Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää :(

Vierailija
30.05.2012 |

Olen lastentarhanopettaja ja nyt salainen ihastukseni, erään hoitolapseni isä jää kesälomalle kahdeksi kuukaudeksi, eikä siis tuo lastaan hoitoon.

Kaksi pitkää kuukautta ilman tuon miehen hymyileviä silmiä ja intensiivistä katsetta, valloittavaa hymyä, hymyryppyjä silmäkulmissa.

Kaksi pitkää kuukautta ilman tuon miehen matalanseksikästä ääntä, viekoittelevaa naurua, hauskoja kommentteja, pikkutuhmaa keskustelua, pikaisia hipaisuja aamuin illoin...

Miten kestän tämän ajan?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies vasten tahtoaan sun matkaan lähde jos on lähteäkseen. Älä kuitenkaan ole liian tyrkky :)

Vierailija
82/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sanoin Jarnolle ihan ohimennen, silleen huolettomasti, että "kyllä tässä vähän ikävä teitä tulee"

Arvatkaapa mitä Jarno vastasi :)

"No etpä ole ainoa"

Eli toivoa on.

Mitäköhän keksisin nyt illalla puheenaiheeksi, en uskalla ehdottaa vielä mitään tapaamista.

ap

MÄ TARKOTIN ETTÄ LAPSELLE TULEE IKÄVÄ TARHAKAVEREITA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain terassillemenoa, yhdet siiderit/oluet.

Tai silleen vaivihkaa tiedustelet mitä suunnitelmia miehellä on nyt kun koulutkin loppuvat.

Vierailija
84/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sanoin Jarnolle ihan ohimennen, silleen huolettomasti, että "kyllä tässä vähän ikävä teitä tulee"

Arvatkaapa mitä Jarno vastasi :)

"No etpä ole ainoa"

Eli toivoa on.

Mitäköhän keksisin nyt illalla puheenaiheeksi, en uskalla ehdottaa vielä mitään tapaamista.

ap

MÄ TARKOTIN ETTÄ LAPSELLE TULEE IKÄVÄ TARHAKAVEREITA!

Avaudu vaan tunteistasi suoraan ja estottomasti. Ehkä äiti hoitaa kuskaamiset jatkossa.

Vierailija
85/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua naista joka ITKEE jo vaikka mitään ei ole tapahtunut eikä ole mitään eroa tms.

Kukaan ei halua eroahdistuksesta kärsivää rakkiakaan.

Vierailija
86/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ja rakastumiset on elämää!! mikä siinä on ettei toinen saa pikkuflirtistä nauttia?? Ai se kun te ette itse osaa, tai saa vastakaikua?? Ei toi ap:n ihastuminen ole sen pahempaa kuin teidän hertta-sarjan lukemiset.. Ja itsenne sankarittaren asemaan kuvittelemat.. Voi teitä köyhiä!!

Vierailija
87/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ja rakastumiset on elämää!! mikä siinä on ettei toinen saa pikkuflirtistä nauttia?? Ai se kun te ette itse osaa, tai saa vastakaikua?? Ei toi ap:n ihastuminen ole sen pahempaa kuin teidän hertta-sarjan lukemiset.. Ja itsenne sankarittaren asemaan kuvittelemat.. Voi teitä köyhiä!!

Koko juttuhan on keksitty, mutta ap ei tässä tarinassa nauti pikkuflirtistä, vaan yrittää edetä miehen kanssa. Siksi tämä juttu on ällöttävä, vaikkakin pelkkä trolli.

Vierailija
88/88 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlaista nähneenä.

"Salaisia" tapaamisia eri perheiden isien ja äitien välillä. Kolmiodraamaa.

"Salaisia" hipaisuja ja keskusteluja hoitajien ja vanhempien välillä. Taisi jokunen johtaa suhteeseenkin ja työpaikan vaihtoon.

Ehkä olin sattumalta vaan liian villissä yhteisössä, mutta oikeassa elämässä tapahtuu kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän