Blaah, myönnän - seksi ei tunnu minusta ikinä miltään! :(
Olen 27 vuotias, kaksi seksikumppania takana. En oikein tajua seksin viehätystä, koska se ei tunnu minusta MILTÄÄN, ei koskaan eikä missään asennossa. Sattuu, koska olen kuiva kuin sahara, koska kiihottuneisuus vaihtuu jyystöön tultaessa tylsyyteen. :( suuseksistä sentää saan jotain irti, käsipelit ei tunnu yhtään. Kiihotun kuitenkin ja haluan seksiä, se ei vaan tunnu miltään! Nykyään en enää ole miehen kanssa kuin mielyttämisen halusta, minulle se on vain tylsä 'velvollisuus'. Ihan yhtä tyhjän kanssa, yhtä kiihottavaa kuin tiskaaminen. Miehessä ei ole vikaa, ja itsetuntoni on kunnossa. Vibraattorin kanssa laukean parissa minuutissa joka kerta kuitenkin ja nautin siitä kovasti.
Auttaako tässä enää mikään, olenko ihan tuhoon tuomittu?
Kommentit (24)
hyvä ihminen se vibraattori teidän yhteisiinkin hetkiin mukaan. Mies sisään ja vibraattori surisemaan ja jo alkaa seksi maittaa. Se on ollut minun keinoni päästä hekuman huipulle mieheni kanssa. Ja mies tykkää ehdottomasti myös. Suosittelen lämpimästi.
Naisille oma kiva on paljon tyydyttävämpää kuin miehen kanssa jyystäminen.
Höh. Tekisi mieli laittaa jalat ristiin ikuisiksi ajoiksi, jos tämä on tosiasia. Ap
tuo on varmaan aika yleistä. Minulla molemmat raskaudet tekivät tuollaisen fiiliksen, mutta onneksi raskaus- ja imetysajan loputtua halut palasivat normaaleiksi. Voisiko olla joku hormonaalinen häiriö? Naisetkin monesti kärsii heikosta seksuaalisesta halusta, mutta siihenkin voi saada apua. Mene lääkärin vastaanotolle juttelemaan, jos haluat yrittää jotakin parannusta.
joka mieluummin runkkaa kuin harrastaa seksiä.
ajoittain ihan samalta. Oon välillä miettinyt, oonko aseksuaali, mut ei se sitä ole...
Onko kumppanisi oikea?
Onko välillänne kipinää?
Jyystääkin voi monella tapaa, aina se ei oo tylsää ;)
t. nainen
ettei edes mikään vibra kiinnosta sen vertaa että viitsikin edes kokeilla.
Miksi kiihottuisin jostain laitteesta, jos en edes ihmisestä..
-Rakastatko häntä intohimoisesti?
-Fyysinen vika? Tarkoitatko että ei tunnu miltään siis ettei ole tarpeeksi herkkä tuntoaisti vai tunnu siis emotionaalisesti?
-Et voi olla oma itsesi miehen kanssa? Et ehkä luota häneen? Tärkeä kysymys: saako hän sinut nauramaan? Silloin usein myös makkarissa sujuu.
-Oletko irtautunut äidistäsi? Nainen, joka on vielä kiinni äidissään ei uskalla heittäytyä "tuhmaksi" miehen kanssa.
eli edellytykset on olemassa. Kerron sinulle vinkin mikä on minulla toiminut. Ajattele seksifantasioitasi kun sekstailette, äläkä anna sen miehen jyystää jos et siitä pidä. Ota ohjat käsiin ja mene vaikka päälle. Minusta paras asento onkin lähetyssaarnaaja, mutta nainen päälle. Päällä maaten saat hierottua kyrvällä itsestäsi juuri oikeita kohtia eikä mies pääse niin helposti rynkyttämään.
-Oletko irtautunut äidistäsi? Nainen, joka on vielä kiinni äidissään ei uskalla heittäytyä "tuhmaksi" miehen kanssa.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
on se että emätin on rengaslihas jossa ei ole paljon tuntoaistia jotta synnytys ei sattuisi niin paljon. Voit treenata lihakset niin kireiksi kun haluat ja sitä myöten orgasmit voimistuu mutta se ei poista sitä tosiasiaa että emättimessä ei tunnu hyvältä normi jyystö. Ei se olekaan yhdynnässä se taika vaan sähkökapulalla saa paljon paremmat vibat. Ei mies voi niin nopeaan liikkua että pystyis samaan kuin tehokas dildo.
Totuus on että iso osa naisista aattelee näin ja seksi on ollut perinteisesti sitä että mies ottaa ja nainen antaa saadakseen mieheltä muita hyödykkeitä. Vaikka nykyaikana nainen haluaa olla aktiivinen ja ottaa seksiä mutta tämä se on se lähtökohta.
on se että emätin on rengaslihas jossa ei ole paljon tuntoaistia jotta synnytys ei sattuisi niin paljon. Voit treenata lihakset niin kireiksi kun haluat ja sitä myöten orgasmit voimistuu mutta se ei poista sitä tosiasiaa että emättimessä ei tunnu hyvältä normi jyystö. Ei se olekaan yhdynnässä se taika vaan sähkökapulalla saa paljon paremmat vibat. Ei mies voi niin nopeaan liikkua että pystyis samaan kuin tehokas dildo.
Totuus on että iso osa naisista aattelee näin ja seksi on ollut perinteisesti sitä että mies ottaa ja nainen antaa saadakseen mieheltä muita hyödykkeitä. Vaikka nykyaikana nainen haluaa olla aktiivinen ja ottaa seksiä mutta tämä se on se lähtökohta.
Ok kokeillaan.
1) Vaginassa on tunto. Sattuu helvetisti jos sinne tunkee jotain ennen kiihottumista. Tuntuu taivaalliselle kun sinne laittaa jotain kiihottuneena.
2) Suristimen pointti ei ole se että sitä saa liikuteltua nopeammin kuin miestä. Omaani ainakin käytän hitaasti. Suristimen etu on klitoriskiihotus.
3) Ei ole mikään nykyajan muoti-ilmiö että naiset nauttivat seksistä. Naisen seksuaalisuutta ei ole käsitelty ennen, viime vuosisataa, sillä mieskeskeinen maailma ei kokenut naista seksuaalisena olentona. Aika iso ylenkatsomus, eikö?
Eli ei mene ihan niin että enti-vanhaan huorattiin hyödykkeitä tunnottomalla lihaputkella kun taas nykyään teeskennellään jopa pitävämme seksistä. Toivottavasti et ole nainen, nimittäin kannattaisi lakata laukomasta tuollaista roskaa ja väittää edustavansa Maassa asuvia naisia.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
Sukupuoli-identiteetin omaksuminen ei ole välttämättä helppo tehtävä. Samanaikaisesti
kun tytön täytyy hylätä hänen alkuperäinen rakkaudenkohteensa eli äiti voidakseen
kiintyä vastakkaiseen sukupuoleen, hänen täytyy myös omaksua ne naisen ominaisuudet,
joita myös hänen äitinsä edustaa.
Rajan vetäminen äitiin ja
symbioottisen ykseyden hylkääminen on kuitenkin välttämätöntä tyttärelle. (Mäenpää-
Reenkola 1997, 68) Kun tytär prosessia läpikäydessään huomaa äitinsä kiintymyksen
pysyvyyden, hän kykenee irtautumaan ja kehittämään itsenäisyyden tunteen (Fischer
1986). Irigarayn (1996, 129) mukaan äidin ja tyttären, tyttären ja äidin välinen vahva
sidos pitää katkaista, jotta tyttö voi kasvaa naiseksi ja vakiinnuttaa suhteensa mieheen.
https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/8860/G0000460.pdf?…
Höh. Tekisi mieli laittaa jalat ristiin ikuisiksi ajoiksi, jos tämä on tosiasia. Ap
Kuule ap, älä vielä luovuta!
Minulla kesti todella kauan oppia nauttimaan seksistä. Olen nyt 30-vuotias ja voin laskea yhden käden sormilla ne kerrat, kun olen saanut orgasmin yhdynnässä ilman, että olisin itse samanaikaisesti käyttänyt omia sormiani. Meni ylipäätään pitkään, että aloin ylipäätään saada seksin yhteydessä, aiemmin se onnistui vain omin päin.
Minä kysyisinkin sinulta seuraavia asioita:
- oletko harrastanut seksiä todella kiihottuneena silti tuntematta mitään? (minulla yhdynnän tuottama nautinto vaihtelee paljon sen mukaan, miten kiihottunut olen)
- koetko, että sinulla on kumppanisi kanssa voimakas henkinen yhteys? (tämä on itselleni hyvin tärkeä osa seksistä nauttimista)
- joku jo ehdottikin omien seksifantasioiden ajattelemista seksin aikana - oletko kokeillut? vaikka kumppani miten on rakas ja ihana, minulla tämä on usein tarpeen, että pääsen loppuun saakka.
- liittyykö seksiin tarpeeksi muuta hellyyttä kuin pelkkä yhdyntä? "esileikki" on jotenkin kulunut ilmaisu - mutta itselleni yhdyntä on vain osa seksiä, yhtä tärkeää on muu hellyys ja läheisyys sen ympärillä. Ei tulisi mieleenikään luopua seksistä, sillä nautin tavattoman paljon ihan siitä lähekkäin olosta ja voimakkaasta läheisyyden tunteesta, joka (myös) seksiin liittyy.
mieheni saa mut laukeamaan jo ekojen työntöjen jälkeen, todellakin OSAA!!
Normaalisti saan orkun noin 20 kertaa/rakastelu kerta. Josta 4-5 esileikin aikana
varusteltu mies rynkyttämässä. Iso tietysti auttaa asiaa, mutta mielikuva ja tilanteen eroottisuus on a ja o. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta miehille?
Saan heti orgasmin, jos mies on vain sopivassa asennossa. Kitkan pitää olla oikeissa paikoissa
tämä on liian teknispainotteinen. kuulen muuten firman hätäkellon soiton.