Tekisitkö 70-80 työtunnin viikkoja ikinä?
Kommentit (35)
koko elämäni tehnyt suunnilleen tuollaista viikkoa.välillä enemmänkin ja välillä vähemmän.
kohta eläkkeelle.
Yrittäjille peruskauraa. Sosialistit ei tykkää...
Miten niin ikinä? Tuo on ihan tavallista arkeani, ollut jo 12 vuotta.
En tekisi jatkuvasti, mutta silloin tällöin kyllä.
Työttömäksi en ryhtyisi omasta tahdostani ikinä.
Terveisin palkansaaja ja sivutoiminen yrittäjä
Olen yrittäjä. Kiireisenä aikana tuo on peruskauraa.
Olen tehnyt monessa työpaikassa, kun on ollut kiireajat.
En tekisi edes minuutin työviikkoja ikinä.
Voisin tehdä, jos siitä saa kunnon palkan ja pidemmät vapaat.
Yrittäjiä inspiroi tuollaisissa rupeamissa niistä saatava ruhtinaallinen rahallinen korvaus. Muitakin, ymmärtääkseni. Jos tuollaisesta ajankäytöstä ei tienaisi ja kunnolla, järjetöntähän se olisi.
Itse teen kesät ja syksyt kellonympäri 6 päivänä viikossa töitä,talvet en tee sitten palkkatöitä ollenkaan.Näin olen tehnyt jo 35 vuoden ajan.
kyllä on hilla hiutaleella ja seppo saikuttajalla ikävää kun kukaan ei palkkaa SOITTELEVAT JOPA ENTISILLE TYÖNANTAJILLE JOKA PITÄISI KIELTÄÄ.
En tekisi edes 40-tuntista viikkoa.
En jatkuvasti. Vuodessa voisi jokusen tehdä. Yhdessä työpaikassa tuli tehtyä useamman kerran se 50 h /vk, niin sekin oli jo paljon.
Olen tehnyt, nuorena jaksoin enää en. 8-16 on minulle sopiva työaika. Tosin ei tuota saanut nuorena tehdä pitkään, tuli lepoajat etc vastaan.
Voisin tehdä yhden tuollaisen viikon vuodessa, jos joku poikkeustilanne. Nyt viitenä päivänä kahdeksan tuntia päivässä alkaa olla liikaa, vähempikin riittäisi.
Silloin kun tarve vaatii, en koko aikaa. Joskus on tuommoisiakin hulluja viikkopja projekteissa, mutta sitten sen jälkeen yleensä vähän voi relata.
Tuleehan noita välillä tehtyä. 75h menee vielä, jos on vapaata perään. Onhan se raskas ja palautuminen vie noin kolme vrk. Varsinkin jos on monta yötä.
Kerran olen tehnyt normaalin 40h työviikon päälle kolmena päivänä tuplavuoron eli +24h, senkin päälle viikonlopun töissä la ja su, eli + 16h, eli yhteensä sen 80 tuntia ja sen sunnuntain jälkeen tietysti normi 40h työviikko edessä ilman yhtään vapaata, eli kahden viikon työajaksi tuli 120 tuntia normaalin 80 tunnin sijasta.
Alkoi tuntua että asun enemmän työpaikalla kuin kotona, joten ei koskaan enää kiitos tällaista.
Olen tehnyt paljonkin, jopa enemmänkin tunteja