Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jää eräs tyttö ilman työtä nyt sit

Vierailija
28.05.2012 |

On ilmeisesti näitä, jotka ei vastaa, jos ei tunne numeroa. Tarvisin kesällä työntekijää ja tuttava suositteli tätä tyttöä. Mutta ei vastaa puhelimeen, ei ole vastaajaa, eikä soita takaisin. 3 kertaa koitin, saa olla. Teksitivestinä en työtä tarjoa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haltijan. Tein jo vuosia sitten tunnukset Eniroon, saan sieltä numerot selville ilmaiseksi ja helposti.

Vierailija
22/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan numerosta, jota hän ei tunne. Numero siis näkyy. Toiseksi, hänellä ei ole vastaajaa, johon jättää viestiä.

Ja kolmanneksi, jos hän on sellainen joka ei vastaa numeroon, jota ei tunne, niin en voi häntä palkata. Mun pitää voida saada hänet kiinni töissä ollessaan, myös muista numeroista sotitaessani.

Mutta, jos hän on edelleen kiinnostunut, ilmoitus on nyt työkkärin sivuilla.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan soittele tuntemattomiin numeroihin takaisin. En myöskään vastaa niihin, jos olen pahassa paikassa, koska 99% siellä on puhelinmyyjä. Sinuna laittaisin tekstiviestin, ettet ole saanut kiinni ja pyynnön soittaa takaisin. Alle oma nimesi. Työstä ei ole pakko mainita mitään.

Muutama syy vielä miksen itse vastaa puhelimeen aina, kun minua koitetaan tavoitella.

*olen luennolla

*olen kaupungilla, enkä kuule puhelintani

*olen suihkussa

*olen pihalla puuhaamassa jotakin

*olen elokuvissa

*olen kirjastossa...

Minä en halua olla tavoitettavissa 24/7, enkä raahaa puhelinta mukanani jatkuvasti. En edes välttämättä vilkaise sitä pariin päivään. Toisaalta, jos tiedän odottaa puhelua, niin puhelin kyllä seuraa mukana tiiviisti. Keväällä se on kyllä riesa, kun odottaa työhaastattelukutsua puhelimeen ja aina siellä on soittelijana puhelinmyyjä.

Vierailija
24/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä en ainakaan selvitä.

Suurin osa minulle tuntemattomista numeroista soittajista on lehtimyyjiä. Ajattelen niin, että jos on tärkeää asiaa, soittaja jättää vastaajaan viestin. Vastaan kyllä kaikkiin puheluihin, mutta takaisin päin en soita, jos en tiedä kenen numero on.

[/quote]

Vierailija
25/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan selvitä.

tuttavasi on luvannut suositella sua?

eikä mahdollinen työnantaja viitsi jättää viestiä vastaajaan, en edes halua sellaisen palvelukseen. MInulla on oikeasti aina syy jos en pääse vastaamaan, mikä on työnatajan syy olla jättämättä viestiä? Ei luulisi olevan iso vaiva jättää soittoyyntö.

Vierailija
26/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeensa vai ei! Olet vastuussa siitä, että saat jonkun tekemään sen kesätyön. Eli jos sillä on kiire eikä flikka vastaa, niin tarjoat työtä seuraavalle. Just kuten ylempänä sanottiin: juna meni jo. Ei se ole kamalaa, sitä nyt vaan sattuu.

Jos katsot että voit odottaa esim. yhden päivän, laita tytölle viesti ja jos ei mitään kuulu niin sitten unohdat koko tapauksen.

Miten te saatte tästäkin kauhean sodan aikaiseksi?

Vierailija
27/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt todellakin kauhea vaiva laittaa se lyhyt testari??

Tyttö voi tosiaan olla kyllästynyt noihin ainaisiin puhelinmyyjiin ja luulla, että taas häntä vainotaan. (esim. jos minä en vastaa myyjälle, niin hän soittaa kyllä samasta numerosta vaikka 30 kertaa eri päivinä).

Kyllä sinä varmasti töissä ollessa hänet saat kiinni, jos KERROT sen, että saatat soittaa sitten eri numeroistakin.

Vierailija
28/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun opiskeluaikaan oli keväällä aina kauhea paniikki, kun odotteli soittoja kesätöistä, mutta puhelinta ei kuitenkaan koulussa voinut etenkään tenteissä edes pitää missään näkyvillä, siinä sitten vaan toivoi, etteivät soita jollekin muulle, kun en itse pääse vastaamaan, vaan jaksavat soitella uudelleen vielä illemmalla koulupäivän jälkeen.

Ja lehtimyyjät kyllä osasivat taktikoida, juuri tuohon aikaan vuodesta soitteli joka päivä joku puhelinmyyjä, varmaankin juurikin tietäen että senikäiset odottavat kuumeisesti soittoa työnantajilta ja sen vuoksi vastaavat kaikkiin tuntemattomiinkin numeroihin! Mistä syystä jossain vaiheessa lakkasin soittelemasta takaisin, ellen ollut ihan varma että juuri tänään työnantaja oli soittanut, kun 90% soittaja oli ollutkin puhelinmyyjä.

Laita viestiä, se on kaikille helpompaa. Jos ei vastaa viestiin vielä koulupäivän päätyttyäkään, niin sitten minusta voit antaa asian olla.

Vierailija
29/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän töissä ollessaan saa pitää puhelinta auki ja tietää, että saatat soittaa eri numeroista, niin eiköhän hän niihin ainakin työajalla vastaa kun se kerran kuuluu toimenkuvaan. En mä tunne ketään joka töissä jättäisi vastaamatta puheluihin siksi ettei tunne numeroa, vaikka vapaa-ajalla ei ikinä vastaisi tuntemattomille.

Onko muuten tuttavasi kertonut tälle tytölle, että olet kiinnostunut, tietääkö hän siis edes että mahdollisesti joku työnantaja yrittäisi hänelle soitella ja että kannattaisi sikäli pitää puhelinta silmällä?

Vierailija
30/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vittumaiselta ihmiseltä. Ei noin nihkeetä ihmistä kukaan halua pomoksi.

Vierailija
31/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpuheluita illemmalla vapaalla ollessani. Hoidan työasiani 8 - 16 välillä.

Muistan kun opiskeluaikaan oli keväällä aina kauhea paniikki, kun odotteli soittoja kesätöistä, mutta puhelinta ei kuitenkaan koulussa voinut etenkään tenteissä edes pitää missään näkyvillä, siinä sitten vaan toivoi, etteivät soita jollekin muulle, kun en itse pääse vastaamaan, vaan jaksavat soitella uudelleen vielä illemmalla koulupäivän jälkeen.

Ja lehtimyyjät kyllä osasivat taktikoida, juuri tuohon aikaan vuodesta soitteli joka päivä joku puhelinmyyjä, varmaankin juurikin tietäen että senikäiset odottavat kuumeisesti soittoa työnantajilta ja sen vuoksi vastaavat kaikkiin tuntemattomiinkin numeroihin! Mistä syystä jossain vaiheessa lakkasin soittelemasta takaisin, ellen ollut ihan varma että juuri tänään työnantaja oli soittanut, kun 90% soittaja oli ollutkin puhelinmyyjä.

Laita viestiä, se on kaikille helpompaa. Jos ei vastaa viestiin vielä koulupäivän päätyttyäkään, niin sitten minusta voit antaa asian olla.

Vierailija
32/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijän omaa yksityisnumeroa "jaetaan" useaan eri numeroon? Saati miksi saman henkilön tarvisi soitella monesta eri numerosta? Ei tule meinaan tällaista työpaikkaa heti mieleen..;)

Vierailija
33/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti näitä, jotka ei vastaa, jos ei tunne numeroa. Tarvisin kesällä työntekijää ja tuttava suositteli tätä tyttöä. Mutta ei vastaa puhelimeen, ei ole vastaajaa, eikä soita takaisin. 3 kertaa koitin, saa olla. Teksitivestinä en työtä tarjoa.

