Arvioikaa minunkin vartaloni, kiitos.
Kommentit (47)
Aloituksen kuva ei ole kovinkaan imarteleva, sivukuva parempi.
Enkä uintia. Ihan vain pyöräilyä ja kävelylenkkejä. En siis todellakaan ole mikään himourheilija. Jännä miten kaikki saa sen vaikutelman. Toisaalta, mitäpä se haittaa :)
Rintsikan koko meni pieleen ;)
-ap-
Kaunis vartalo. Tosi kiintea vatsa (olen kateellinen :) ja muutenkaan ei nayta olevan ylimaaraista.
Vartalosi malli on tosiaan vahan miehekas, mutta eipa sinua tosiaan mieheksi voi erehtya luulemaan oikeasti.
Urheilullinen H:n mallinen vartalo. Tuota kroppaa on hyvä lähteä pukemaan kaikennäköisiin vaatteisiin. Olet tosi kiinteänoloinen vaikka onkin jo kolme lasta. Sinuna ehkä korostaisin vyöräröä ja veisin huomiota pois hartioista. Paljon helpompaa sulla siis pukeutua vartaloaimartelevasti kuin mulla (olen pyylevä päärynävartalo) :)
Tosiaan huomasin että viestiketjuun oli tullut monia loukkaavia kommentteja, joten tässä vaatetusalan ihmisen mielipide:)
Laitan sulle myös vähän vaatevinkkejä:)
Olet vartalotyypiltäsi lievästi Y-vartaloinen, eli hartijaseutu on leveämpi kun lantio.
Lantiosi on suora ja se yhdistettynä leveisiin hartioihin ikävä kyllä tuo hieman miehekästä lookkia.
Suosittelisin korostamaan pukeutumisessa sääriä, koska ne ovat hyvin sirot ja kauniit.
Lyhyet kapeat hameet ja kapeat suorat housut sopivat vartaloosi. Kannattaa yhdistää ne lyhyeen jakkuun tms, joka rikkoo suoraa vartalonlinjaa.
Huivit ja korut tuovat pystysuuntaista linjaa ja vievät katsetta pois hartiaseudusta.
Kokeile myös halterneck pääntietä pukeutumisessa!
taidat olla lyhyehkö ja harrastanut permantovoimistelua? ; )
Sääret hieman länkkärit, muttei häiritsevästi.
Keskivartalo hyvässä kunnossa ja tasapaksu rakenteeltaan.
Rintsikan kooksi veikkaan 80-85 B