Miten Laasanen määrittelee ns. kiltin miehen??
Mun exäni mainosti kovasti olevansa se kiltti ja tavallinen mies jota kukaan nainen ei nykyisin halua. Seurustelun alkuaika olikin paljolti hänen itsesäälinsä kuuntelua ja sen kuuntelemista kuinka hän haukkui kaikki aiemmat nirsot ja itsekkäät tyttöystävänsä (käytti heistä nimitystä "akat"). Koska mies oli minua 12 vuotta vanhempi ja olin vielä teini-iän puolella niin en siinä vaiheessa vielä tajunnut ottaa jalkoja alleni ja paeta. Muutimme yhteen ja sen jälkeen alkoi sairaalloisen mustasukkainen kyttääminen. Mies vihasi kavereitani ja pakotti minut luopumaan harrastuksistani. Hänen mielestään meidän piti olla kaikki vapaa-aikamme kahdestaan, aina. Hän edelleen mainosti olevansa se kiltti ja mukava "tavallinen suomalaismies" joka ei saa riittävästi arvostusta. Sain haukut joka päivä niskoilleni.
Lopulta lähdin ja sen jälkeen repesi. Mies vainosi minua KOLME KOKONAISTA VUOTTA. Uhkaili ensin itsemurhalla ja sen jälkeen minun tappamisellani. Jouduin ottamaan lähestymiskiellon mutta se vain pahensi asiaa hetkeksi. Nykyisin asun aivan eri puolella Suomea kuin hän, mutta hän on kuulemma edelleen sinkku. Ja vihaa naisia jotka ovat hänen mielestään kylmiä, kieroja ja itsekkäitä. Hän on edelleen se kiva ja kiltti suomalaismies, uhri, joka ei kelpaa kenellekään.
Kommentit (213)
...OIKEASTI kiltit ja mukavast miehet saavat kyllä helpostikin naisia. Siis nämä ihan Pertti Perusinsinöörit specsaversin rilleineen ja tavistyöpaikkoineen. Itseasiassa juuri tuontyyppisten miesten häissä olen lähivuosina käynytkin ja kaikilla on ollut sellainen perusnätti ja kiva morsian.
Jeps, näin olen tämän asian itsekin nähnyt :)
Siksi mua ihmetyttääkin joka kerta, kun joku väittää ettei saa naista, koska on liian kiltti ja kunnollinen.
Jos mä nyt mietin vaikkapa juurikin niitä ihmisiä, joiden häissä olen käynyt viime vuosina tai joiden kihlautumisesta olen kuullut, tai poikaystäviä joita sinkkukaverit ovat löytäneet, niin ei siellä ole yhtäkään renttua ollut vaan kaikki juurikin noita tavallisia, kilttejä ja kunnollisia miehiä ja toki samanlaisia naisiakin.
Jos ei ole naista ja ne thaikut on niin ihania, niin mikseivät ne kaikki hae vaimoa Thaimaasta? En käsitä, en. Mun puolesta voivat ihan kaikki Suomen peräkammareitten poikamiehet hakea vaimon vaikka Timbuktusta, se ei liikuta mua pätkääkään, toivottavasti vaan sitten kohtelevat vaimojaan hyvin.
Siinä mielessä Laasanen tekee tutkimuksillaan myös vahinkoa, nuo tutkimukset nostavat kommenttiosioissaan esiin sen karun tosiasian kuinka vähän miehet kykenevät aidosti rakastamaan.
Kyllä se mun mielestä on yhteisölle tavallaan hyväksi että nää jutut nousee esiin. Esim. se, että mikä on totuus näistä "kilteiksi ja mukaviksi" itsensä mieltävistä tapauksista, jotka oikeasti ovat jotain aivan muuta. Pelottavia ja säälittäviä ja sovinisteja. Mutta miehille itselleen Laasanen tekee tietenkin vahinkoa yllyttäessään heitä entistä syvemmälle raivoonsa ja kauemmaksi todellisesta maailmasta.
IL:n aktiivinen nimimerkki Jorma12 ei elä realiteeteissa eikä kykene normaaliin ja asialliseen vuorovaikutukseen naisen kanssa.
Naisen oma mielipide, oli se kuinka asiallinen tai neutraali, on aina uhka. Nainen on olemassa vain seksiä varten ja nainen joka ei ymmärrä sitä on itsepäinen tyhmä feministi.
Ihmettelen myös tuota rivoilla sanoilla mässäilystä nauttimista. Kuinka tuollaiset miehet voivat pitää itseään aidosti hyvänä kumppanina, oikeesti?!
että yli 29v akateemiset naiset pakkonaitettaisiin raksamiesten kanssa vaikka tai työttömien miesten kanssa. SAataisiin lisää kansalaisia ja ei se rakkaus alhaiseen sivistykseen kaadu tai alhaiseen talouteen.
