Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisikö tämä pusero juhlaan? Yhdistäisitkö mustat vai ihonväriset sukkikset?

Vierailija
30.05.2012 |

Tuo pusero niin että tuo keltainen olisi mustaa ja hamea musta kapea ns kynähame.

Sukkikset mustat vai ihonväriset ohkaiset? kengät on mustat korkkarit t(v)ai mustat ballerinat?

http://media1.redcatsnordic.com/ellos//images/products/large/ells_1341/…

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai riippuu tietenkin juhlista...

Vierailija
2/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, näyttää joltain rantavaatteelta ja sopii ehkä hotellin uima-altaalle eikä juhlaan. Ainakin nuo reijät olkapäiden kohdalla on hölmöt, laita mieluummin joku olkapäät peittävä vilposesta ja nätisti laskeutuvasta materiaalista tehty pusero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle ei arkivaatteita edusta tuollaiset joten siinä mielessä olen onnellisessa asemassa;)

ap

Vierailija
4/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos kommentista.

ap

Ei, näyttää joltain rantavaatteelta ja sopii ehkä hotellin uima-altaalle eikä juhlaan. Ainakin nuo reijät olkapäiden kohdalla on hölmöt, laita mieluummin joku olkapäät peittävä vilposesta ja nätisti laskeutuvasta materiaalista tehty pusero.

Vierailija
5/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on ihan ohkaista (ei läpinäkyvää kuitenkaan) ja kevyttä hieman hohtavaa kangasta.

Ihanan tuntuinen iholla.

ap

Vierailija
6/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhla vaatteelta näytä, enneminkin arkipaidalta.

Vierailija
7/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis hame musta ja sukkikset mustat ja vielä kengät mustat..

onko siis hautajaiset ???

en tykkää minäkään tuosta puserosta, ei ole mielestäni juhlava.

eikö löytyisi jotain iloisen väsirtä ???

mikä juhla kyseessä ???

Vierailija
9/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaisi juhliin.

Vierailija
10/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sukkahousuja kesäjuhliin, laita vaikka itseruskettavaa jalkoihin

Vierailija
11/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kauniimpi, kapea linja.

Puserosta olen samaa mieltä kuin muut. Musta hame, mustat sukat ja kengät ja sitten vielä mustakuvioinen yläosa voi olla kesäjuhliin aika synkkä yhdistelmä?

Vierailija
12/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että täällä teilataan kaikki vaatejutut ihan tyystin, joka ikinen vaatekuvaus, linkki tms kun on ollut ja jonka olen itse avannut ketjuun osallistuakseni niin siellä on ollut täysi lynkkayshenki päällä.

Sinänsä erikoista tuonkin puseron totaalilyttääminen että olen itse hyvinkin tarkka siitä mitä puen päälleni ja varsinkin siitä että ylä-ja alaosa, asusteet ym ns sopivat yhteen.

No, onneksi en muiden mielipiteiden mukaan pue itseäni, mutta onhan se kiva saada mielipiteitä.

Ja pakko sanoa vaikka ehkä töykeätä onkin mutta minun juhlafiilikseni ei tule siitä onko vaate esim polysteriä (tuo pusero ei muuten ole) vaiko ei vaan ihan muista jutuista.

Vierailija
13/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesäjuhlaan mustiin pukeutuneena? Lisäksi mietippä nyt itsekin järjellä, jos laitat noin "ison" paidan tiukan kynähameen kanssa - ei toimi. Oletko ylipainoinen? Ota nyt itseäsi niskasta kiinni, Eli etsi nyt kauniisti istuva kesämekko itsellesi, joka on hieman vaalean pastellin sävyinen. Siihen kiva kaunis käsilaukku MYYJÄN AVUSTUKSELLA, ja kenkäkauppaan nappaat käsilaukun mukaan ja myydät myyjän apua kenkien valintaan.

Ainiin, juhlissa (esimerkiksi häissä) kuuluu etiketin mukaan pitää AINA sukkahousuja tai stay-uppeja. Ja ehdottomasti vaaleat, mutta valitse sävy jällen tarkoin.

Mutta hei ihan oikeasti, mene vaatekauppaan ja anna ammattitaitoisen myyjän tuoda sinulle vaatteita. Jos ovat liian kalliita, ota kuva ja jatka matkaasi seuraavaan kauppaan näyttäen hieman suuntaa millaista etsit.. :)

Vierailija
14/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljain kintuin meno on törkeän näköistä eikä juhlaetiketin mukaista!

ilman sukkahousuja kesäjuhliin, laita vaikka itseruskettavaa jalkoihin

Vierailija
15/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako ihan arkipaita? No, mulle ei arkivaatteita edusta tuollaiset joten siinä mielessä olen onnellisessa asemassa;)

ap

Minulla juhlavaattet ovat jotain ihan muuta kuin kuvan paita. Kuvan paita kävisi kesäiselle terassille tms.

Vierailija
16/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että täällä teilataan kaikki vaatejutut ihan tyystin, joka ikinen vaatekuvaus, linkki tms kun on ollut ja jonka olen itse avannut ketjuun osallistuakseni niin siellä on ollut täysi lynkkayshenki päällä.

Sinänsä erikoista tuonkin puseron totaalilyttääminen että olen itse hyvinkin tarkka siitä mitä puen päälleni ja varsinkin siitä että ylä-ja alaosa, asusteet ym ns sopivat yhteen.

No, onneksi en muiden mielipiteiden mukaan pue itseäni, mutta onhan se kiva saada mielipiteitä.

Ja pakko sanoa vaikka ehkä töykeätä onkin mutta minun juhlafiilikseni ei tule siitä onko vaate esim polysteriä (tuo pusero ei muuten ole) vaiko ei vaan ihan muista jutuista.

mutta alkuperäinen avauksesi otsikko oli: Sopiiko tämä pusero juhlaan tms. Jepujee. Odotitko ihasteluja?

Vierailija
17/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut mistä tai minkälaisista juhlista on kyse eli on muutakin kuin kesähellepäivä ulkona auringon mollotuksessa.

Ja tuo pusero, mikä siitä vain lihavalle sopivan? eikö lihavat voi käyttää ihoa nuolevia paitoja ja toisaalta eikö ns normikroppainen voi käyttää muuta kuin ihoa nuolevia paitoja?

Kaikki eivät ole mekkoihmisiä, itse en ole mekkoja vatsana enkä niiden himoaja ja en todellakaan pukisi päälleni pastillia VAIKKA se onkin nyt niin pop ja in. Kaikki eivät pukeudu viimeisten värivillitysten mukaan vaan sen mukaan mikä heitä miellyttää ja mikä heille sopii.

Enkä ole koskaan tarvinnut myyjän apua käsilaukun valitsemisessa, ihan olen itse kokonaisuuteen sopivat laukut löytänyt, viimeksi Nina´silta.

Vähän tulee sellainen maku että "osta nyt täti itsellesi se kukkamekko, kirjekuorilaukku ja tylsät 5cm korkokengät", kai hoidan kasvoni illalla vielä kurkkunamaiolla ja laitan paplarit??

ap

Ja kesäjuhlaan mustiin pukeutuneena? Lisäksi mietippä nyt itsekin järjellä, jos laitat noin "ison" paidan tiukan kynähameen kanssa - ei toimi. Oletko ylipainoinen? Ota nyt itseäsi niskasta kiinni, Eli etsi nyt kauniisti istuva kesämekko itsellesi, joka on hieman vaalean pastellin sävyinen. Siihen kiva kaunis käsilaukku MYYJÄN AVUSTUKSELLA, ja kenkäkauppaan nappaat käsilaukun mukaan ja myydät myyjän apua kenkien valintaan.

Ainiin, juhlissa (esimerkiksi häissä) kuuluu etiketin mukaan pitää AINA sukkahousuja tai stay-uppeja. Ja ehdottomasti vaaleat, mutta valitse sävy jällen tarkoin.

Mutta hei ihan oikeasti, mene vaatekauppaan ja anna ammattitaitoisen myyjän tuoda sinulle vaatteita. Jos ovat liian kalliita, ota kuva ja jatka matkaasi seuraavaan kauppaan näyttäen hieman suuntaa millaista etsit.. :)

Vierailija
18/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos kommentista.

ap

Ei, sanoin vain paidan näyttävän enemmän rantavaatteelta kuin juhlavaatteelta. Se että ylipäätään kysyi palstalla sopiiko tuo rätti juhlavaatteeksi osoittaa jo oman epävarmuutesi siitä onko se juhlavaate vai ei, ja se että jokainen vastaaja on ollut sitä mieltä ettei tuo paita ole juhlavaate kertoo jo aika paljon. Ei pidä loukkaantua, ehdotukseni yläosasta oli mainitsemaasi kynähameeseen sopiva. Toki voit miettiä itselesi jonkun kokonaan muun asun, vaikka mekon.

Vierailija
19/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlia on, edelleen, monenlaisia.

Ja ei, en odottanut oikeastaan mitään, mutta sen tiedän että tästä lähtien odotan vain lynkkausta, aivan kuten muutkin jotka tänne vaatejuttuja koskaan laittaa.

ap

mutta alkuperäinen avauksesi otsikko oli: Sopiiko tämä pusero juhlaan tms. Jepujee. Odotitko ihasteluja?

Vierailija
20/31 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on tosi kiva paita ja sopii juhlaan! En tiedä, minkälaisissa kuninkaallisten juhlissa muut mammat käy, mutta sopivat asusteet ja korkkarit tekee tuosta ihan riittävän juhlavan! Haluaisin kyllä nähdä nämä asun teilaajat omissa juhlamekoissaan :) Joo, ja ihonväriset sukkikset, kun on kesä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi