Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta että inhottaa naiset, jotka eivät ISTU pytylle

Vierailija
29.05.2012 |

vaan bakteerikammoisina pyllistelevät siinä yläpuolella ja tuloksena on kusesta pisaroiva rengas. Siis yleisessä vessassa. Tosi mukava istua siihen jälkeenpäin, jos ei esim. hämärän valon takia ole sotkua huomannut. Ja vaikka huomaisikin niin eipä ole hääviä pyyhkiä muiden kusia pois ennen istuutumista.

Tehkää sottapytyt tarpeenne kotona!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina kusipisaroita ole voi ihan hyvin olla huuhteluvetta.

Keltaiset pisarat kuitenkin yleensä ovat...

Vierailija
22/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄLLYShousujen ULKOpuoli on varmaan monien bakteerien kanssa tekemisissä päivittäin vai seisotko sinä joka paikassa?

En mä niitä päällysvaatteita kuitenkaan ehdoin tahdoin muutenkaan mihinkään kusisiin/paskaisiin paikkoihin hiero.

Äiti opetti tämän mulle jo, kun olin pieni:

Rengas pyyhitään ensin vessapaperilla niin, että kosketaan vain paperin päihin: sormet eivät siis likastu pöntön reunasta tai paperin läpi tunkevasta nesteestä.

Sitten renkaan reunoille asetetaan paperit, istahdetaan päälle ja hoidetaan tarpeet. Lopuksi vedetään vessa. Näin seuraavakin pääsee suht siistiin vessaan.

Ei yhtään vaikeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on muutenki,ku mies. Kahvit on aina pitkin kaappeja, kun ei vaivaudu pyyhkimään niitä valumia. Jättää kamat just niille sijoilleen, kuin 2-vuotias lapsi, eikä korjaa niitä pois.

Ja ihan siis fiksu ja koulutettu nainen kyseessä.

Vierailija
24/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina

Vierailija
25/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö on yleistynyt ainakin Helsingissä ihan viime vuosina. En keksi muuta selittävää tekijää kuin venäläisturistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän