Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avatkaas nyt mulle vähän mieheni ajatusmaailmaa.

Vierailija
26.05.2012 |

Tällä palstalla kun miehiäkin tuntuu pyörivän.

Eli tilanne on se, että meidän seksielämä on aika surkeaa. Seksiä on liian harvoin, ja kun sitä on harvoin, mulla on paine siitä, että en ehdi mukaan, en saa orgasmia, jään vaan kiimaiseksi, ja seuraavana päivänä mies pieraisee ja kääntää selän, kun yritän lähestyä häntä.

No äsken äijä tuli humalassa vonkaamaan, enkä lämmennyt, em. syistä kun tiedän, että tarjolla olisi ollut kassientyhjennysseksiä, jossa jäisin taas nuolemaan näppejään.

Siitä sitten riita päälle, miehen mielestä en pidä seksistä jne. Olen tuhat kertaa sanonut hänelle mikä mulla mättää, ja nyt kun hän vaati mua esittämään meidän seksielämän korjausideoita sanoin:

1) seksiä useammin, eli 2-3krt/vko

2) aina seksin aikana hoidetaan mullekin orgasmi esim. sauvalla.

Suuttui ja lähti nukkumaan. Avatkaas nyt mulle vähän kuinka kohtuuttomia nuo mun vaatimukset olivat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo pieni ikuisuus. Tutustutiin ja alettiin seurustelemaan jo teineinä ja nyt ollaan saatettu lapset jo omille siivilleen.

Ens alkuun hommat meni hyvin molemmat saatiin taatusti niin paljon kun tarvittiin. Sitten jostain syystä vaimo lakkas tykkäämästä seksistä. Välillä meni kuukausikin, että ei harrastettu seksiä ollenkaan. Lopulta lopetin vonkaamisen kun rukkasia tuli illasta toiseen. No siitähän oli seurauksena, että vaimo alkoi epäilemään, että kävin vieraissa. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat naiset oli uhkia ja niistä piti olla mustasukkainen. Edes töissä en saanut puhua naispuolisten kollekojen kanssa saatika, että oltais käyty lounaalla jne jne...

Yhtäkkiä keski-iän kynnyksellä vaimon halut alkoi herätä uudelleen, mutta itellä oli vähän sellainen "evvk" -fiilis. Sitä kun on kymmenkunta vuotta saanut kokea koko ajan pelkkiä pettymyksiä niin, tuli vaan sellainen olo, että ei tee tosiaankaan mieli enää edes yrittää.

Nyt ollaan parina viime vuotena saatu kuitenkin takaisin vanha kunnon teinivuosien meininki ja vähän lisääkin. Silloin teinivuosina joskus haaveiltiin kaikesta kimppakivasta ja muusta sellaisesta, jota ei silloin kehdattu toteuttaa. Nyt ollaan toteutettu näitä fantasioita ja keksitty muutamia uusiakin ;)

Lapset olivat ehkä vaimolle se kaikkein pahin este. Heille kun ei saanut missään nimessä näyttää sitä, että isä ja äiti tekee sitä.

Sosittelisin siis sillai vaivihkaa kyselemällä mistä miehesi tykkäisi tai mitä se haluaisi. Voip olla, että löydätte jotain uusia ideoita, joista pidätte molemmat. Näitä juttuja toteuttamalla voi kaikki muuttua paremmaksi. Ainakin meillä se on toiminut niin.

Pointti tässä on kuitenkin se, että seksin puutteesta MEILLE tuli ongelma vasta kun mä en enään halunnut. Siihen saakka puute oli vaan mun mielikuvitusta eikä mulla ollut oikeutta valittaa siitä.

Vierailija
2/24 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikäläisen vaimo ehdottaisi samoja asioita kuin AP, niin olisin varmaan taas kuin teinipoika ;) Jotain siinä miehessä on vialla. Joko henk.koht. asiaoita tai sitten hän kenties jännittää tai ei kehtaa yms.

Koita joskus mennä makuuhuoneeseen ja siellä sitten alottelet sauvalla hommat ja pyydät häntä hoitelemaan sinut loppuun saakka leluilla ja/tai nuolemalla. Jos ei terve mies tuollaisesta innostu, niin sitten näyttää jo pahalta.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avatkaas nyt mulle vähän kuinka kohtuuttomia nuo mun vaatimukset olivat."

Eihän tota voi pitää edes vaatimuksena, koska toi ei täytä edes aviollisten velvollisuuksien hoitoa.. Ei ymmärrä nykymiehiä.

Jos vaimo ei saa yhdynnässä orgasmia, niin teen sen kielellä, kun ei ole dildoa...

Tai kai sekin pitää ostaa sitten kun ei jaksa enää kieli lipoa... ;-)

Vierailija
4/24 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näköjään se määrä ja laatu vaikuttavat naisihmisilläkin.

Jollakin tasolla tiedän tunteen, että jää "paineita" jos liian harvoin harrastetaan rakastelua (siis mies olen).

Itse en ole vielä löytänyt metodia, jolla en pettyisi 2. iltana, kun itsellä olisi kova kaipuu vielä rakastella ja toisella ei nappaa ollenkaan. Ei se 1. rakastelu vastenmielistä ole ollenkaan, mutta usein hyvin paineista henkisesti. Siinä sitten jäädään "epätyydytettynä" odottamaan sitä seuraavaa seksikertaa tunnetasolla jo valmiiksi pettyneenä ja torjuttuna.

Mutta ap:n kysymykseen, eihän ne ole ylimitoittuja vaatimuksia, jos miehelle sallitaan myös "haluttomia" viikkoja välillä.

Sinänsä mielenkiintoinen tilanne, jossa mies kokee, ettei nainen pidä seksistä ja nainen kokee, ettei mies ole kiinnostunut ollenkaan hänen tarpeistaan. Eli ap antaa pakkeja miehelle, kun ei nappaa ja samalla kokee, että seksiä on liian vähän. Mitenkä mies kokee seksin määrän? Laadussa teillä on eri näkemykset selvästi.

Mutta tasan ei siis käy nallekarkit, itse olisin tyytyväinen, jos vaimo suoraan sanoisi mitä milloinkin haluaisi ja mistä nauttisi eikä tarvitsisi arvuutella.

Vierailija
5/24 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että dildo ei ole klitorisorgasmin korvike. Jos haluat jotain välineitä klitoriksen hierontaan, suosittelen esim. Hitachi Magic Wand. Vaimo on tykännyt käyttää myös yksikseen.

Jos et tiedä, mitä eroa on dildottamisella ja klitoriksen nuolemisella, niin ei sinullakaan hyvin mene.

Jos vaimo ei saa yhdynnässä orgasmia, niin teen sen kielellä, kun ei ole dildoa...

Tai kai sekin pitää ostaa sitten kun ei jaksa enää kieli lipoa... ;-)

Vierailija
6/24 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotat miehelle seksiä useammin ja mies kieltäytyy? Itse ainakin hyppisin ilosta kattoon. Meillä nykyinen 1-2 kertaa kuussa ei todellakaan riitä vaan tekee päinvastoin sen että altistaa houkutuksen katsella "vieraisiin pöytiin".

Vierailija
7/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kysymys. Äijän mielestä palvelu pelaa eikä katso aiheelliseksi nähdä vaivaa että toisellakin olisi kivaa.

Vierailija
8/24 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä jo esileikit sen verran pidempiä, et monesti saan "hoidettua" naiselle jo ekan orkun siinä vaiheessa.

Ja seksiä harrastellaan noin joka toinen päivä vähintään.

Välillä saattaa kyl itekkin laueta jo ennen varsinaista panoa, mut kyl se siitä nousee uuteen taistoon kunhan vaa jatkaa hommia...

Ja mun mielestä vasta silloin se pimppakin on parhaimmillaan, kun se on jo kerran lauennut tai ainakin erittäin hyvin lämmitelty.

Sanot vaan ukolles, et ei heru yhtään mitään, jos ei pimppikin saa omaa osuuttaan....

Vierailija
9/24 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sulla sama proplem ku mulla seksiä liian harvoin haluaisin aina niinku miehet yleensä tule tänned niin kyrpää riittää!!!

Vierailija
10/24 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä jo esileikit sen verran pidempiä, et monesti saan "hoidettua" naiselle jo ekan orkun siinä vaiheessa.

Ja seksiä harrastellaan noin joka toinen päivä vähintään.

Välillä saattaa kyl itekkin laueta jo ennen varsinaista panoa, mut kyl se siitä nousee uuteen taistoon kunhan vaa jatkaa hommia...

Ja mun mielestä vasta silloin se pimppakin on parhaimmillaan, kun se on jo kerran lauennut tai ainakin erittäin hyvin lämmitelty.

Sanot vaan ukolles, et ei heru yhtään mitään, jos ei pimppikin saa omaa osuuttaan....

Mutta ton mun miehen mielestä meillä ei nyt vaan oikein kemiat kohtaa näissä seksiasioissa.

Sen ehdotus oli, että mä voisin odotella rauhassa vaikka sen puoli tuntia, että häntä saattaisi taas panettaa uudestaan... Olisi vaan kiva nähdä kuinka moni mies tykkäisi siitä, että kun olet viittä vaille valmis, nainen vetäytyykin puoleksi tunniksi tekemään jotain ihan muuta, ja sitten EHKÄ ( yleensä kuitenkaan ei) uudestaan. Mä kun olen vielä n. minuutissa valmis sopivan sauvan kanssa. Mutta mies sanoi, että hän ei HALUA mennä seksin jälkeen hakemaan mitään sauvaa...

No joo, alkoi vaan vituttaa ihan tokuttomasti. En todellakaan tiedä miten tästä eteenpäin, jos nuo mun "vaatimukset" oli nyt aivan liikaa.

Vierailija
11/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo on vaikeeta samoin täälä saispa pillua kun tahtoo olis ihah jees!! mutta kun ei!!!!

Vierailija
12/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sul sitten on kummalinen mies, ei voi muuta sanoo...

Meilläkin on välil dildoo ym. härpäkettä hommissa mukana, ja se jos mikä saa nimenomaan äijän ku äijän syttymään!

En tiedä sitten kyl mikä ukkoas vaivaa!

Voimia sulle T:eka vastaaja

Vierailija
13/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutenkin itsekäs?

Meillä minä varmistan miehen tyytyväisyyden ja hän minun. Rakastetaan nimittäin toisiamme.

Vierailija
14/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ok, et jos jompikumpi ei haluu naida, ni silloin voi kyl hoidella sen toisen osapuolen jollain muulla tavalla, tosin meillä se ei oo kyl musta kii(mies) et en haluais.

Mutta jos meil ei nainen syystä tai toisetsa oo innostunu panohommiin, ni yleensä ite ehdottaa, et ottaa suihin tai runkkaa tms. se on ihan jees.

Ja tosiaan sellastahan tapahtuu äärimmäisen harvoin, et "yritäm" tyydyttää muijan muuten ku panemalla...kyllähän se vaan niin on, et hetken ku pimperoa nuolen tai jotain, ni kyllähän siinä väkisin alkaa kulli seisomaan ja loppuhan on historiaa....you know!

Vierailija
15/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sinun ehdotuksesi on ihan kohtuullisia. Mutta jostain syystä miehesi ei niitä näe niin. Jos et aio erota nyt tästä ristiriidasta (mitä on vaakakupissa, pitkä vai lyhyt suhde, onko muita ongelmia, millainen miehen luonne ja teidän suhde on muuten, onko perhettä vai onko helppo lähteä jne...), niin tuskin kovin hyvä lopputulos tulee silläkään, että sinä sanelet ehtosi ja sillä hyvä. Koska eikö tavoite pitäisi olla hyvä rakkauselämä pitkällä tähtäimellä, eikä se että sinä saat orgasmin ensi tiistaina, torstaina ja sunnuntaina ja jokaisena viikkona sen jälkeen vaikka hampaat irvessä.

En tarkoita että ne omat tarpeet tai edes kiukku pitäisi unohtaa, tai että jos/kun tilanteenne on sinusta paha, niin miehen ei tarvitsisi siitä asiasta tietääkään jos ei huvita. Mutta jos teillä molemmilla on joku näkemys siitä mikä on ongelma ja mikä tilannetta mahdollisesti parantaisi, niin ettekö pääse keskustelemalla sellaiseen vaihtoehtoon, josta pääsisitte yhdessä eteenpäin? Voi olla, että se lähtötilanne täytyy sopia lähemmäs sen osapuolen toiveita, jolle tämä asia nyt on vaikeampi (sanoisin että miehesi), jotta hän pystyy rentoutumaan ja pääsette vähän varmemmalle pohjalle. Voi olla, että et saa siis heti kaikkea mitä haluaisit, mutta myöhemmin ehkä sitten vielä enemmän.

Tai siis tarkoitan, että tärkeämpää kuin se miten usein ja millä tavalla seksiä tiukkojen neuvottelujen jälkeen harrastetaan, eli sellainen tavallaan pisteiden laskeminen, luulisi olevan se että molemmilla on luottavainen olo ja uskoa siihen, että parempaan suuntaan mennään yhdessä. Ja että asiasta puhutaan! Ehkä miehen ei ole helppo käsitellä itsekään tätä tilannetta. Ehkä hänellä on siihen joku syy, jota et tiedä vielä. Muukin kuin että on vaan niin vittumainen ja laiska äijä. (Jos syy olisi tuo, niin miksi edes olisit tuollaisen ihmisen kanssa mennyt yhteen? Ja jos syy ei ole yleinen vittumaisuus ja laiskuus, niin etkö välitä sen vertaa, että haluaisit rakastasi auttaa ja yrittää saada sen oikean syyn selville?)

Vierailija
16/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sinun ehdotuksesi on ihan kohtuullisia. Mutta jostain syystä miehesi ei niitä näe niin. Jos et aio erota nyt tästä ristiriidasta (mitä on vaakakupissa, pitkä vai lyhyt suhde, onko muita ongelmia, millainen miehen luonne ja teidän suhde on muuten, onko perhettä vai onko helppo lähteä jne...), niin tuskin kovin hyvä lopputulos tulee silläkään, että sinä sanelet ehtosi ja sillä hyvä. Koska eikö tavoite pitäisi olla hyvä rakkauselämä pitkällä tähtäimellä, eikä se että sinä saat orgasmin ensi tiistaina, torstaina ja sunnuntaina ja jokaisena viikkona sen jälkeen vaikka hampaat irvessä.

En tarkoita että ne omat tarpeet tai edes kiukku pitäisi unohtaa, tai että jos/kun tilanteenne on sinusta paha, niin miehen ei tarvitsisi siitä asiasta tietääkään jos ei huvita. Mutta jos teillä molemmilla on joku näkemys siitä mikä on ongelma ja mikä tilannetta mahdollisesti parantaisi, niin ettekö pääse keskustelemalla sellaiseen vaihtoehtoon, josta pääsisitte yhdessä eteenpäin? Voi olla, että se lähtötilanne täytyy sopia lähemmäs sen osapuolen toiveita, jolle tämä asia nyt on vaikeampi (sanoisin että miehesi), jotta hän pystyy rentoutumaan ja pääsette vähän varmemmalle pohjalle. Voi olla, että et saa siis heti kaikkea mitä haluaisit, mutta myöhemmin ehkä sitten vielä enemmän.

Tai siis tarkoitan, että tärkeämpää kuin se miten usein ja millä tavalla seksiä tiukkojen neuvottelujen jälkeen harrastetaan, eli sellainen tavallaan pisteiden laskeminen, luulisi olevan se että molemmilla on luottavainen olo ja uskoa siihen, että parempaan suuntaan mennään yhdessä. Ja että asiasta puhutaan! Ehkä miehen ei ole helppo käsitellä itsekään tätä tilannetta. Ehkä hänellä on siihen joku syy, jota et tiedä vielä. Muukin kuin että on vaan niin vittumainen ja laiska äijä. (Jos syy olisi tuo, niin miksi edes olisit tuollaisen ihmisen kanssa mennyt yhteen? Ja jos syy ei ole yleinen vittumaisuus ja laiskuus, niin etkö välitä sen vertaa, että haluaisit rakastasi auttaa ja yrittää saada sen oikean syyn selville?)

