Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoin kuukausi sitten täällä noussutta painoani.

Vierailija
31.05.2012 |

Lupasin ottaa itseäni iskasta kiinni ja tipputtaa hiljalleen hiipineet ylimääräiset 7 kiloa. Kannustin muitakin samaan.

Tänään kävin puntarilla, painoa tippunut 4 kg ja olo tonnin kevyempi. Vaatteet mahtuu taas hyvännäköisesti päälle :)

En ole tehnyt muuta, kuin pienentänyt annoskokoa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropa ei ole löllö, mutta silti siitä on varaa tiputtaa. Kai se on jokaiselle vähän eri juttu, että koska on vielä varaa tiputtaa pari kiloa ja koska ei.

Kropat on niin erilaisia, vaikka pituus ja paino olisikin samat. Mulla ylimääräinen kerääntyy peppuun ja reisiin, yläkropasta olen vähän pullerompanakin suht timmi.

Mutta kuten sanoin, nyt painaessani 65 kg, olo on fantastinen ja vaatteet istuu. Mitään pakkoa ei ole enää tiputtaa, mutta annan irrota sen, mikä irtoaa.

Syön joka aamu leivän oikealla voilla, kurkulla ja tomaatilla ja juon paljon vettä.

Lounaaksi normaalia ruokaa ehkä desi/puolitoista desiä + salaattia päälle ja reilusti vettä.

Illalliseksi sama setti.

Illalla mun ei edes tee mieli ruokaa, mutta jos on nälkä, niin hedelmä ja jogurtti käy iltapalasta.

En syö enää seitsemän jälkeen. Painon noustessa huomasin, että olin alkanut syödä nimenomaan ilta-aikaan.

T: Ap

Vierailija
2/9 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tarkoitat tuolla "eikä olisi varaa pudottaa kuin korkeintaan 2 kg"? Ihan olisit kuule normaalissa painossa vielä 62 kiloisenakin, joten älä dramatisoi.

olen 2 kg kevyempi kuin sun lähtöpaino, saman pituinen. Eikä olisi varaa pudottaa kuin korkeintaan 2 kg. Lihaksista kun kuitenkin lähtee aina kun laihduttaa. Tunnetko oikeasti olevasi ylipainoinen? Olet normaalipainoinen, joten kannattaisi aloittaa kunnon liikunta, sekä sykkeellä että lihaskuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös projekti menossa, pituutta saman verran, painoa 75 kg. Panostan enemmänkin tuohon liikuntapuoleen ja kiinteytykseen. Tarkkailen toki syömisiäni ja tarkoitus olisi pudottaa tuonne alle 70 kg:n, tarkkaa tavoitetta en itselleni asettanut, koska lihasmassaa on tarkoitus kasvattaa, mutta ajattelin, että siinä 69-65 kg olisi varmaan hyvä. (Joskus painoin laihdutuksen jälkeen 60 kg, mutta silloin olin laihaläski, eli löysää oli ja taisin laihduttaa lihaksiakin siinä samalla).

Olen nyt harrastanut liikuntaa vähintään 4 kertaa viikossa, ennen en harrastanut oikeastaan yhtään. Vielä viime viikolla olin turhautunut, koska kuvittelin, että olen jo ikuisuuden harrastanut liikuntaa ja tuntuu että kaventumista ei tapahdu (kunto ja voimat toki on kasvanut). Tänään tajusin, että eihän tässä oikeasti ole kulunut kuin 2 kuukautta ja jumppatunnilla ei tullut edes niin hiki kuin aiemmin ja lihaskuntotreenikin tuntui aiempaa paljon helpommalta. Sitäpaitsi kohta pitää mennä ostamaan uusia housuja kun nämä nykyiset ei pysy enää ylhäällä. JEI!

Ja tsemppiä jatkoon! Vaikka jatkohan on helppoa kun onnistumisen tunteesta tulee niin hyvä fiilis, ettei kyllä tee herkkuja mieli yhtään.

Vierailija
4/9 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ovat tottuneet kylläisyyteen ja ähkyyn = ylipaino.

Vierailija
5/9 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 2 kg kevyempi kuin sun lähtöpaino, saman pituinen. Eikä olisi varaa pudottaa kuin korkeintaan 2 kg. Lihaksista kun kuitenkin lähtee aina kun laihduttaa. Tunnetko oikeasti olevasi ylipainoinen? Olet normaalipainoinen, joten kannattaisi aloittaa kunnon liikunta, sekä sykkeellä että lihaskuntoa.

Vierailija
6/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulunut vasta alle kuukausi :) Projekti jatkuu. Itseasiassa aion jatlaa tätä hamaan tulevaisuuteen saakka. Painon tippuminen loppuu joka tapauksessa sitten,kun olen sopivissa mitoissa.

Lähtömitat 173 cm ja 69 kg. Nyt 65 kg ja 62 kg se paino, johon pyrin. Katsotaan mitä kroppa sanoo, jo tällä hetkellä fantastinen olo :)

T: Ap

Vierailija
7/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi mitenkään tästä, koska vatsalaukku on kutistunut.

Temppiä sullekin!

Mulla ei ole koskaan tuo annoskokojen pienennys toiminut vaan nälkä ja ahmimishimot on käyneet tuolla tekniikalla sietämättömiksi aika pian kun ei saa vatsaa täyteen. Mulla sitten ratkaisu olikin että syön edelleen isoja annoksia mutta vähennän niiden kalorisisältöä lisäämällä kasviste osuutta.

Vierailija
8/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi mitenkään tästä, koska vatsalaukku on kutistunut. Temppiä sullekin!

Mulla ei ole koskaan tuo annoskokojen pienennys toiminut vaan nälkä ja ahmimishimot on käyneet tuolla tekniikalla sietämättömiksi aika pian kun ei saa vatsaa täyteen. Mulla sitten ratkaisu olikin että syön edelleen isoja annoksia mutta vähennän niiden kalorisisältöä lisäämällä kasviste osuutta.

Se jatkuva nälkä tekee hulluksi.

Vierailija
9/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä