mä haluan kertoa olevani onnellinen. Kyssäri!
Mulla on erittäin hyvä näin.
Ympärilläni elää pääasiassa myönteisiä, hyväntuulisia ihmisiä.
Teen sitä työtä, mihin (kovalla työllä) hakeuduin.
Elämäni on aikas tasapaksua. Iloa tuovat ihanat lapseni, joiden kanssa ei ole ongelmia. Teemme tavallisia asioita joka päivä. Rahaa on sopivan vähän, mutta ruokaan ja tarpeellisiin vaatteisiin, lääkkeisiin riittävästi. Voin käydä kerran viikossa kahvilla.
En pysty urheilemaan, mutta hyötyliikun paljon. Nautin musiikista, parista tv-sarjasta, luonnon hajuista. Innostun joskus uusista ajatuksista (joita saan esim. artikkeleista tai kirjoista). Olen pääsäänstöisesti tyytyväinen ulkonäkööni.
En jaksa kohkata muodista, trendeistä, itsensä kehittämisestä, nousujohtisesta urasta, voimaantumisesta yms.
Olen hyväksynyt puolisoni sellaisena kuin hän; tosi luotttamuksenarvoisena miehenä, jolla ei ole tuhoavia tapoja.
Arvostan arjessa sitä, että hän on ja pysyy, vaikka on tietyissä asioissa alakoululaisen tasolla.
Unelmoin siitä, että kehittäisin erästä taitoani ja oppisin ammatissani uuden katsantokannan. Nämä ovat mahdollisia, mutta minulla ei ole kiire.
Arvaa, missä asun, ikäni ja ammattini! Kerron ne lopuksi (ei sillä, että niillä olisi jotain merkitystä). Kuhan kysyn.
Kommentit (2)
Olen 37-vuotias, lääkäri ja asun Jyväskylässä.
Mutta tuo musiikko liippasi läheltä, koska haluan opetella soittamaan erästä instrumenttia. Rahaa ei ole, koska olen ollut kotona 3 vuotta.
Hyvää yötä kaikille! Nyt ne, jotka voivat, nukkumaan.
asut jossain pienemmässä kaupungissa, ehkä suomenruotsalaisella paikkakunnala. Oot n 28 v. Ammatti on vaikea: ehkä esim.sairaanhoitaja.