Jos olet saanut työntekijäsuosituksen, jättäisin sinuna soittopyynnön tekstiviestinä. Puhelinmyyjät eivät jätä soittopyyntojä.

Minä vastaan kaikkiin puheluihin, jos voin. Jos en voi vastata, en soita takaisin, ellei nettihaku paljasta, että tunnen soittajan, mutta en numeroa. Aika usein nettihaku on paljastanut numeron kuuluvan puhelinmyyntiä harjoittavalle yritykselle ja sellaisille en soita takaisin.

Jos joku tuntematon haluaa minun soittavan takaisin, jättäköön soittopyynnön, mieluiten tekstiviestinä, koska siitä numero on helppo poimia.

Vierailija
34/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpuheluita illemmalla vapaalla ollessani. Hoidan työasiani 8 - 16 välillä.

No olisko sit mahdoton juttu lähettää tekstiviestillä sitä soittopyyntöä? Tosin jos tyttö on tentissä tai sattuu tällä hetkellä työskentelemään sellaisessa työpaikassa, jossa puhelinta ei voi pitää työssä mukana, ei hän välttämättä silti näe viestiä ennen neljää.

Vierailija
35/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä tämän tytön velvollisuus huolehtia, että vastaa puhelimeen tai soittaa takaisin heti kun on mahdollisuus. Hänhän tässä on hakemassa/saamassa töitä. Ei työn tarjoajan tarvitse soitella ja viestitellä moneen kertaan. Ainakin omille nuorilleni neuvoin vastaamaan kaikkiin puheluihin, kun oli kesätyönhaku päällä. Kun hakija on itse aktiivinen, on parempi mahdollisuus työllistyä.

Vierailija
36/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeastiko te soitatte aina takaisin

Erityisesti silloin, jos olen hakenut jotain työpaikkaa, mutta yleensä muulloinkin.

Vierailija
37/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeensa vai ei! Olet vastuussa siitä, että saat jonkun tekemään sen kesätyön. Eli jos sillä on kiire eikä flikka vastaa, niin tarjoat työtä seuraavalle. Just kuten ylempänä sanottiin: juna meni jo. Ei se ole kamalaa, sitä nyt vaan sattuu.

Jos katsot että voit odottaa esim. yhden päivän, laita tytölle viesti ja jos ei mitään kuulu niin sitten unohdat koko tapauksen.

Miten te saatte tästäkin kauhean sodan aikaiseksi?

Vierailija
38/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voisikaan soittaa takaisin jos sinä soitat tuntemattomasta numerosta?!? Ja ihmisillä voi olla päiviä/tilanteita jolloin ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan puhelimeen. Fiksuintahan sinun olisi laittaa viesti että olet yrittänyt tavoitaa ja pyytää soittamaan sinulle. Tosin minä en aikakaan sinulle tulisin töihin, sen verran typerältä vaikutat.

minä en palkkaisi sinua.

Jos ei 3. kerrallakaan vastata niin työpaikka oli ja meni.

Sellaista se elämä nyt vaan on! :)

Vierailija
39/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä miksi ei voisi vastata sunnuntaina.

Olen entinen yrittäjä ja en palkkaisi tuttavien lapsia.

He suosittelevat tuttuja, mutta eivät ajattele onko se nuori ollenkaan hyvä työntekijä.

Vierailija
40/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tullut tuntemattomasta numerosta puhelu? Jos on työjutuista kyse, niin työntajalta olisi hyvä tapa jättää viesti vastaajaan. Ap:n asenteella hän saattaa menettää hyvän työntekijän tuolla jääräpäisyydellään. Jos ei viestiin vastaan, niin sitten antaisin olla.

Lapsille on voinut sattua jotakin, joku voi soittaa työasioissa jne.

On aika ylimielistä olla vastaamatta tai olla soittamatta takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän