Tuleeko leipä itse leipoen halvemmaksi?
Entä ruuat, joita saa valmiina euron per rasia?
Ja huom, nyt puhutaan vain hinnasta.
Kommentit (7)
Leipäänhän ei tarvitse kuin jauhoja, vettä, suolaa ja hiivaa. Jauhojen laatua vaihtamalla voi vaikuttaa leivän makuun.
esim. 2 euron leivän niin sillä rahalla saa litran leipätaikinan ainekset. saat 5 leipää tai n. 50 sämpylää, ja se maku ja tuoksu mikä tulee itse leivotusta.
Musta ainakin kaupan sämpylät on parempia kuin itse leivotut. Itse leivotut menee lämpiminä samana päivänä, seuraavana päivänä ne ei maistu enää oikein miltään. Ees tuntemieni hyvien leipurien sämpylät. Sama pätee useimpiin itse leivottuihin leipiin.
Jos joka päivä alkaa uunia pitää päällä että sais syömäkelpoista leipää, niin se kyllä näkyy jo sähkölaskussa.
Musta ainakin kaupan sämpylät on parempia kuin itse leivotut. Itse leivotut menee lämpiminä samana päivänä, seuraavana päivänä ne ei maistu enää oikein miltään. Ees tuntemieni hyvien leipurien sämpylät. Sama pätee useimpiin itse leivottuihin leipiin.
Jos joka päivä alkaa uunia pitää päällä että sais syömäkelpoista leipää, niin se kyllä näkyy jo sähkölaskussa.
HETI jäähtymisen jälkeen pakkaseen. Sit ku sulattaa mikrossa ni ihan on ku just paistettua.
että joku olis tehnyt pahoja sämpylöitä, mutta kaupasta olen niitä joskus ostanut. Sulla ei ole ollut oikein homma hanskassa.
että joku olis tehnyt pahoja sämpylöitä, mutta kaupasta olen niitä joskus ostanut. Sulla ei ole ollut oikein homma hanskassa.
No monilla kavereillani omasta mielestään on, mutta ei ne niidenkään sämpylät enää jäähtyneenä oikein miltään maistu.
En sit tiedä, ehkä suurin osa ihmisistä tykkää pureskella jotain, mikä muistuttaa kevyesti suolattua höttöistä paperimassaa. Semmoisiahan ne itse leivotut sämpylät on seuraavana päivänä itseään hyviksi leipureiksikin väittäviltä.
No leipä aivan varmasti tulee halvemmaksi.
http://www.kaspaikka.fi/lasketaanlangasta/ratkaisut/llr1-19leipa.html