Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisinkohan jo vihdoin raskaana

Vierailija
29.05.2012 |

Alunperin ei ollut todellakaan tarkoitus ns. Purkautua nettiin, mutta päädyinpä kirjoittamaan.

Olemme jo reilun vuoden yrittäneet lasta. Yksi keskenmenoon johtanut tulos on. Sen jälkeen päätimme että tietoinen yrittäminen loppuu ja lapsi tulee sitten kun haluaa.

Nyt kuitenkin on outoja tuntemuksia ollut jo useamman päivän.

Kuukautiset on viimeksi alkanut 2.4 ja minun lyhyellä kierrollani nyt olisi kahdet menkat jäänyt välistä. En tuota ajatellutkaan kun olen herkkä stressaamaan jolloin menkat jää pois tai tulee niukkana.

Stressiä ei ole, päinvastoin.

Olen ihminen joka rakastaa ruokaa.. Ja tunnustan.. Myös herkkuja. Nyt kuitenkin ruokahaluttomuus on mennyt niin pitkälle että alas ei mene kuin nuudeli ja hapankorppu. Kaikki muu tekee yökkäys refleksin.

Pahaolo alkaa aamulla ja on illalla pahimmillaan. Yöksi helpottaa.

Huimausta on ilmennyt kahtena päivänä voimakkaana.

Nännini on nöpöttänyt varmasti jo viikon putkeen ja arkuuttakin on ollut.

Kaikista pahin on väsymys. Nukun hyvät yö unet mutta kello 8 illalla on pakko jo painua pehkuihin jos ei ole päikläreitä ottanut.

Uskaltaisinkohan ostaa testin vai menisinköhän suoraan tk:ssa käymään. Testiä ei tekisi mieli tehdä jos se sitten onkin negatiivinen ja oloni johtuu jostain sairaudesta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä raskausoireilta! Toivotaan parasta!!

Vierailija
2/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siltä nyt kuulostaisi, että olet raskaana. Nyt vain testia ostamaan. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin tuohon kirjoittaakkin että ovulaatio on tainnut sattua yhdynnän kanssa samalle päivälle että aika suuri mahdollisuus kyllä on. Nyt vaan alkoi jännittämään :-)

Vierailija
4/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli viimeset menkat samoihin aikoihin, raskaana olen ja oireet ihan identtiset!

Vierailija
5/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosi paljon! Meillä esikoista tehtiin 1,5v ja kaksi keskenmenoa oli, mutta nyt on jo kaksi lasta. :)

Tule kertomaan miten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi