Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa minunkin vartaloni, kiitos.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, ei vyötäröä. Tässä esimerkki siitä, että normaalipainoisenakin naisen kroppa voi olla ruma.

Vierailija
22/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te haaskapaskat tiedätte aivan vallan hyvin, että kyseessä on naisen kuva :D

Hyvin säilynyt ja hoikka vartalo ap:lla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te haaskapaskat tiedätte aivan vallan hyvin, että kyseessä on naisen kuva :D Hyvin säilynyt ja hoikka vartalo ap:lla :)

Naapurini on kolmessa vuodessa muuttunut miehestä naiseksi ja arvatkaa onko helppo pysyä perässä. About tuolta hänkin tällä hetkellä näyttää, mutta pukeutuminen ym. oikein korostetun naisellista. Vähän outoa, koska parta osittain kasvaa vieläkin ja esim. kämmenselässä karvoja jne.

Vierailija
24/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kateellisten haukkuja, tosi kaunis ja urheilullinen kroppa! Vyötärölle ei voi mitään jos ei sitä ole mutta ei kaikille tarvitse ollakkaan :-) olet urheilullisen ja lihaksia omaavankin näköinen joten luulen että painat normaalia samanpituista enemmän, kuten itsekin painan. Mutta jos omaa lihasta niin ei ne vaa'an luvut vaan peili ja mittanauha! ;-) nauti vartalostasi!

Vierailija
25/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakin taitaa olla kadehdittavan litteä. Vyötäröä saa paremmin esille treenaamalla syviä vatsalihaksia. Olet kaunis!

Kuvakulmasi ei ole se kaikkein edullisin kenellekään. Suodata nuo ilkeät kommentit pois, kateudesta ja katkeruudesta ne kumpuavat sekä pahansuopuudesta yhdistettynä vähäisiin älynlahjoihin.

Vierailija
26/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähemmän painoa ?

Tykkään sun kropast , kivat kintut ja kapee lantio mut silti kunnon rinnat.

Sul o varmaa lyhyet ruskeet tai punaset hiukset ?

Uimarin kroppa muute !

Vierailija
27/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat tulis paremmin esiin ja hartiat ei näyttäisi leveiltä.

Ottaisin ilolla tuon vartalon , mulla on leveä takamus ja pienet rinnat.

Vierailija
28/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset miesten urheilusandaalit

Vierailija
29/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset miesten urheilusandaalit

Vierailija
30/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaunis.

Sopivilla vaatevalinnoilla saat varmasti naisellisuutta kivasti esiin.

Vierailija
31/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee vartalo,kaunis iho, lihaksikas ,ei selluliittia eikä löysää.Yläkroppa kehittyneempi, mm.pyöräily tekee sen sekä uinti.Jalat on todella silmiä hivelevän kauniit!!

t.kosmetologi =)

Vierailija
32/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/0007210280472

Ja tosiaan itse olen kyllä sinut vartaloni kanssa :) Olen 165cm pitkä painoa löytyy tällä hetkellä 64kg.

-ap-

Vierailija
33/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pylly ! Tosi timmi ja sopusuhtainen.

Vierailija
34/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuten aika sen mallinen, kuin moni muu suomalainen nainen. Kauniit sääret, mutta vuosi kuntosalilla pakara-reisitreeniä voisi tasapainottaa mittasuhteita. Käsille vain kiinteyttävää treeniä. Toivottavasti et käytä kesällä tunikaa ja legginssejä. Ne vaan korostavat isoa yläosaa. Voisit käyttää esim leveälahkeisia pellavahousujaa, hihaton pidempimallinen pusero ja vyötärölle vyö. Samoin vyö lantiolla voisi toimia mekon kanssa. Korosta vuötäröä ja lantiota, huomio muualle kuin olkapäihin. Keveitä neuletakkeja joissa vyötäröllä vyö tai leikkaus. Jos nyt pukeutumisvinkit kiinnostaa. Terv stylisti

Vierailija
35/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, ei vyötäröä. Tässä esimerkki siitä, että normaalipainoisenakin naisen kroppa voi olla ruma.

Todella todella harvalla ihmisellä on kaunis kroppa.

Mut se tuppaa laihuuden ihannoijilta "unohtumaan".

Vierailija
36/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä joskus löydän kadotetun vyötäröni :D Vatsassa siis vähän löysää raskauden jälkeen, että jos kiinteytys toisi tuloksia. Synnytyksestä kuitenkin vasta 7kk.

-ap-

Vierailija
37/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin meidän Kalle, yhtä miehekäs.

Vierailija
38/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksais enää näitä kehujen kerjääjiä.

Vierailija
39/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niitä täällä saa, siis molempia näköjään :D Ihan vain rehellistä mielipidettä. Ja laittakaa toki itsekin kuvia, niin arvioidaan teidänkin "täydelliset" kropat ;)

-ap-

Vierailija
40/47 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kapeat lanteet, leveät hartiat, sirot jalat. Mutta lihaksikas ja hyväkuntoisen näköinen. Miehekäs vaikutelma tulee juuri siitä, että tuo vartalotyyppi on naisella harvinaisempi. Meillä on tuota suvussa, siskoni näyttää suht samalta, on vain isorintaisempi. Itse olen saanut vartaloni mallin toiselta vanhemmalta ja olen ihan eri näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan