Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jää eräs tyttö ilman työtä nyt sit

Vierailija
28.05.2012 |

On ilmeisesti näitä, jotka ei vastaa, jos ei tunne numeroa. Tarvisin kesällä työntekijää ja tuttava suositteli tätä tyttöä. Mutta ei vastaa puhelimeen, ei ole vastaajaa, eikä soita takaisin. 3 kertaa koitin, saa olla. Teksitivestinä en työtä tarjoa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei vastaa, kun puhelin soi, vaikka tilanne olisikin sellainen, että vois vastata. Ja siis syynä se, ettei tunnista numeroa. Mieheni kuuluu noihin tyyppeihin. Ja oon miettiny, että saattaa olla tilanne, jossa oma kännykkää on jostain syystä mahdoton käyttää ja tarvisin vaikka apua.. aika ankea sit koittaa soittaa, ku toinen ei vastaa.. Tai jos joudun onnettomuuteen ja vaikka joku viranomainen yrittää saada puhelimella miestä kiinni..

Vastaan jokaiseen puheluun, jonka kuulen. Ja jos tuntemattomasta numerosta tulee puhelu, ni tarkistan, löytyykö ko. nrolla tietoja. Puhelinmyyjistä pääsee eroon, ku sanoo, ettei osta mitään puhelinmyyjältä. Ja toisekseen, yleensä puhelinmyyjät ei soita sunnuntaisin..

Vierailija
2/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Joskus se juna vaan menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada jo muita töitä tai ei haluu tehdä töitä.

Voisiko se tuttava vihjata asiasta..että vastaa ny kun tästä nrosta soitetaan.

Vierailija
4/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "soittaisitko takaisin, kyse on kesätyöpaikasta" tms.

Itse en ainakaan vastaa noihin tuntemattomiin, koska 99,9% ne on jotain kaupittelupuheluita ja todella ärsyttävää sitten koittaa aina katkaista puhelua, kun ei viitsi luuria korvaankaan paiskata.

Lisäksi tyttö saattaa olla nyt jossain mistä ei pysty vastaamaan heti.

Vierailija
5/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on käytännössä sama asia kuin jättäisin sen viestin vastaajaan.

Vierailija
6/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voisikaan soittaa takaisin jos sinä soitat tuntemattomasta numerosta?!? Ja ihmisillä voi olla päiviä/tilanteita jolloin ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan puhelimeen. Fiksuintahan sinun olisi laittaa viesti että olet yrittänyt tavoitaa ja pyytää soittamaan sinulle. Tosin minä en aikakaan sinulle tulisin töihin, sen verran typerältä vaikutat.

Vierailija
7/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sinulla työpaikka, jossa työntekijä saa pitkin päivää soitella kavereille?

Vierailija
8/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada jo muita töitä tai ei haluu tehdä töitä.

Voisiko se tuttava vihjata asiasta..että vastaa ny kun tästä nrosta soitetaan.

jos kerran tuttavansa on kysynyt tältä että olisistko kiinnostunut ja sitten minä sille seuraavana päivänä soitan, niin jos ei vastaa, niin kertoo kyllä hänen asenteestaan riittävästi.

Vierailija
9/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan vastaa noihin tuntemattomiin, koska 99,9% ne on jotain kaupittelupuheluita...

Itse koitan joskus saada ihmisiä kiinni tartuntatautiasioihin (esim. tartunnalle altistuminen) liittyvissä asioissa. Joskus olisi ihan kiirekin sa ko. henkilö kiinni. Mutta ei vastausta. En pysty laittamaan tekstiviestillä yhtedenottopyyntöä, jos numero on salainen/prepaid. Tavallisessa postissa usein vähän liikaakin viivettä. Sitten kirjeen saatuaan soittelevat paniikissa asiasta ja joskus onkin liian myöhäistä esim. suojata henkilöä tartunnalta.

Vierailija
10/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
11/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, jos tyttö saattaa olla esim koulussa..

Vierailija
12/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään tajua?? Jos tyttö on kesätyötä vailla niin on ilmeisesti vielä opiskelija??

Aika monessa koulussa ei kyllä mitään kännyköitä pidetä esillä tunneilla!! Ja voi olla kokeita, projekteja yms. Joten saattaa huomata soittosi vasta joskus koulun jälkeen.

Vierailija
13/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Suurin osa minulle tuntemattomista numeroista soittajista on lehtimyyjiä. Ajattelen niin, että jos on tärkeää asiaa, soittaja jättää vastaajaan viestin. Vastaan kyllä kaikkiin puheluihin, mutta takaisin päin en soita, jos en tiedä kenen numero on.

Vierailija
14/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään vielä kerran.

ap.

Vierailija
15/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voisikaan soittaa takaisin jos sinä soitat tuntemattomasta numerosta?!? Ja ihmisillä voi olla päiviä/tilanteita jolloin ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan puhelimeen.

Tuntematon numero EI OLE SAMA kuin "näkymätön" numero. Jos ap. soittaa normaalista puhelimesta / liittymästä niin sen numero jää kyllä vastaanottajan puhelimeen.

Vierailija
16/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan selvitä.

tuttavasi on luvannut suositella sua?

Vierailija
17/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä numerosi näkyviin tai laita tekstari. Nythän s eon tänään tietysti koulussa eikä voi vastata. Tyhmää edes yrittää soittaa koulupäivän aikana. Tekstarit on sitä paitsi ihan nykyaikaa jo!

Vierailija
18/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tullut tuntemattomasta numerosta puhelu?

Jos on työjutuista kyse, niin työntajalta olisi hyvä tapa jättää viesti vastaajaan. Ap:n asenteella hän saattaa menettää hyvän työntekijän tuolla jääräpäisyydellään. Jos ei viestiin vastaan, niin sitten antaisin olla.

Vierailija
19/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voisikaan soittaa takaisin jos sinä soitat tuntemattomasta numerosta?!? Ja ihmisillä voi olla päiviä/tilanteita jolloin ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan puhelimeen.

Tuntematon numero EI OLE SAMA kuin "näkymätön" numero. Jos ap. soittaa normaalista puhelimesta / liittymästä niin sen numero jää kyllä vastaanottajan puhelimeen.

Tuntematon nro on kyllä just se josta ei jää nroa. Tunnistamaton tai vieras nro näkyy numerona.

Vierailija
20/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan selvitä.

tuttavasi on luvannut suositella sua?

eikä mahdollinen työnantaja viitsi jättää viestiä vastaajaan, en edes halua sellaisen palvelukseen. MInulla on oikeasti aina syy jos en pääse vastaamaan, mikä on työnatajan syy olla jättämättä viestiä? Ei luulisi olevan iso vaiva jättää soittoyyntö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän