Miten joku voi haluta painaa 70kg?
Eikö se ole aika paljon? Täh? Mimmone läski haluaa painaa 70. Tai siis tavoite?
http://30tuumaa.blogspot.com/
Kommentit (68)
Olen 160cm/72kg. Vaatekoko 36 tai S. Farkuissa 27".
Hah,huomasin vasta nyt blogissani kävijämäärä piikin ja ihmettelin mistä voi olla kyse. Selvisi :D
Ap:n kysymykseen vastaus; helposti,on mukava olla normaalipainoinen eikä ylipainoinen :)
T. Se kuka haluaa painaa 70kg.
En olisi löytänyt ilman arvoisaa av:tä ;)
Olen 182 cm ja painan 63 kg, en todellakaan haluaisi olla 70 kg!!
Ja olen jo keski-ikäinen, joten tiedän minkä painoisena on hyvä olla.
veikkaus Ehkä joku 180-senttinen?
No ehkä sinä olet sellainen laardipötkö jo 70-kiloisena, mutta se ei tarkoita että kaikki samanpituiset sitä olisivat.
Esim. minä haluaisin painaa 70 kg - olisin silloin hoikempi kuin koskaan aikuisiällä, ja varmasti tyytyväinen itseeni. Nyt painan 95 kg. Tämäkin on ihan ok, kun pahimmillaan olen painaut 110 kg. Olen 170 cm pitkä, joten jos painaisin 70 kg, olisin mielestäni oikein sopusuhtainen.
Painan nyt 103kg. Viimeksi kun onnistuin laihduttamaan 75 kiloon, tunsin itseni suorastaan hottikseksi.
teininä 70kg oli paljon, nyt 40-v. se tekisi minusta hoikan.
läski veti herneen nenään...
No ehkä sinä olet sellainen laardipötkö jo 70-kiloisena, mutta se ei tarkoita että kaikki samanpituiset sitä olisivat.
En ole läski, enkä edes 70 kg, kunhan ajattelen omilla aivoillani. Sellaiset löytyy joiltakin, vaikka sinulta ei löydy.
Itse kanssa 178 ja 70-kiloisena mulla on ylimääräistä (maha + jenkkakahvat + kaksoisleuka). 63-kiloisena olen parhaimmillani, mutta se paino on todella vaikea ylläpitää.
Olen kade teille, jotka näytätte hyvältä normaalipainoisena.
Moi,Oon 172cm ja noin 70kg (ehkä just karvan alle) ja mulla on ihan jumalattoman nätti kroppa vaikka itse sanonkin :). Ps. miks ap:ta kiinnostaa muiden kilot?
175 senttisenä sanoa että 70kg on silkkaa lihasmassaa ja rasvaa ei ole laisinkaan...
Totuus vaan on että 175cm naisen normaali paino on korkeintaan 62kg lihaksikkaanakin.
Että saa olla aika metsän peto ja massan tytär, jos painaa 70kg ja on muka rasvaton. Ei muuta kun maailmanvahvin nainen kilpailuihin hip hei.
aika rankkaa...
eiköhän jokainen itse määrittele painon, mihin on tyytyväinen, missä tuntee olonsa kotoisaksi.
Itse kanssa 178 ja 70-kiloisena mulla on ylimääräistä (maha + jenkkakahvat + kaksoisleuka). 63-kiloisena olen parhaimmillani, mutta se paino on todella vaikea ylläpitää.
Olen kade teille, jotka näytätte hyvältä normaalipainoisena.
Mulla (172/noin70) on pitkät jalat ja kädet, lyhyt keskivartalo, iso perse ja keskikokoiset tissit. Mahassa ei makkaraa mutta kyllähän se vähän pehmee on, tykään siitäkin :). Ja kapee vyötärö.
175 senttisenä sanoa että 70kg on silkkaa lihasmassaa ja rasvaa ei ole laisinkaan...
Totuus vaan on että 175cm naisen normaali paino on korkeintaan 62kg lihaksikkaanakin.
Että saa olla aika metsän peto ja massan tytär, jos painaa 70kg ja on muka rasvaton. Ei muuta kun maailmanvahvin nainen kilpailuihin hip hei.
69 kg ja olen 178 cm niin olin TODELLA laiha, vähintään 70 kg tarttis mun pituisen painaa ettei näuytä oudolta. Mut mn ihanne ei olekaan lihaskimppu, ei miehillä muttei varsinkaan naisilla.
Joo ja mä olen 168 cm pitkä ja normaalipaino on 61-65 kg. Vaatekokoni on 34-36 eli ihan kamalan läski sitten kuitenkaan en taida olla. Joskus kymmenisen vuotta sitten normaalipainoni oli vielä 58 kg (vaatekoko oli silloin sama) ja oli joskus myös aika jolloin painoin juuri ja juuri yli 50 kg. Silloin näytin kamalalta, pelkkää luuta, nahkaa, lihasta ja jänteitä ja olo oli ihan hirveä. Onneksi onnistuin sitten samaan edes vähän lihaa sen luurangon päälle, olokin parani ja jaksoin taas tehdä töitä ja urheilla ihan normaalisti. Nyt voin hyvin ja kroppaani kehutaan hoikaksi ja norjaksi, vaikka ap ja kaltaisensa pitävätkin minua (näkemättä) ihan toivottomana läskinä.
täysin pituudesta. Itse olen 178cm ja painoni liikkuu 68-70kg välillä. Olen hyvin hoikka, joskin myös lihaksia löytyy. Kevyempänä näyttäisin jo pahalta.
väärin veikattu!!
Edustatko sinä kaikkia maailman 180-senttisiä? Ilmeisesti et.
Mistä teitä idiootteja oikein sikiää?
se on tosi yksilöllistä. Siskoni on samanpituinen kuin minä, mutta hänen normaalipainonsa on vähemmän kuin minun. Molemmat ollaan hoikkia, itse tosin olen treenatumpi. Paina 68-70kg ja olen 178cm ja monet pitävät minua liian laihana. Ei todellakaan ole yhtään vatsamakkaraa, jenkkakahvaa tai ylimäärästä. Hieman ikävästi näkyy luut rintakehässä.