Se on pääkopassa vikana se naisten nirsous!
juuu maar emmä muuta tahtonut sanoa.
Jos ei ole naista ja ne thaikut on niin ihania, niin mikseivät ne kaikki hae vaimoa Thaimaasta? En käsitä, en. Mun puolesta voivat ihan kaikki Suomen peräkammareitten poikamiehet hakea vaimon vaikka Timbuktusta, se ei liikuta mua pätkääkään, toivottavasti vaan sitten kohtelevat vaimojaan hyvin.
"Nyt kysynkin niiltä, joilla on vaimo tai tyttöystävä sieltä tuotu, niin ihan näkemyksiä, vinkkejä, kommentteja??. Niin puolesta kuin vastaan. Miten olette pärjänneet taloudellisesti täällä Suomessa, jos vaimo on kotona? Miten elämä on sujunut toisesta kulttuurista tulevan henkilön kanssa? Mitä piti prosessi sisällään, kun toitte thai-naisen suomeen vaimoksi? Mitä tämä kaikki oikein tuli maksamaan? ym. ym. kommentteja?? "
uskoni siihen että nuo miehet kohtelevat vaimojaan hyvin on todellakin kadonnut.
Onneksi aina saa uuden. Aasia on täynnä nuoria länsimaisen miehen haluavia palvelualtiita naisia, ja kun yksi oppii suomalaisnaisten huonot tavat ja varsinkin huonon annon (määrässä, laadussa, tasossa, esilletuonnissa) niin potku persiille ja uusi tilalle, miksei useampiakin kerralla jos ei aivan minimipalkkalainen ole. Hyvin me näitä naisia kohtelemme, ei se että harrastamme kiihkeää seksiä päivittäin ja nainen ottaa palvelualttiina myös nieluun ja anaaliin ole mitään huonoa kohtelua, se on tasapuolista seksielämää jossa kumpikin antaa ja saa. Jos on laiska suomalainen laamanen lehmä ja lahna niin ei varmasti ymmärrä että jollakin on energiaa olla seksissä mukana. Kyllähän tälläistä naista pitää kuin kukkaa kämmenellä ja ostelee lahjoja. Se vaan on totuus että suomalainen nainen osaa pilata aasialaisetkin naiset, jos heidät päästää mielen myrkyttämään. Ovat vain niin kateellisia ja haluavat murskata onnen.
Onneksi aina saa uuden. Aasia on täynnä nuoria länsimaisen miehen haluavia palvelualtiita naisia, ja kun yksi oppii suomalaisnaisten huonot tavat ja varsinkin huonon annon (määrässä, laadussa, tasossa, esilletuonnissa) niin potku persiille ja uusi tilalle, miksei useampiakin kerralla jos ei aivan minimipalkkalainen ole. Hyvin me näitä naisia kohtelemme, ei se että harrastamme kiihkeää seksiä päivittäin ja nainen ottaa palvelualttiina myös nieluun ja anaaliin ole mitään huonoa kohtelua, se on tasapuolista seksielämää jossa kumpikin antaa ja saa. Jos on laiska suomalainen laamanen lehmä ja lahna niin ei varmasti ymmärrä että jollakin on energiaa olla seksissä mukana. Kyllähän tälläistä naista pitää kuin kukkaa kämmenellä ja ostelee lahjoja. Se vaan on totuus että suomalainen nainen osaa pilata aasialaisetkin naiset, jos heidät päästää mielen myrkyttämään. Ovat vain niin kateellisia ja haluavat murskata onnen.
nämä tuntuvat aidosti sairailta tyypeiltä, nousee ihan pala kurkkuun. Ei pitäisi lukea tätäkään ketjua, saa miehistä sellaisen kuvan, ettei halua heidän kanssaan olla kohta missään tekemisissä
nämä tuntuvat aidosti sairailta tyypeiltä, nousee ihan pala kurkkuun.
Helvetin lyhen tikun ovat elämän suuressa lottoarvonnassa tulleet vetäneeksi.
ihan samalla tavalla täällä on naisia ilman miestä.
Ai niin, jokaisen miehen tulee saada hemaisevan kaunis kumppani, naiselle saa kelvata alkoholisoitunut ja mielenterveysongelmainenkin mies.
Kyllä jokaiselle läheisyyteen ja parisuhteeseen kykenevälle, kiltille ja kunnolliselle miehelle löytyy nainen, ellei omasta kotipitäjästä niin muualta- jos riittää rohkeutta.
Miksi tää Laasanen jaksaa jauhaa naisenpuutteisista miehistä -
ihan samalla tavalla täällä on naisia ilman miestä.
Ai niin, jokaisen miehen tulee saada hemaisevan kaunis kumppani, naiselle saa kelvata alkoholisoitunut ja mielenterveysongelmainenkin mies.
