Itkettää :(
Olen lastentarhanopettaja ja nyt salainen ihastukseni, erään hoitolapseni isä jää kesälomalle kahdeksi kuukaudeksi, eikä siis tuo lastaan hoitoon.
Kaksi pitkää kuukautta ilman tuon miehen hymyileviä silmiä ja intensiivistä katsetta, valloittavaa hymyä, hymyryppyjä silmäkulmissa.
Kaksi pitkää kuukautta ilman tuon miehen matalanseksikästä ääntä, viekoittelevaa naurua, hauskoja kommentteja, pikkutuhmaa keskustelua, pikaisia hipaisuja aamuin illoin...
Miten kestän tämän ajan?
Kommentit (88)
Av-mammoille iski hysteria. Et siis hoida heistä lapsia, et ole ammattilainen ja kaiken lisäksi jollekin tuli kiire kertoa, kuinka mies viettää rakkauden täyteistä lomaa vaimonsa kanssa. Tämän palstan klassikko potaskaa taas kerran.:)
Ketä tuo ap:n kirjoitus haittaa? Ap on ihastunut kuten niin moni muukin meistä. Mitä tekemistä sillä on lastenhoidon kanssa? Ja mistä ihmeestä te tiedätte miehen viettävän rakkaudentäyteistä kesää vaimonsa kanssa? Antakaa ap:n haaveilla, se tuo arkeen piristystä.:)
meidän hetkemme on keneltäkään täältä olevilta pois, eikä ainakaan lasten hoidosta.
ap
sinun ja tuon miehen saavan toisenne.
vai onko sinkku? Jos mies on vapaa, niin ok, mut jos varattu, niin hänen naisensa nauttii miehensä kosketuksista, rakastelusta, katseista ym, mistä sä vaan haaveilet.
Mitäs jos hommaisit ihan uuden päiväunikohteen...
Musta nahkapusero ja tummanharmaa palmikkoneule yllään, siniset farkut ja tennarit.Aurinko leikitteli hänen hiuksillaan ja sama vallaton virne kasvoillaan kuin niin monena muunakin aamuna...
ap
Katsoa toki saa, mutta anna sen sit jäädä sille tasolle.
vai onko sinkku? Jos mies on vapaa, niin ok, mut jos varattu, niin hänen naisensa nauttii miehensä kosketuksista, rakastelusta, katseista ym, mistä sä vaan haaveilet.
Mitäs jos hommaisit ihan uuden päiväunikohteen...
Musta nahkapusero ja tummanharmaa palmikkoneule yllään, siniset farkut ja tennarit.Aurinko leikitteli hänen hiuksillaan ja sama vallaton virne kasvoillaan kuin niin monena muunakin aamuna...
ap
Palmikkoneule taatusti vaimon hankkima jostain lentokenttäputiikista ja sinä ihastelet :(
mä olen joskus kehittänyt näille kesälomakuukausille jonkun palaverin vanhempien kanssa ja yrittänyt udella päivän niin, että ei sopisi muuta kuin miehelle. Muutaman kerran olen onnistunut saamaan kivan miehen juttelemaan lapsen varjolla meille ja ihan kivoja rupattelutuokioita niistä on tullutkin.
Pari on johtanut ihan kahvitteluunkin...;)
toinen lto
mä olen joskus kehittänyt näille kesälomakuukausille jonkun palaverin vanhempien kanssa ja yrittänyt udella päivän niin, että ei sopisi muuta kuin miehelle. Muutaman kerran olen onnistunut saamaan kivan miehen juttelemaan lapsen varjolla meille ja ihan kivoja rupattelutuokioita niistä on tullutkin.
toinen lto
Mitä ihmettä minä keksisin, en ole oikein siinä asemassa, että kävisin mitään palavereja, olen ihan rivihoitaja.
Nyt olisi tämä viikko vielä aikaa keksiä jotain. Anna vinkki?
ap
Kyllä kuulkaa on kaukana lto:n työstä tuollainen harlekiinitarina!
toinen lto
Mitä ihmettä minä keksisin, en ole oikein siinä asemassa, että kävisin mitään palavereja, olen ihan rivihoitaja.Nyt olisi tämä viikko vielä aikaa keksiä jotain. Anna vinkki?
ap
toinen lto
Mitä ihmettä minä keksisin, en ole oikein siinä asemassa, että kävisin mitään palavereja, olen ihan rivihoitaja.Nyt olisi tämä viikko vielä aikaa keksiä jotain. Anna vinkki?
ap
Ei nyt ihan treffeille, mutta vaikka kahville tai jotain.
Onhan tuohon nyt jotain tolkkua saatava.
ohis
Vakinaista virkaa ei saa ilman työkokemusta ja työkokemusta saa olemalla määräaikaisena sijaisuuksia.
ap
Av-mammoille iski hysteria. Et siis hoida heistä lapsia, et ole ammattilainen ja kaiken lisäksi jollekin tuli kiire kertoa, kuinka mies viettää rakkauden täyteistä lomaa vaimonsa kanssa. Tämän palstan klassikko potaskaa taas kerran.:) Ketä tuo ap:n kirjoitus haittaa? Ap on ihastunut kuten niin moni muukin meistä. Mitä tekemistä sillä on lastenhoidon kanssa? Ja mistä ihmeestä te tiedätte miehen viettävän rakkaudentäyteistä kesää vaimonsa kanssa? Antakaa ap:n haaveilla, se tuo arkeen piristystä.:)
ihan muina naisina josko hän olisi menossa johonkin meidän kunnan koulutus- tai opastustilaisuuksiin kesällä?
ap
missään rauhassa, edes lasta hoitoon vietäessä.
Jotenkin alkaa yököttämään tämä nykyin maailma ja meno.
Kunnioittaako kukaan enää naisen ja miehen Jumalan silmien edessä solmittua liittoa?
Kunnioittaako kukaan enää naisen ja miehen Jumalan silmien edessä solmittua liittoa?
toisaalta sitten taas kouluttamattomat, mutta hyvät ja kiltit miehet eivät saa arvoistaan seuraa, koska korkeasti koulutetut naiset katsovat nenänvarttaan pitkin ja syrjivät. Ei ole kuulemma tarpeeksi annettavaa tällaisilla miehillä.
-Laasanen
toisaalta sitten taas kouluttamattomat, mutta hyvät ja kiltit miehet eivät saa arvoistaan seuraa, koska korkeasti koulutetut naiset katsovat nenänvarttaan pitkin ja syrjivät. Ei ole kuulemma tarpeeksi annettavaa tällaisilla miehillä.-Laasanen
???
ap
???ap
Haaveilet varatusta miehestä, vaikka kilometrin säteellä on useita satoja sinkkumiehiä.
En ymmärrä tällaista maanista ihastumista, missä kaikki muu on toisarvoista ja tärkeää on ahdistella kohdetta ja kuvitella hipaisuja ja silmäpeliä ja ties mitä. Jos kaksi kypsää aikuista ihastuu, niin kyllähän nyt jompikumpi tekee aloitteen enemmästä eikä tarvitse miettiä mitään naisen vaistoa tai muuta kukkua omien haihattelujensa tueksi.
Työpaikkahaaveiluissa on se huono puoli, että se on aina pois asiakkailta eli pieniltä lapsilta. Ap kuolaa isän perään ja samaan aikaan pienet saavat rusikoida toisensa hengiltä tai karata avoimesta ovesta pihalle tai tunkea pieniä esineitä kurkkuunsa. Näin ei tietenkään tapahdu, kun se toinen hoitaja hoitaa sitten ap:n osuuden - ehkä vähän huvittuneena tai sitten tosi v******tuneena.
Ja mikä tässä on totuus? Että joku mies tuo lapsensa päivittäin hoitoon ja heittää sanan tai pari lemmenkipeälle hoitajalle. Ehkä säälistä, ehkä siksi, että se kuuluu hänen tapoihinsa. Mitään ei ole ehdotettu, mitään ei ikinä tule tapahtumaan, mutta ap:n naisen vaisto kertoo, että tässä oli hänen suuri rakkautensa, hänen ikioma palmikkoneuleinen mies...
Tai voi olla sielläkin, mutta tää oli siinä kolmosen (Mtv3) sarjassa. Mikä se oli...missä oli toi Mustakallio?
Tai voi olla sielläkin, mutta tää oli siinä kolmosen (Mtv3) sarjassa. Mikä se oli...missä oli toi Mustakallio?
Av-mammoille iski hysteria. Et siis hoida heistä lapsia, et ole ammattilainen ja kaiken lisäksi jollekin tuli kiire kertoa, kuinka mies viettää rakkauden täyteistä lomaa vaimonsa kanssa. Tämän palstan klassikko potaskaa taas kerran.:)
Ketä tuo ap:n kirjoitus haittaa? Ap on ihastunut kuten niin moni muukin meistä. Mitä tekemistä sillä on lastenhoidon kanssa? Ja mistä ihmeestä te tiedätte miehen viettävän rakkaudentäyteistä kesää vaimonsa kanssa? Antakaa ap:n haaveilla, se tuo arkeen piristystä.:)
Musta nahkapusero ja tummanharmaa palmikkoneule yllään, siniset farkut ja tennarit.
Aurinko leikitteli hänen hiuksillaan ja sama vallaton virne kasvoillaan kuin niin monena muunakin aamuna...
ap