Miten joku voi haluta painaa 70kg?
Eikö se ole aika paljon? Täh? Mimmone läski haluaa painaa 70. Tai siis tavoite?
http://30tuumaa.blogspot.com/
Kommentit (68)
mikähän tossakin on vaikea ymmärtää?
175 senttisenä sanoa että 70kg on silkkaa lihasmassaa ja rasvaa ei ole laisinkaan...
Totuus vaan on että 175cm naisen normaali paino on korkeintaan 62kg lihaksikkaanakin.
Että saa olla aika metsän peto ja massan tytär, jos painaa 70kg ja on muka rasvaton. Ei muuta kun maailmanvahvin nainen kilpailuihin hip hei.
Painoni on edelleen nousu suunnassa.Joskus se totuus saattaa yllättää.
ja normaalimittaiselle naiselle. Harva meistä kuitenkaan on bodari tai jääkiekkoilija, joilla massaa pitäisi olla enemmän.
Olen 179cm ja nyt painan 72kg.
70kg on justiinsa sopiva paino mulle. Sen laihempi en edes haluaisi olla, että mieti sitä.
Onpa tullut paljon vastauksia,suurin osa siis av:lla on lihavia,koska pitää normaalina 70kg painoa.
Ap
Onpa tullut paljon vastauksia,suurin osa siis av:lla on lihavia,koska pitää normaalina 70kg painoa.
Ap
jos se vaan on kaikki lihasta.
Nyt olen 164/69, täysin rasvaton, tiukkaa tavaraa, lihakset erottuvat ja näkyvissä.
Jos joku tulee minulle sanomaan että olen läski, niin tempaisen paidan pois ja pyydän että kommentoija sormella osoittaa, missä sitä rasvaa vartalossani muka on. Treeniä 8-10h viikossa.
Normaaleissa rasvoissa (rasvaprosentti alle 27) kehonrakennusta harrastava 175-senttinen nainen voi painaa reippaasti yli 80 kiloakin. Kisakunto on aivan eri asia; siinä rasvaprosentti lasketaan epäterveelliselle tasolle, jolla se voi olla vain rajallisen ajan. On aivan tavallista, että kehonrakennusta harrastavalla BMI on yli 25 mutta rasvaprosentti normaali.