Feikkaako poikaystäväni orgasmin?
Hei mulla olisi teille mieltä askarruttava kysymys, rakkaat palstalaiset. Onko kenelläkään teistä tullut vastaan miestä joka feikkaisi tulemisensa? Minä epäilen että poikaystäväni feikkaa, kun vetelemme paljaalla, ja sen jälkeen menen suihkuun, eI sisältäni valu ulos mitään. Eihän ne voi minnekkään kadotakkaan? Onko vastaavia kokemuksia?
Kommentit (9)
Kannattaa kysäistä poikaystävältä ainakin jos yritätte jälkikasvua. Itsellä on kokemusta siitä, että naisen saadessa se muuttuu niin tiukaksi, että tuntuu kuin työntelisi betoniseinää vasten. Siinä tilanteessa voi seisokki kadota vaikka ei olisi vielä tullutkaan.
naisen saadessa se muuttuu niin tiukaksi, että tuntuu kuin työntelisi betoniseinää vasten. Siinä tilanteessa voi seisokki kadota vaikka ei olisi vielä tullutkaan.
Eiks tiukka olekaan hyvä? =O
Kai tiedät, että miehen siemensyöksy ei ole sama asia, kun miehen orgasmi.
eturauhanen poistettu,orkku tulee normaalisti.siistiä nykyään..
sillä tulee kyllä suuhun ja käteen. Voiko joillakin olla sen väristä spermaa, ettei sitä erota vedestä? Vai voiko se mennä niin syvälle (poikaystävällä aika pitkä vehje), ettei tule heti ulos? Onko kellään kokemusta sellaisesta vai erottaako kaikki miehensä spermat suihkussa käydessään? Itse nimittäin sanoo tulevansa ihan normaalisti, mutta ihmetyttää kyllä mihin ne spermat katoaa. :D
Kun menen vessaan yhdynnän jälkeen, ihan varmaan sen huomaa kun pyyhkii...hajukin tietty on omansa.
Siemenneste
Siemenneste eli sperma on siittiöitä sisältävää uroksen tuottamaa eritettä. Sen tarkoituksena on kuljettaa ja ravita siittiöitä, joiden tehtävänä on munasolun hedelmöittäminen ja naaraan tekeminen raskaaksi. Lisäksi siemenneste voi ehkäistä raskausmyrkytystä, edistää emättimen ja klitoriksen verenkiertoa ja jopa auttaa naisen masennukseen. Nisäkkäillä siemennestettä erittyy siittimestä siemensyöksyssä.
hakkaa rasaan kun ei saa tarpeeksi seksiä sinulta. Kyllä siinä on kassit tyhjät jos pari kertaa päivän aikana heittää mällit paperiin ja sitten vielä paneskelee päälle.