Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma lapsi on aivan toista kuin adoptoitu. Turha väittää vastaan.

Vierailija
26.05.2012 |

9kk kasvaa ihminen sun mahassa. Se on sun lihaa ja verta.

Turha väittää muuta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla voi. Rakkaus häneen on yhtä voimakas kuin biologisiin lapsiin. Joten väitän kyllä muuta kuin ap.

Vierailija
2/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää muuta.

Adoptioäitinä voin sanoa että ei pidä paikkaansa. Noin tyhmän ihmisen kannattaisi olla lisääntymättä kokonaan. Jäisi tuollainen liha ja veri leviämättä.

Lapsellisen raukkamainen viesti, olit tosissasi tai et. Häpeäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kaikille. Ei kannata yleistää omaa mielipidettä kaikkia koskevaksi (jos ei halua vaikuttaa yksinkertaiselta).

Vierailija
4/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, onko sinulla adoptiolapsia? Epäilen.

Ihan samalla tavalla sitä tulee rakastamaan ei-biologisia lapsiakin. Ja oman biologisen lapsen kanssakin, vaikka olikin ollut mahassa sen 9 kk, kesti hetken että se rakkaus syntyi.

Vierailija
5/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Noin tyhmän ihmisen kannattaisi olla lisääntymättä kokonaan. Jäisi tuollainen liha ja veri leviämättä.

[/quote]

Vierailija
6/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi isälle sentään lapset ovat samanarvoisia. Kun eihän se isä sitä omakaan ole mahassaan kasvattanut. Adoptio-oikeus homomiehille! He osaavat suhtautua vieraaseen lapseen paremmin kuin av-mamma.

Vierailija
7/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää muuta.

Adoptioäitinä voin sanoa että ei pidä paikkaansa. Noin tyhmän ihmisen kannattaisi olla lisääntymättä kokonaan. Jäisi tuollainen liha ja veri leviämättä.

Lapsellisen raukkamainen viesti, olit tosissasi tai et. Häpeäisit.

Vierailija
8/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on eria asia, mutta adoptiolasta voi rakastaa ihan samallalailla, kuin omaa lasta :)

Vierailija
9/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoivaamisesta, ei siitä että vauva kasvoi sun mahassa.

t. bioäiti

Vierailija
10/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää muuta.

Itsellä on vain biologisia lapsia ja voin toki sana rakastavani heitä enemmän kuin mitään muuta, mutta en todellakaan väittää että osaisin kertoa rakkauteni määrän verrattaen joidenkin muiden väleihin. Mistäs minä niistä tietäisin?

Vierailija
11/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheessä pelkästään adoptiolapsi(a), silloin ei ole tässä suhteessa ongelmaa, koska ei ole ns. vertailukohtaa. Muita haasteita toki riittää.

Mutta perheissä joissa sekä omia että adoptoituja, tilanne on monimutkaisempi ja siinä on pelissä monien tunteet... kyllä siinä aika syvällisesti näitä tarttis pystyä miettimään.

On asioita, joita ei oikein millään voi sanoa ääneen. Mutta pistetäämpä näin päin. Kuvitellaan että joku ventovieras adoptoi just mun lapsen/lapset, pystynkö luottamaan että he tulevat rakastetuiksi kuten itse olen heitä rakastanut???

Kuinka moni pystyy käsi sydämellä ajattelemaan, että omilla lapsilla olisi yhtä hyvä ventovieraassa perheessä kuin nyt siellä omien joukossa?

Vierailija
12/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppinikin sanoo näin ja myös siten että tytöt ovat äidille aina tärkeämpiä kuin pojat. Hänen mielestään myös miehillä tulee olla paljon enemmän oikeuksia ja lepohetkiö kuin naisilla jne.

Minä olen tosi monessa asiassa eri mieltä. Mutta kaikilla on omat näkemyksensä, sääli että yleistetään.

Vierailija
13/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni pystyy käsi sydämellä ajattelemaan, että omilla lapsilla olisi yhtä hyvä ventovieraassa perheessä kuin nyt siellä omien joukossa?

tekevät sen juuri siksi että uskovat ja toivovat jonkun muun kykenevän rakastamaan ja huolehtimaan lapsesta enemmän. Toivottua lasta harvoin annetaan adoptioon...

Vierailija
14/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppinikin sanoo näin ja myös siten että tytöt ovat äidille aina tärkeämpiä kuin pojat. Hänen mielestään myös miehillä tulee olla paljon enemmän oikeuksia ja lepohetkiö kuin naisilla jne.

eikö sun mies sano sille suoria sanoja?!

Vierailija
15/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan kaikkia

Vierailija
16/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Adoptioäitinä voin sanoa että ei pidä paikkaansa. Noin tyhmän ihmisen kannattaisi olla lisääntymättä kokonaan. Jäisi tuollainen liha ja veri leviämättä. Lapsellisen raukkamainen viesti, olit tosissasi tai et. Häpeäisit.

[/quote]

Vierailija
17/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoivaamisesta, ei siitä että vauva kasvoi sun mahassa. t. bioäiti

Vierailija
18/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja Adoptiomatka. Väittäisin että adoptioäiti käy läpi ne kaikki samat tuntemukset kuin biologinen lastaan odottaessaan - ja odotusaika voi olla monin, moninkertainen. Ainakin minä kirjan luettuani vakuutuin siitä että vanhemmuus ja siihen kasvaminen on molemmissa tapauksissa tismalleen samanlaista.

Vierailija
19/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että te tiedätte sen, etten minä merkitse vanhemmilleni mitään, toisin kuin siskoni (joka siis äitini biolapsi).

Älkää puhuko asioista mistä ette mitään tiedä.

Vierailija
20/33 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että te tiedätte sen, etten minä merkitse vanhemmilleni mitään, toisin kuin siskoni (joka siis äitini biolapsi).

Älkää puhuko asioista mistä ette mitään tiedä.