Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikuntakeskus Lumon hinnat?

Vierailija
29.05.2012 |

Ihmettyttää kun ei Lumon hintoja näkyvillä missään. Tietoa paljonko ne ovat tai mistä ne löytää?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:01"]

Go Go Express lahti, homma toimii ja edullinen iso sali.

[/quote]

Gogolla vaan ei ole ryhmäliikuntaa, muutenhan se oliskin tosi hyvä. Lumo Lahtea mietin aikanaan minäkin mutta sitten kuulin eräältä tutulta joka oli vetänyt siellä jumppia etteivät olleet maksaneet hänelle palkkoja joten en periaatteesta mennyt. Mä käyn siinä lähellä @Leticillä, tuohon olen ollut tyytyväinen, irtisanominekin onnistuu ilman mitään keskusteluja, senkuin ilmoittaa vaan.

Vierailija
22/46 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että luin tämän ketjun. Minulle ei puhelimessa hintoja kerrottu vaan kehotettiin menemään paikan päälle. Oli sovittu tapaaminen ensi viikolle mutta taidanpa perua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakeskus Loisto Turussa on täyttä kusetusta!! Itselläni on niin huonoja kokemuksia, että toivottavasti kukaan ei mene sinne enää liittymään, koska tulee joutumaan ongelmiin.. Irtisanoin oman sopimukseni heti kun 12kk tuli täyteen. Paikan päällä kävin allekirjoittamassa irtisanoutumiseni ja sovittiin tietty päättymispäivä eikä enää pitänyt tulla yhtäkään laskua. Silti uusi lasku tuli, soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että ovat vahingossa lähettäneet ettei tarvitse maksaa. No pian tulikin kirje perintätoimistosta, otin uudestaan yhteyttä loiston laskutukseen ja sanoivat sieltäkin, että on aiheeton eikä laskua tarvitse maksaa. Kohta tuli taas uusi lasku perintätoimistosta, jossa luki, että olette suorittaneet maksun liikuntakeskukseen mutta maksattehan vielä maksumuistutuksen käsittelykulut vähän yli 5euroa.. Maksoin ne sitten, kun en jaksanut enää loistoon ottaa yhteyttä tai tapella asiasta.
Nyt ystäväni on irtisanoutumassa ja hänellekin lähetettiin aiheeton lasku... YRITTÄVÄT NÄKÖJÄÄN KUSETTAA KAIKKIA MAKSAMAAN YLIMÄÄRÄISTÄ. Ovat varmaan onnistuneet niiden kohdalla jotka eivät ole tarkkoja.

Vierailija
24/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut Lumo-paikkakunnalla kohta vuoteen. Vähintään kerran viikossa sieltä tulee soitto, että nimetön ystäväni olisi halunnut tarjota minulle jonkun edullisen tutustumispaskan. Ei auta selittelyt etten asu paikkakunnalla x, en ole kiinnostunut, minulla on telemarkkinointikiellot ja salainen numero. Pyynnöistä huolimatta puhelu tulee vähintään kerran viikossa, ja käytännössä aina uudesta numerosta. Ei auta tallentaminen älä vastaa-nimen alle.

Vierailija
25/46 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen irtisanomishaastattelu!!?? ...ihan vaan laiskuuttani olen maksanut Loiston maksuja viimeset 3 vuotta mukisematta, en ole kuitenkaan jaksanut persittäni salille liikuttaa (ehkä koko aikana yht. 3 krt). Ajattelinkin jos nyt saisin lopetettua koko sopparin, vihdoin. Mutta vai että joutuu ihan peustelemaan irtisanomisensa, ja he sitten päättää hyväksyvätkö? Onko moinen laillista edes??

Vierailija
26/46 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertamaksu on joku 15 euroa ja kymppikorttikin muistaakseni 110€... jäsenyys on kuitenki halpa muihin verrattuna (itselläni jumpat+sali 52€/kk) ja olen erittäin tyytyväinen paikkaan

Vierailija
27/46 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah tähän asti omiin tarpeisiini riittäneet Lumon sali ja jumpat mutta nyt sain tietää ettei minulta ole mennyt 4kk laskua. Kysyin numeroa laskutukseen, sellaista ei ole (mitä ihmettä!?!?!), asiakaspalvelusta laittavat s-posti ja sitten laskutuksen vastauksen minulle s-postiin... Jättilaskua odotellessa, tosin aion nostaa metakan, vielä tästä asiasta

Vierailija
28/46 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy ne, joita ei miellytä ja juuri he hakeutuvat näihin keskusteluihin. itselläni useita monia kymmeniä tuttavia ja myös puolituttuja, jotka olleet erittäin tyytyväisiä lumon käyttäjiä. ja siellä sopimuksen takana se lukee heti ensimmäisenä se vuosimaksu 41e. ja itselläni ja tuttavillani moisesta on aina sopimustilanteessa mainittu. ehkä teiltä se meni sitten vaan ohi.

Vierailija
29/46 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti surkein sali ikinä. Omistajilla ei mitään tietoa bisneksen pyörittämisestä tai liikunnasta. Kamalaa pakkomyyntiä ja jatkuvia piilokuluja. Kaikki jotka osallistuvat arvontaan voittavat lahjakortin ja heidät kutsutaan tapaamiseen ja yritetään houkutella ostamaan pitkä asiakkuus, jonka irtisanominen on vaikeaa. Firma on häpeäksi koko alalle. Voin sanoa, että aina kun idiootit alkavat leikkiä liikemiehet, niin vit******n menee.

Vierailija
30/46 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ei ole huono, jos saa myytyä sinulle asian jota oikeasti et halunnut ostaa. Eihän. Kuntosalikortti ei saa sinua lähtemään salillle alkuinnostuksen kadottua, ei tuo lisäaikaa vuorokauteen, ei järjestestä menojasi niin että ehdit salille, eikä taijanomaisesti lisäisi kuntoasi sillain puolihuolimattomasti. Kun menet salille tutustumaan, mieti mihin haluat sitoitua. Ehkä tutustuminen 2 kk on sun juttusi, ennen kun teet sen nyt harmittavan pitkän sopimuksen. 

Vierailija
31/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus kyseisen salin asiakas ollut. Irtisanoutuminen sujui itseltäni ja perheen jäseniltäni ihan kivuttomasti, kun määrätty soppari aika oli täynnä. Ei tullut mitään kusetuslopetus lisämaksuja yms yms. Tiedän, että palkanmaksussa työntekijöille ongelmia ja markkinointi hieman epämääräistä. Siksipä itsekin vaihdoin toiselle salille. Muuten laitteet ja tilat olivat siistit eikä asiakaspalvelussakaan ollut kohdallani valittamista. Ryhmäliikunnan olivat hyviä. Itselläni ainakin sopparista myös tuo vuosimaksu oli merkitty ja kuukausimaksu oli vähän alta 40€ kuukaudessa, kun oli jokin alennus perushinta on enemmän. ihan ok sali

Vierailija
32/46 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat soitelleet pitkin kevättä, ja yrittäneet sopia aikaa "lahjakortin" lunastukselle.

Nyt sitten kävin siellä ja ensin lyötiin paperi käteen, joka olisi pitänyt täytellä. Kysymykset asiakasta aliarvioivia tyyliin "rasti ruutuun: haluan näyttää hyvältä ja viettää terveellistä elämään/ Ei, en halua näyttää hyvältä ja elää terveellistä elämää". 

Seuraavaksi odotin myyjää, joka oli myöhässä. Siinä odotellessa luonani kävi kolme eri ihmistä esittäytymässä ja sanomassa, että "meillä taisi olla tapaaminen, tulen ihan pian". Ja sitten minut vaan jätettiin nököttämään siihen, eikä kukaan siinä käyneistä tullut takaisin. 

