Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunalahden lehtimainos: " puhelut viikonloppuisin 1e päivä"

Vierailija
22.11.2005 |

NIIN SIIS ASIANI ON OIKEASTI SE NAINEN SIINÄ MAINOKSESSA. TUO UNELMIENI NAINEN, JOKA PITÄÄ PUHELINTA KORVALLAAN JA KATSOO YLÖS KAUKAISUUTEEN JA AJATTELEE ÄÄNEEN: - VOI KUINKA SINUA MINÄ KAIPAANKAAN, AIMO!

EIKÖ OLEKIN SULOINEN?

SORRY, ETTÄ KIRJOITIN " HUUTAMALLA" , MUTTA KUN OLEN NIIN MYYTY TUOHON NAISEEN, ETTÄ KUUSI VUOTTA PITKÄ ASIAKASSUHDE SONERAAN ON KATKOLLA SAUNALAHDEN HYVÄKSI.

AM

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja senkin jälkeen saisi lopettaa sopimuksen VUODEN irtisanomisajalla! Eli pitäisi olla vähintään KAKSI vuotta asiakkaana ja maksaa perusmaksuja.

Kaverini oli kuulemma saanut Saunalahdelta vain yksipuolisen ilmoituksen, että hänen sopimuksensa muutetaan tuollaiseksi. Eli yrittävät saada muutettua yksipuolisesti sopimuksen ehtoja. Kun kaverini oli yrittänyt irtisanoa sopimusta, Saunalahti oli jättänyt hänet asiakaspalvelunumerossa odotamaan varattua ties kuinka pitkäksi aikaa niin, ettei läpi ollut päässyt eikä kaverini saanut irtisanottua sopimustaan.

Nyt on uhkana, että jos sieltä tulee yksipuolisia sopimuksen muutoksia ja kaverini on sidottu olemaan asiakkaana kaksi vuotta, hän joutuu vielä maksamaan tähtitieteellisiä asiakasmaksuja eikä pääse irti sopimuksesta! :(

En ole nyt varma asiasta, koska kaverini ei päässyt yrityksistä huolimatta läpi Saunalahden palvelunumerosta eikä siis ole voinut tarkistaa asiaa.

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ystäväsi on ymmärtänyt väärin, sillä tuo ei olisi yhtään kiva homma..

-liittymämyyjä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitätkö minulle?