Kyllä jokaiselle läheisyyteen ja parisuhteeseen kykenevälle, kiltille ja kunnolliselle miehelle löytyy nainen, ellei omasta kotipitäjästä niin muualta- jos riittää rohkeutta.
että tämä on aihe, joka myy ja tuo Laasaselle julkisuusarvoa. KUka sellaisen tuotteen heittäisi pois? Tieteellisen objektiivisuuden kanssa Laasasen väittelillä ei ole mitään tekemistä.
Harmi, että me kaikki ruokitaan tätä trollia ja edistetään tämän tuotteen menekkiä, mutta eipä tästä voi olla provosoitumatta.
Kiltti ja kunnollinen mies jää yksin jos ei ole tarpeeksi isot kuukausitulot ja omaisuutta.
Koska naiselle sinkkuus on aina oma valinta. Kiltti ja kunnollinen mies jää yksin jos ei ole tarpeeksi isot kuukausitulot ja omaisuutta.
Täällä yksi 37 v. Vastoin tahtoaan sinkku ja lapseton nainen, joten on ihan selvästi puppua että on aina oma valinta. Ja en ole niitä jotka vaatii mieheltä tiettyä koulutustasoa, rahaa, pituutta, urheilullisuutta sun muuta ihmeellistä. Jonkinlainen fyysinen puoleensavetävyys puolin ja toisin pitää toki olla kun sukupuolisuhteesta on kyse, ja luontevien ja arvojenkin pitäisi jotenkin sopia yhteen. Mutta ei ole mun kanssa suhteeseen halukkaita oikein löytynyt kuin nuorempana yksi väkivaltainen alkoholisti ja yksi vakavasti mielisairas.
Ei ole parisuhdemarkkinat naiselliekaan helppoja jos ei ole kaunis ja on vielä tämmöinen vähän vakavan luontoinen ja vähän ujo.
Koska naiselle sinkkuus on aina oma valinta. Kiltti ja kunnollinen mies jää yksin jos ei ole tarpeeksi isot kuukausitulot ja omaisuutta.
Täällä yksi 37 v. Vastoin tahtoaan sinkku ja lapseton nainen, joten on ihan selvästi puppua että on aina oma valinta. Ja en ole niitä jotka vaatii mieheltä tiettyä koulutustasoa, rahaa, pituutta, urheilullisuutta sun muuta ihmeellistä. Jonkinlainen fyysinen puoleensavetävyys puolin ja toisin pitää toki olla kun sukupuolisuhteesta on kyse, ja luontevien ja arvojenkin pitäisi jotenkin sopia yhteen. Mutta ei ole mun kanssa suhteeseen halukkaita oikein löytynyt kuin nuorempana yksi väkivaltainen alkoholisti ja yksi vakavasti mielisairas.
Ei ole parisuhdemarkkinat naiselliekaan helppoja jos ei ole kaunis ja on vielä tämmöinen vähän vakavan luontoinen ja vähän ujo.
Panehan seuranhakuilmoitus nettiin ja mene viikonloppuna käymään paikallisessa baarissa. Viikon sisällä sinulla on 100+ sulhasehdokasta, joista valita sopivin.
Suomessa kauniita naisia on niin kovin vähän, että rumillekin naisille on aivan mieletön parisuhdekysyntä.
Panehan seuranhakuilmoitus nettiin ja mene viikonloppuna käymään paikallisessa baarissa. Viikon sisällä sinulla on 100+ sulhasehdokasta, joista valita sopivin.
Suomessa kauniita naisia on niin kovin vähän, että rumillekin naisille on aivan mieletön parisuhdekysyntä.
Että ihan sulhasehdokkaita. Älä viitsi provoilla.
Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on mielipiteiltään "Laasaslainen"?
Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on mielipiteiltään "Laasaslainen"?
en vieläkään ymmärtänyt, mikä on laasaslainen.
eikö nyt ole vain hyvä, jos miehet lakkaa olemasta liian kilttejä, olen tätä ennenkin sanonut, mutta rajansa kaikella silti.
Keski-Suomesta. Hän on jossain vaiheessa joutunut muutaman naisen torjumaksi ja on omasta mielestään keksinyt hyvän väylän kostaa kokemansa vääryydet kerralla koko naissukupuolelle: populistisosiologina toimiminen, keskinkertaisesta gradusta huolimatta.
Hän vetää perässään syvältä itsesäälin pohjamudista kaivautunutta miesasiamieskuoroa jolla takoo päässään lakkaamaton hokema: "Kaikki vika aina naisten". Hän nauttii eniten itseään koskevista arvioista ja niiden siteraamisesta blogimerkinnöissään ja lukija toteaa nopeasti että hän nauttii niistä paljon enemmän kuin tieteestä.