Mutta kun asiasta on aika paljon jo puhuttu. Mä olen joustanut. Mä olen tyydyttänyt miestä ajattelematta itseäni. Hän on tehnyt jotain sinne päin haukotellen samalla ( helvetin loukkavaa)

Mä EN ole laskenut pisteitä, mutta kait sen jossian vaiheessa huomaa, jos vain toisen laariin sataa pisteitä, ja kyllä mä sanoisin, että riippumatta siitä, miten paljon miestä stressaa tämä, niin aivan varmasti mua stressaa vähintään yhtä paljon, ja multa tää tilanne alkaa viedä halut. Siis mieluummin hoidan itseni oman käden kautta onneen, kun taas petyn seksin suhteen.

Ja joo, muuten on mies ihan kiva. Ollaan oltu kohta 10 vuotta yhdessä, lapsiakin on jo useampi, lisää ei tule.

Laittoi kyllä nyt aamulla anteeksipyyntöviestin, ja katsotaan miten tästä eteenpäin. Homma on nyt kuitenkin siinä pisteessä, että enää en omista tarpeistani tingi, sitä olen tehnyt jo ihan tarpeeksi. Opetelkoon vanha koira uusia temppuja ( tässä on nainen, joka on valmis lähes kaikkeen), tai nuolkoon muniaan.

Vierailija
17/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos sen sijaan ottaisit dildon sängyn viereen ja käyttäisit sitä ITSE aina, kun mielesi tekee? Ottaisit itse vastuun omasta nautinnostasi siis etkä odottaisi, että miehen täytyy tyydyttää sinut? Jos siis mies ilmoittaa ettei halua tai kääntää seksin jälkeen kylkeä ei muuta kun laatikosta vejari esiin! Ja käytä sitä rohkeasti siinä miehesi vieressä yhteisessä sängyssänne, älä erehdy lähtemään salaa runkulle vaikkapa vessaan.

Ja jos vaikka miehesi kiihottuu katsellessaan sinun tyydyttävän itseääsi ja haluaa sittenkin leikkin mukaan sano, että saa hyväillä ja kosketella vartaloasi ja rintojasi, mutta sisään pääsee vasta, kun olet ainakin kerran lauennut.

Tämä on ikäänkuin kompromissiratkaisu. Miehesi saa toimia miten haluaa, mutta myös sinä toimit oman nautintosi lähtökohdista.

Tulikin tästä ketjusta mieleen, että tosi usein naiset tuntuvat odottavan, että miehen pitäisi tyydyttää heidät (eli aikaansaada heille orgasmi). Mun mielestä naisten pitäisi ottaa vastuu omista orgasmeistaan eli kättä klitorikselle työntöjen aikana ja vaikka jo ennen sisään työntymistä. Silloin on varmasti ainakin kerran saanut, ennenkuin mies laukeaa.

Vierailija
18/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos sen sijaan ottaisit dildon sängyn viereen ja käyttäisit sitä ITSE aina, kun mielesi tekee? Ottaisit itse vastuun omasta nautinnostasi siis etkä odottaisi, että miehen täytyy tyydyttää sinut? Jos siis mies ilmoittaa ettei halua tai kääntää seksin jälkeen kylkeä ei muuta kun laatikosta vejari esiin! Ja käytä sitä rohkeasti siinä miehesi vieressä yhteisessä sängyssänne, älä erehdy lähtemään salaa runkulle vaikkapa vessaan.

Ja jos vaikka miehesi kiihottuu katsellessaan sinun tyydyttävän itseääsi ja haluaa sittenkin leikkin mukaan sano, että saa hyväillä ja kosketella vartaloasi ja rintojasi, mutta sisään pääsee vasta, kun olet ainakin kerran lauennut.

Tämä on ikäänkuin kompromissiratkaisu. Miehesi saa toimia miten haluaa, mutta myös sinä toimit oman nautintosi lähtökohdista.

Tulikin tästä ketjusta mieleen, että tosi usein naiset tuntuvat odottavan, että miehen pitäisi tyydyttää heidät (eli aikaansaada heille orgasmi). Mun mielestä naisten pitäisi ottaa vastuu omista orgasmeistaan eli kättä klitorikselle työntöjen aikana ja vaikka jo ennen sisään työntymistä. Silloin on varmasti ainakin kerran saanut, ennenkuin mies laukeaa.

suomalainen nainen ei jaksa haluta seksiä, jos kerran on ihan ok, että silloin kun seksiä harrastetaan YHDESSÄ se tehdään vain toisen ehdoilla.

Mä voin oikeasti surrutella sillä dildolla menemään ihan keskenänikin, mihin mä tarvitsen sitten sitä miestä ensin? Se ei oikein enää täytä sen ihanan YHTEISEN hetken määritelmiäkään, kun se on selkeästi vaan miehen kassientyhjennystuokio.

Ja siis kysymys ei ole nyt siitä, ettenkö mä voisi joskus,tai vaikka useinkin tehdä noin kuten ehdotit, mutta kun mies ei IKINÄ välitä siitä, saanko minä vai enkö saa. Ei IKINÄ. Koskaan. Kyllä mä olen kohdannut myös toisenlaisia miehiä elämäni varrella, ja ihan varmaa on, että loppuelämääni mä en tyydy tällaiseen seksielämään.

Mä kyllä pidän miehestäni huolta tuollakin elämän osa-alueella, miksi se ei pidä musta? Mä en ole mitenkään vaikea tapaus.

Vittu kun vituttaa taas.

Vierailija
19/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tilanne on ikävä, mutta koita parhaasi olla katkeroitumatta. Mies tietää nyt mitä sinä haluat. Puhu edelleen (sängyn ulkopuolella) ongelmista ja pidä kiinni tuosta suunnitelmastasi, että sinä harrastat seksiä 2-3 kertaa viikossa teidän sängyssä ja saat vähintään sauvalla orgasmin. Koita sängyssä unohtaa ne pettymykset ja antaa miehelle positiivista palautetta kaikesta, eli keskity siellä niihin asioihin jotka ovat hyvin ja ruoki parhaasi mukaan miehen sisäistä rakastajaa (heh), käytte seksiongelmia läpi sitten muualla.

Vierailija
20/24 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tilanne on ikävä, mutta koita parhaasi olla katkeroitumatta. Mies tietää nyt mitä sinä haluat. Puhu edelleen (sängyn ulkopuolella) ongelmista ja pidä kiinni tuosta suunnitelmastasi, että sinä harrastat seksiä 2-3 kertaa viikossa teidän sängyssä ja saat vähintään sauvalla orgasmin. Koita sängyssä unohtaa ne pettymykset ja antaa miehelle positiivista palautetta kaikesta, eli keskity siellä niihin asioihin jotka ovat hyvin ja ruoki parhaasi mukaan miehen sisäistä rakastajaa (heh), käytte seksiongelmia läpi sitten muualla.

sitä miehistä näkökulmaa, että mistä moinen käytös voisi johtua, ja mitä sille kannattaisi tehdä.

Nämä asiat mitä sinäkin mainitsit on olleet jo niin pitkään käytössä, mutta tulosta ei ole syntynyt. Mä olen tehnyt selväksi, että tykkään seksistä, aina kehunut aidosti kun on ollut aihetta, kertonut mikä on tuntunut hyvältä kertonut mistä vielä tykkäisin, kysynyt mistä mies tykkää, yllättänyt hänet uusilla jutuilla jne jne.

ja sängyssä tai jossain peuhaan keskenäni melkein joka päivä joka tapauksessa. Että kaikki nämä naisten konstit on jo käytetty, ei apua. Mies kuuntelee, on ymmärtävinään, ja sama meno jatkuu. Mutta toi eilinen jotenkin kiteytti kaikessa tyhmyydessään sen, että mies ei todellakaan jotenkin tajua miten vähän mä pyydän, mutta miten ratkaisevia nuo asiat ovat.