Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo piti mulle puhuttelun pukeutumisesta

Vierailija
30.05.2012 |

Pomon mielestä pukeudun liian paljastavasti ja annan itsestäni halvan kuvan asiakkaille. Sanoin, että musta ei varmasti ole yksikään asiakas valittanut, mielestäni oon todella hyvä asiakaspalvelija. Oon kuullut asiakkaiden sanoneenkin, miten mielellään asioivat meidän toimistolla mun kanssa.

Häkellyin totaalisesti tuosta puhuttelusta. Sanoin vielä pomolle, että anteeksi mutta mä oon mitä oon. Oon aina ollut tällainen ja tuun aina olemaan.

Sitä paitsi, mielestäni en edes pukeudu mitenkään paljastavasti, ainoastaan naisellisesti. Laittaudun ja nään vaivaa aamuisin ennen kuin lähden töihin.

Niin kauan kuin pomo ei kustanna mun työvaatteita, kuljen edelleen näissä mun omissa vaatteissa. Omilla rahoilla en kustanna uusia työvaatteita.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttelua pitää. Työssäsi edustat kuitenkin firmaa; vapaa-aika on eri asia.

Vierailija
2/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasustasi, niin saa vähän mittakaavaa tähän asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis "tyrkky". pukeudut kuin huora. ei kukaan huvikseen huomauta alaiselleen noin.

Vierailija
4/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ne asiakkaat valittaneet vai eivät.

Jos johto on sitä mieltä että pukeudut liian paljastavasti, niin silloin opettelet pukeutumaan naisellisesti mutta vähemmän paljastavasti.

En ymmärrä miksi monet naiset puolustelevat paljastelevaa pukeutumistaan että "tämä on naisellista". Voit olla naisellinen myös ilman että rintasi näkyvät.

Vierailija
5/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asiakaspalvelija ja edustat töissä työnantajaa. Jos sinun luontainen persoonallinen tyyli-imagosi ei sovi työnantajan haluamaan, kyllä sinun täytyy töihin pukeutua vähän eri tavalla kuin muulloin.

Ei jumalauta jos meilläkin täällä alkaisi ihmiset inisemään että jos ei kustannta jotain työvaatteita niin heillä on oikeus tulla vaikka missä goottilookissa tai tissivako vilkkuen tai shortseissa ja verkkopaidassa asiakaspalavereihin - onneksi täällä tuntuvat kaikki tajuavan itsekin että bisnesspukeutuminen on hillittyä ja neutraalia.

Vierailija
6/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla on kangashousut tai farkut. Hameita tai mekkoja en tykkää pitää.

Paitana saattaa olla esim. v-aukkoinen pusero (ikinä ei kuitenkaan mikään tissivako näy) tai paita joka jättää olkapäät paljaaksi. Musta tällaisella aurinkoisella kelillä voi olkapäät näkyä.

Kengät on keväällä ja syksyllä tennarit, kesällä korkokengät, talvella saappaat.

Ap

Vierailija
7/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitetty huomiota ja olet saanut siitä palautetta. Nyt päätät, otatko palautteen huomioon vai et ja kohennatko ulkonäköäsi. Jos et ymmärrä, niin kysyt esimieheltä tarkemmin ohjeita pukeutumiseen.

Jos jätät huomiotta, otat riskin, että pukeutumisesi toimii jatkossakin syynä vääränlaiselle huomiolle..

Vierailija
8/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat pitää työpaikkasi ja haluat olla muutenkin fiksu, tarkistat pukeutumistyylisi. Edustat todellakin firmaasi, et voi itseäsi nostaa pukeutumisellasi ikäänkuin firman yläpuolelle. Työpukeutumisessa ei ajatella ensisijaisesti omaa, vaan firman mainetta.

Tuo mitä kerroit saamastasi hyvästä asiakaspalautteesta ei liity mitenkään tuohon pukeutumisasiaan. Halusit vain tuoda omaa erinomaisuuttasi esiin. Kirjoituksesta muutenkin paistaa läpi omahyväisyys ja itsekkyys.

Vierailija
9/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotan että KOSKAAN en käytä paitoja, joissa tissivako näkyy.

Ap

Vierailija
10/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisessasi on se paljastava osuus? Selitä nyt auki tämä juttu, äläkä pimitä meiltä yksityiskohtia. Koska emme näe sinua emmekä tunne pomoasi (tai sinua), sun pitää antaa tarkempia tietoja.

