ARVIOIKAA tämä vartaloni? Kiitos!
Kommentit (80)
liian avonaisissa liian pienissä topeissa?
mä piilottaisin, aika pienet tissit noin pullealle.
Ehkä johtuu siitä että pään koko ei kuvasta okein selviä. Joka tapauksessa harvinaisen nätiksti levittynyt rasvakerros. Itse olen alle 160 ja painan 63 ja silti laihdutan koska mahassa on röllykkä ja olen kurkkuani myöten täynnä sitä. Silti sanoisin että mun kroppa on mallilaan rumempi ja näytän ainakin yhtä "läskiltä".
edellinen kävi ottamassa kuvan itsestään esimerkiksi siitä miten yli 20 kiloa "hoikempi" voi näyttää samalta ja kuvasta tuli niin törkeen näköinen että enhän minä kehtaa sitä tänne laittaa. Ap, sulla on tuolla alla mahtava vartalo. Kannattaa yrittää kaivaa se esiin.
Laita ihmeessä kuvasi tänne niin nähdään ero? Vai kuvitteletko vain näyttäväsi ap:n kokoiselta? Olisi mielenkiintoista arvioida, koska itsekin myös kevyempi ap:tä, mutta tuntuu, että liikaa rasvaa, varsinkin vatsan seudulla :/
Olen 168cm ja 65kg ja koen itseni auttamattoman lihavaksi.
Miesystävän mielestä taas en saisi laihduttaa yhtään vaan olen just sopivan kokoinen ja muotoinen. Hän tykkää "pehmeydestäni", mua se inhottaa. Haluaisin olla kymmenen kiloa laihempi mutta miehen mielestä olisin silloin ruma tikku.
Onko miehillä ja naisilla tosiaan näin suuret mielipide-erot vartalosta? Ja kyllä, muhun kieltämättä vaikuttaa naistenlehtien mallit ja kuvat hoikkien vartalojen päällä roikkuvista vaatteista (joka miehen mielestä näyttää karsealta).
eli voihan tuosta terveyssyistä ja naisellisista "mielenterveyssyistä" laihduttaa 5-15 kiloa, mutta panisin ehdottomasti, jos tuollainen olisi tarjolla enkä olisi ukkomies.
Koska tämä ei ole seksiosasto, niin ei laajempia kommentteja ja vinkkejä.
Olen 168cm ja 65kg ja koen itseni auttamattoman lihavaksi.
Miesystävän mielestä taas en saisi laihduttaa yhtään vaan olen just sopivan kokoinen ja muotoinen. Hän tykkää "pehmeydestäni", mua se inhottaa. Haluaisin olla kymmenen kiloa laihempi mutta miehen mielestä olisin silloin ruma tikku.
Onko miehillä ja naisilla tosiaan näin suuret mielipide-erot vartalosta? Ja kyllä, muhun kieltämättä vaikuttaa naistenlehtien mallit ja kuvat hoikkien vartalojen päällä roikkuvista vaatteista (joka miehen mielestä näyttää karsealta).
enkä miehen mielipiteiden varassa. Olen siis samapituinen (168cm) ja paino vaihdellut viimeisen 10 vuoden aikana 70 ja nykyisen 55 kilon väliä. Tuon 70kg painoin todella pienen aikaa, se aiheutti jo todellista ällötystä.
Oma ihannepainoni on selkeästi alle 60kg. En ole erityisen sporttinen, mutta arkiliikunnalla ja kotijumpalla silloin tällöin olen pysynyt ihan kivasti kunnossa enkä ole mielestäni "tikku". Sanokoon mies mitä haluaa (omalleni olen kelvannut joka kokoisena) mutta todellisuutta on, että aika paljon useammin mies on kourimassa kiinteämpää pyllyä kuin sitä entistä. ;)
Olen sua neljä senttiä pidempi ja painan 29 kiloa vähemmän. Ei muakaan voi laihaksi sanoa, mutta liikun tosi paljon, ettei ole höttöäkään. Olet minusta aika kivan "mallinen", vaikka ylimääräistä onkin, saisit helposti salilla ja lenkillä ja järkevämmä syömisellä varmaan tosi hyvän vartalon, sulla rasva on aika tasaisesti jakaantunut (käsivarret, vatsa, reidet jne...). Varmaan terveyden vuoksi olis hyvä laihduttaa parikymmentä kiloa.
Tykkään naisellisuudesta. Terveyden nimissä pudottaisin joitakin kiloja, koska vatsan alueen rasva rasittaa sisäelimiä ja on haitallisinta lihavuutta. Mutta edellisestä huolimatta: olet upea, naiselliset muodot näyttävät hyvältä.
olisi uskonut että painat tosiaan 86kg.
Itse olen aika riuku ja tuollainen kroppa saa mut jopa hieman kateelliseksi. Harmi kun oot saanut noin rumia kommentteja.
Et todellakaan ole mikään epäsopusuhtainen norsu vaan kaunis ja muodokas.
T: nainen 162/48
Just se laihaläski ;)
Laita ihmeessä kuvasi tänne niin nähdään ero?
turha sitten tulla valittamaan että ruokahalu meni. Tämä ihastuttava torso on pari senttiä lyhempi kuin ap, 23 kg "hoikempi". Kopioin ap:n lookin eli liian pieni toppi ja mustat pöksyt. Voi vttu, vedän itseni hirteen... Ja ikää on jokunen vuosi alle 40, vaikka luulisi että vähintään 50. Ja uskokaa tai älkää, harrastan liikuntaa!
Laita ihmeessä kuvasi tänne niin nähdään ero?
turha sitten tulla valittamaan että ruokahalu meni. Tämä ihastuttava torso on pari senttiä lyhempi kuin ap, 23 kg "hoikempi". Kopioin ap:n lookin eli liian pieni toppi ja mustat pöksyt. Voi vttu, vedän itseni hirteen... Ja ikää on jokunen vuosi alle 40, vaikka luulisi että vähintään 50. Ja uskokaa tai älkää, harrastan liikuntaa!
<a href="http://aijaa.com/lUHLSR" alt="http://aijaa.com/lUHLSR">http://aijaa.com/lUHLSR</a>
Pukeudu istuvampiin vaatteisiin ja tsemppaa vielä sen verran että saat vyötärön, niin homma on erinomaisesti hanskassa!
t. mies
ite oon 165cm ja just eilen kävin puntarilla ja 76kg.
Mä oon sikä läski ja 20kg sais pudottaa niin, että ei ois vielä edes laiha.
Mutta se mistä siis yllätyin oli se, että näytät kilojas kevyemmältä :)
ainakaan tuossa kuvassa noin lihavalta.. Suosittelin sinulta 15 kg pois näkemäni kuvan perusteella, mutta ehkä kuitenkin 20-25 kg pois niin sitten sinua voi sanoa hoikaksi.
mutta arvelin kuvan perusteella painoksi vajaa 90kg. Eli ihan painoiseltaan näyttää.
Jatkossa kun menet kävellen töihin niin tulee tosi hyvä. Ei paha nytkään.
josta kannattaa koittaa päästä eroon (on se kaikista haitallisin malli). Lisäksi.. onko nuo mustat rintaliivit joita punainen toppi ei juurikaan peitä? No et varmaankaan julkisesti liiku tuollaisissa vaatteissa. En suosittele tuollaisia legginsejä vain pikkutopin kanssa käytettäväksi ;) etenkin jos ei ole kroppa ihan kunnossa.
Mutta ihan "normaali" näky nykypäivänä olet.
no ,vatsaa on kyllä aika paljon,vähän vois laihduttaa ja kiinteyttää.