä joiden kanssa jo on vähän ehtinyt "tutustua".

Tintti.:)

11/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut sun hakemusta, koitas laittaa uudelleen! :)

Vierailija
12/14 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin laitoin hakemuksen tuonne suljetulle puolelle, kun sitä edellisessä ketjussa ihmettelin. Sinänsä mulle on sama, minne kirjotan, koska meinaan pitää asian salassa vielä hyvän tovin. Lähipiirissä on sen verran ollut keskenmenoja, ettei oikein uskalla tähän ihmeeseen uskoa. Mullakin on kuitenkin ikää jo jonkin verran ja esikoinenkin ihan iso poika jo. Luultavasti kerron vanhemmilleni, kunhan NP-ultrassa käydään. Appivanhemmat ja muut in-law't saavat ehkä odottaa vielä hiukkasen kauemmin (siinä suvussa ei oikein salaisuudet pysy).

Vierailija
13/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se suljettu puoli sitten näkyy, kun tulee hyväksytyksi?

Vierailija
14/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vasemman laidan sinisestä valikosta RYHMÄT. Sieltä näet kaikki ryhmät ja ryhmät joihin sinut on hyväksytty jäseneksi.

Tervetuloa! :)

Ann1kk1 11+1