Vierailija
11/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole paljastanut alaansa, mutta luultavasti toi on yksi.

Vierailija
12/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla on kangashousut tai farkut. Hameita tai mekkoja en tykkää pitää.

Paitana saattaa olla esim. v-aukkoinen pusero (ikinä ei kuitenkaan mikään tissivako näy) tai paita joka jättää olkapäät paljaaksi. Musta tällaisella aurinkoisella kelillä voi olkapäät näkyä.

Kengät on keväällä ja syksyllä tennarit, kesällä korkokengät, talvella saappaat.

Ap

Vierailija
13/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan ok. Töissä pitää pukeutua niin kuin työnjohto hyväksi katsoo. Et voi sanoa, että "oon mikä oon". Sitten olet sitä mitä olet jossain toisessa työpaikassa.

Työnantajalla ei ole velvollisuus maksaa sun vaatteita, mutta on oikeus vaatia siistiä ja asiallista pukeutumista.

Vierailija
14/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisessasi on se paljastava osuus? Selitä nyt auki tämä juttu, äläkä pimitä meiltä yksityiskohtia. Koska emme näe sinua emmekä tunne pomoasi (tai sinua), sun pitää antaa tarkempia tietoja.

Niin kertokaa te mikä siinä on se paljastava juttu? Kai se on sitten niin ettei olkapäät saa näkyä? Mitään muuta en keksi.

Pomosta sen verran, että on lestadiolainen niinkuin melkein kaikki muutkin täällä.

Ap

Vierailija
15/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, että loukkaantuessa ekana tulee juuri toi hyökkäys on paras puolustus -vaihe ja uhma. Kun tosta vähän rauhoitut ja saat asiaan etäisyyttä, niin saaatat ymmärtää, että pomosi on ollut tosi kiusallisessa tilanteessa ja hänellekin on saattanut olla tosi vaikeaa sanoa näin herkästä asiasta. Se että on sen silti tehnyt on merkki siitä että jotain on todella vialla.

Liian paljastavasti pukeutuminen on nolo moka ja on ymmärrettävää että yrität kieltää koko asian. Ota kuitenkin itseäsi niskasta kiinni ja tee niin kuin käsketään. Älä pitkitä mokaa. Pomolloasi on oikeus vaatia asiakaspalveluun sopivaa ulkoasua. Vaikka omat kriteerisi olisivat jotkut, sun täytyy muistaa että monilla ihmisillä on erilaiset näkemykset. Sosiaalinen status mm. vaikuttaa näkemykseen, samoin ikä. Joudut palvelemaan monenlaisia ihmisiä et ainoastaan omasi kaltaisia. Pomosi joutuu todennäköisesti kokemaan myötänoloutta puolestasi. Älä uhmaa tässä asiassa, koska tuo voi olla myös yksi irtisanomisperuste alasta riippuen

Vierailija
16/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joutui vähän mehustamaan tarinaansa lestadiolaisilla, kun ei oikein nouse lentoon.

Vierailija
17/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kyseessä tuo paita, joka jättää olkapäät näkyviin? Kuulostaa vaatetukselta, joka sopii paremmin terassille ja baariin kuin töihin. Tarkista nyt vaatetustasi hyvä ihminen. Jos pomo siihen puuttuu niin varmasti on jotain pielessä. Sama se onko asiakkaat valittaneet. Naisellinen voi olla muutenkin kuin paljastelemalla.

Vierailija
18/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaisnaisten pukeutumisesta sen verran, että he eivät todellakaan pukeudu mihinkään kaapuihin, vaan usein aika seksikkäästikin.

Vierailija
19/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki siellä päin kerran on lestadiolaisia, niin totta kai pomo haluaa heidän tulevan seuraavallakin kerralla teidän putiikkiin asioimaan. Joten nyt mietit asiaa rauhallisesti, pomon asia osui ihan naulan kantaan. Et voi esim. pitää olkapäitä paljaana.

Vierailija
20/97 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joutui vähän mehustamaan tarinaansa lestadiolaisilla, kun ei oikein nouse lentoon.

Kuule kyllä tämä tarina on tosi. Uskot tai et, sillä ei ole mulle merkitystä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan