Nyt mä vasta tajusin, kuinka kaikilla pissiksilläkin on varaa iPhoneen!
Nehän on kytkypuhelimia!
Itse olen pitkään haaveillut kyseisestä puhelimesta, mutta 600 euron hinta on hirvittänyt. Samalla oon bongannut kaupungilla puhelimia ja ihmetellyt, miten kaikilla teinipissiksilläkin on varaa iPhoneen.
Varmaankin arvaatte, etten ikinä osta mitään osamaksulla...
Kommentit (46)
verkkokaupassa maksaa alle puolet siitä, mitä halvin iphone.
Voi pyhä sylvi. Yli kaksi vuotta vanha puhelinko maksaisi saman tänään kuin silloin _yli_kaksi_vuotta_sitten_?
Ei internetissä voi argumentoida ja olettaa että ihmiset osaavat ajatella. Antaa olla. :D
Vaikka sen lanseeraamisesta on yhtä lailla kaksi vuotta aikaa...
ei viitsi suoraan rynnätä hankkimaan, ei oo kivaa, jos sitten hajookin heti tms. tietysti sen voi ehkä silti vielä palauttaa, vaihtaa.
Vanha ketju, mutta tietääkseni teinit ei voi tehdä osamaksusopimusta.
siis mun mies otti kytkyllä koska oli halvempi mutta makso sen puhelimen silti samantien pois mutta saibsit liittymän hyväl hintaa 2 vuodeks ku oli maksanu sen puhelimenki alta pois. saatan muistaa väärin
iPhoneja, kuten muuten muitakaan Macin tuotteita, ei KOSKAAN myydä oikeassa alessa. Niiden hinnat on ja pysyy maailman tappiin saakka. Vähän kuin "Tarjous ei koske Kalevala Koruja". Silloin tällöin näkee jotain "tarjouksia", joissa laitteen päälle saa jonkun ohjelman tai suojakannen tms. mutta itse laitteen hinta on todellakin vakio. Heittelee korkeintaan muutaman kympin ostopaikasta riippuen.
HTC:ta, Nokiaa, Samsungia ja tavallisia PC-tietokoneita myydään tarjouksessa harva se päivä. Niillä ovh on suuntaa antava. Vähän kuin Intersportissa kaikkiin tuotteisiin lätkäistään heti -20% tarjouslappu. Näyttää hyvältä.