Jää eräs tyttö ilman työtä nyt sit
On ilmeisesti näitä, jotka ei vastaa, jos ei tunne numeroa. Tarvisin kesällä työntekijää ja tuttava suositteli tätä tyttöä. Mutta ei vastaa puhelimeen, ei ole vastaajaa, eikä soita takaisin. 3 kertaa koitin, saa olla. Teksitivestinä en työtä tarjoa.
Kommentit (54)
Jos olet tänään koittanut soittaa, henkilö voi olla esim. pääsykokeissa, missä ei paljon soitella minnekään, tai vaikka jollain preppauskurssilla tms. ettei vastaaminen soittaminen takaisin ole mahdollista.
mutta ei sen vertaa viitsi vaivautua, että näpyttäisi lyhyen tekstiviestin ja soittopyynnön tytölle.
Sama ihmetyttää muakin. Onkohan heillä asiakkaita ja yhteistyökumppaneitakin kohtaan tuo viestintä yhtä kankeaa?
Ja jos kerran eilen oot ap. soittanut, niin olethan sinä sitten hoitanut työasioita muulloinkin kuin 8-16 virka-aikana? Mitä jos se tyttökin on tuollainen periaatteen nainen ja hoitaa työ- ja työnhakuasioita vaan virka-aikaan, ei viikonloppuisin, eikä siksi vastannut sulle :D
ensinnäkin AINA EI VOI vastata puhelimeen, ei edes vaikka joku kolme kertaa soittaisi.
Vain idiootit luulee, että jokainen on 24/7 puhelimen tavoitettavissa !
Ja minä en vastaa yleensä tuntemattomiin numeroihin koska AINA joku helevetin puhelinmyyjä soittelee...
Ja on KOHTELIASTA jättää viesti tai tekstari jos ei saa kiinni ja on asiaa !!
AP:n pitäisi opetella puhelinetikettiä... idiootti
Kuulostatpa todella joustavalta, helpolta ja miellyttävältä työnantajalta
työpuheluita illemmalla vapaalla ollessani. Hoidan työasiani 8 - 16 välillä.
No olisko sit mahdoton juttu lähettää tekstiviestillä sitä soittopyyntöä? Tosin jos tyttö on tentissä tai sattuu tällä hetkellä työskentelemään sellaisessa työpaikassa, jossa puhelinta ei voi pitää työssä mukana, ei hän välttämättä silti näe viestiä ennen neljää.
Ja todellakin lähetän soittopyyntöjä tekstareilla. Otattehan huomioon, että normaali toimistoaika tässä maassa on tuo 8 - 16 ma-pe. Kaikki työnantajat eivät todellakaan ole tavoitettavissa muulloin. Kyllä työnhakijan velvollisuus on olla itse aktiivinen, jos työtä haluaa.
edes miettiä moisia?
Henkilö joka suvaitsee olla tavoitettavissa kuulostaa paljon paremmalta työntekijältä jonkun selittelijän sijaan.
Kyllä työntekijöitä on oven takana jonossa muutenkin.
OIkeastiko on muka työnantajan vika jos potentiaalinen työntekijä ei vastaa puhelimeen??
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei ihme että suurin mammoista on työttöminä, odottelevat varmaan vieläkin että heitä tullaan kotiovelta hakemaan limusiinilla
No mitä sä sitten eilen olet tälle tytölle soitellut, jos et kerran hoida työasioita normaalin toimistotyöajan ulkopuolella?
Ja oletko laittanut hänelle soittopyyntöä tekstarilla, eikö ole vastannut siihenkään? Jos et, niin miksi voit muille laittaa, mutta hänelle et? Olisko se kenties liian helppoa, et pääsisi kyykyttämään ja mollaamaan asennevammasta?
Haluatko sä edes saada tätä hommaa hoitumaan, vai märistä vaan?
ensinnäkin AINA EI VOI vastata puhelimeen, ei edes vaikka joku kolme kertaa soittaisi. Vain idiootit luulee, että jokainen on 24/7 puhelimen tavoitettavissa ! Ja minä en vastaa yleensä tuntemattomiin numeroihin koska AINA joku helevetin puhelinmyyjä soittelee... Ja on KOHTELIASTA jättää viesti tai tekstari jos ei saa kiinni ja on asiaa !! AP:n pitäisi opetella puhelinetikettiä... idiootti
on kuulemma eilenkin soitellut, vaikka hoitaa työasiat 8-16. Haloo, eilen oli helluntai eikä siis työpäivä
AP on joustamaton idiootti "kaikkien pitää vastata kun minä soitan " ja sitten tänne raportoi koko ajan sen sijaan että laittaisi tytölle tekstivietiä. Voi luoja
OIkeastiko on muka työnantajan vika jos potentiaalinen työntekijä ei vastaa puhelimeen??
ei ihme että suurin mammoista on työttöminä, odottelevat varmaan vieläkin että heitä tullaan kotiovelta hakemaan limusiinilla
En ole ap.
-minä, joka hoidan työasiat toimistoaikana.
Kyllä mulle ainakin on soitettu sen verran monta kertaa, että olen päässyt vastaamaan, tai lähetetty soittopyyntö tai sähköpostia. On muuten haettu kotioveltakin (tosin pakettiautolla).
Fiksu työnantaja ymmärtää, että ihmiset eivät välttämättä työnsä tai opiskelujensa vuoksi pysty normaaliin virka-aikaan olemaan jatkuvasti puhelimen tavoitettavissa tai soita jokaiselle puhelinmyyjälle takaisin. En mä ainakaan haluaisi työtekijää, joka jättää koko muun elämänsä, senhetkiset työ- ja opiskelutehtävät mukaanlukien, hoitamatta pystyäkseen päivystämään 24/7 puhelimessa jos mahdollisesti juuri tänään joku sattuisikin soittamaan. Olis aika ikävää, jos hän tekisi samoin työskennellessään mulla.
soittelin eräästä vaikeassa tilanteessa olevasta asiakkaasta terapeutille, jota en siis ennestään tuntenut. Terapeutti ei kuitenkaan vastannut, mutta laittoi heti perään viestin, että "olen koulutuksessa, laita tekstari". ÖÖÖ, enpä alkanut asiakkaan tilannetta selvittämään tekstarilla.
Ja toinen vastaavanlainen tapahtui yhteen virastonumeroon soittaessani. Enpä alkanut sitäkään kysymyslitaniaani kirjoittelemaan tekstariin.
Mun mielestäni tää tekstareilla pelaaminen on mennyt vähän yli. Kavereiden keskuudessa ok, mutta minkään asioiden hoitoon se ei kyllä käy ellei niin ole erikseen sovittu.
mutta ei sen vertaa viitsi vaivautua, että näpyttäisi lyhyen tekstiviestin ja soittopyynnön tytölle.