Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikuntakeskus Lumon hinnat?

Vierailija
29.05.2012 |

Ihmettyttää kun ei Lumon hintoja näkyvillä missään. Tietoa paljonko ne ovat tai mistä ne löytää?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Lahden Lumon ryhmäliikuntatunnit ovat ihan ok. Lahjakortteja tykyttävät niin tiheään että 10x kortin saan ostettua -70% muutaman kerran vuodessa. Passaa mulle. Harmi jos viilaavat linssiin. Kilpailu alalla on kovaa (veristä?).

Vierailija
42/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viihtynyt ainakin todella hyvin Lumossa (Lahti), todella mukava henkilökunta ja loistavat jumpat. Kuntosalikin on todella hieno verrattuna muihin paikkoihin missä olen aikaisemmin ollut. Monta ystävää myös asiakkaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysäisin itse Lumosta. Turku oli kuulemma 2013 vuoden loppuun asti oli lisenssisali, tämän jälkeen yhteistyö Turun kanssa lopetettiin - erinäisten ongelmien takia Turun päässä.

Vierailija
44/46 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan oli samaa puljua... Ihan itse kuule otin asiasta selvää. Wellfit Finland vai mikä se nyt olikaan ;)

Vierailija
45/46 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on, että Turun salin paikalla on nykyään yökerho ja kuulemma omistuspohja on sama.... Että sinne vaan ryyppäämään. Viinaa myymällä tienaa kuulemma 1000 kertaa enemmän. Varma tieto.

Vierailija
46/46 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista nykyään on Lahden Lumolla? Kellään kokemuksia? Onko ryhmäliikuntaa hyvin ja käykö paljon porukkaa? Onko tuolla siis kuukausimaksun lisäksi erillinen vuosimaksu ja joutuuko avainkortistakin maksamaan erikseen?