Muilla samoja "oireita"/kokemuksia?
Odotan esikoistani rv37+4. Viimeiset neljä päivää on tullut supistelun kaltaisia tuntemuksia säännöllisen epäsäännöllisesti. Toissa päivänä irtosi limatulppa ja sen päivän sai juosta vessassa kun suoli tyhjeni itsestään. Alapään on ollut tämän viikon tulessa ja välillä melkein itku tulee kun sattuu niin kovaa. Varsinkin iltaa kohden. Yöllä kyljen kääntäminen on tuskaista kun nivusista/häpyluusta vihloo todella kivuliaasti. Vauvan pää on kiinnittynyt noin viikko sitten. Eilen illalla alkoi rinnoissa kova särky joka nyt aamun tullen on paikallistunut vasempaan rintaan enemmän. Täysin kosketusarka ja turvoksissa. Varsinkin nännin kohdalla on pistävää kipua eikä särkylääke auta. Olen myös ollut koko viikon erittäin väsynyt ja voimaton. Joinain päivinä on pitänyt ottaa kahdet päiväunet... Tässä nyt muutamia oireita.
Voisiko ennustaa pian käynnistyvää synnytystä? On jo niin malttamaton olo!
Ja siis vauva on todettu suhteellisen suureksi. Arvioitu syntymäpaino reilut 4kg. Itse painoin yli 5kg syntyessäni :/ Olen myös ollut Klexane-lääkityksellä koko raskauden ajan, joka kuulemma voi vaikuttaa myös vauvan kokoon..
Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)