Lopulta paikalle vaivautui nuori mimmi, joka yritti kaupata asiakkuutta. Tein hyvin selväksi, etten ole sitoutumassa 12kk:deksi. Yritin kysellä kesäkorteista, joita ainakin aiempina vuosina on ollut tarjolla mainosten perusteella. Sellaisia ei kuulemma ole. Voisin kuulemma käyttää lahjakortin kuukausikorttiin, jonka normaalihinta on 130e, mutta nyt saisin sen 50e....

Muijan naama meni vähän nyrpeäksi kun halusin käyttää "lahjakortin" vain kokeillakseni eri tunteja. Kysyin, voinko tulla sellaisille tunneille, jotka ovat asiakaspalvelun ollessa suljettuna,vaikka mulla ei ole magneettikorttia. Muija ei tuntunut olevan ihan perillä asioista ja sanoi, että voin koska jos on tunti, on silloin oltava hlökuntaakin paikalla. No eipä ollut ketään avaamassa ovea, kun olin menossa testaamaan tuntia asiakaspalvelun ollessa suljettuna. 

Siinä sitten luikahdin sisään toisen asiakkaan siivellä ja jouduin vielä selittelemään tälle toiselle asiakkaalle tätä. Olo oli kerrassaan typerä, ihan kuin oisi ollut kielletyissä puuhissa.

No sitten odotellessani tunnin alkua, edellinen tunti loppui ja sieltä purkautui treenaamassa ollutta hlökuntaa ja tämä minunkin kanssa kauppaa hieronut muikki. Sain vain pahaa silmää osakseni, ei mitään tervehtimistä etc.:D 

Ja kaiken tämän huonon kokemuksen päälle, soittivat minulle heti seuraavana päivänä kun oli käynyt hakemassa "lahjakortin", että "onko lumo tuttu paikka? Olet voittanut arvonnassa 80e lahjakortin, milloin pääsisit hakemaan sen?" and merry goes around... Olin töissä ja kiirehdin lopettamaan puhelua ja sanoin, että kävin jo eilen siellä ja puhelimessa kyselivät "millä asioilla kävit?" (no vittu) "hakemassa sen lahjakortin, kiitos hei!"

Kerrassaan kummallinen paikka. 

Vierailija
33/46 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä mitään hyvää sanottavaa Lumosta. Henkilökuntakin todella tympääntynyttä

Vierailija
34/46 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäsenyyden irtisanominen vielä hankalaa? Kilahti kun tililtä lähtee veloitus ihan milloin vain.eräpäivää muutetaan ilmoittamatta.ja pankki perii kuluja kun ei ole ollut katetta.

Vierailija
35/46 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin toiselle salille jo vuosi sitten, kun meno oli niin erikoista. Nyt sitten Loisto onkin konkurssissa. Todella kurjaa, jos jäi esim PT-kertoja käyttämättä :/

Vierailija
36/46 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää koko Lumo kaukaa. Ei mitään hyvää sanottavaa paikasta tai toimarista. Heillä ei ole varaa maksaa henkilökunnalle edes palkkaa. Ja nythän Lumo Turku on tehnyt konkurssin, ei mikään ihme...

Vierailija
37/46 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanne kirjoitti:

Kiertäkää koko Lumo kaukaa. Ei mitään hyvää sanottavaa paikasta tai toimarista. Heillä ei ole varaa maksaa henkilökunnalle edes palkkaa. Ja nythän Lumo Turku on tehnyt konkurssin, ei mikään ihme...

Tuo Turun lumo  ei ole liityksissä Lahden lumoon.. Ottakaa asioista selvää. :D

Vierailija
38/46 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Lumo oli aivan kauhea kokemus. Pt:t oli aivan hel-vetin tympääntyneitä ja se irtisanomishaastattelu, huh.

Vierailija
39/46 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanne kirjoitti:

Tuo Turun lumo  ei ole liityksissä Lahden lumoon.. Ottakaa asioista selvää. :D

Samaa ketjua ne oli.

Vierailija
40/46 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa henkilökunta on pakotettu moikkaamaan mennen tullen jasiinä välissäkin ..jotenkin teennäistä toimintaa ja kaiken takaa paistaa huono fiilis