Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blaah, myönnän - seksi ei tunnu minusta ikinä miltään! :(

Vierailija
31.05.2012 |

Olen 27 vuotias, kaksi seksikumppania takana. En oikein tajua seksin viehätystä, koska se ei tunnu minusta MILTÄÄN, ei koskaan eikä missään asennossa. Sattuu, koska olen kuiva kuin sahara, koska kiihottuneisuus vaihtuu jyystöön tultaessa tylsyyteen. :( suuseksistä sentää saan jotain irti, käsipelit ei tunnu yhtään. Kiihotun kuitenkin ja haluan seksiä, se ei vaan tunnu miltään! Nykyään en enää ole miehen kanssa kuin mielyttämisen halusta, minulle se on vain tylsä 'velvollisuus'. Ihan yhtä tyhjän kanssa, yhtä kiihottavaa kuin tiskaaminen. Miehessä ei ole vikaa, ja itsetuntoni on kunnossa. Vibraattorin kanssa laukean parissa minuutissa joka kerta kuitenkin ja nautin siitä kovasti.

Auttaako tässä enää mikään, olenko ihan tuhoon tuomittu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä liukuvoidetta. Meillä mies varmistaa aina että laukean "esileikin" aikana. Sen jälkeen yhdyntä on taivaallista ja laukean senkin aikana. Käyttäkää vaikka yhdessä niitä leluja. Jos on hankalaa päästä nopeasti tunnelmaan, pyydä miestä kertomaan romanttinen tarina ja hyväilemään samalla. Apua, rupesi tekemään mieli! Kultaaa...!

Vierailija
22/24 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ne veivät tunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä tosi vaikeaa päästä oikeaan tunnetilaan, koska tietää millaista on taas tulossa. Olen myös ajautunut feikkaamiskierteeseen, koska ei ole kiva että miehelle tulee pahamieli, vaikka hän kaikkia kikkoja onkin kokeillut. Olen kaiketi henkisestikin luovuttanu koko asian suhteen, ja tulee mietittyä esim. ostoslistaa aktin aikana :D

Vierailija
24/24 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisen lipidoa voisi lisätä, onko mitään lääkitystä/valmistetta olemassa? Hormonaalinen ehkäisy ei ole tuonut mitään muutosta ainakaan negatiivisempaan suuntaan.

Aika ajoin myös pelottaa, että olenko vibraattorilla tehnyt itselleni jotain vahinkoa, ja siksi seksi ei luonnistu... :/ kuitenkin olen aina lauennut vibralla parissa minuutissa edelleen.

Seksistä nauttimista vaikeuttaa myös kipu, jota nykyisen kanssa tunne yhdynnässä. Tein tästä aloituksenkin vähä aikaa sitten, miehellä on sellainen kabanossimakkaran kokoinen, mutta se venyttää ja sattuu, vaikka liukkaria oliskin reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä