Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä pystyy tarkistamaan onko kadonnutta pankkikorttia käytetty?

Vierailija
26.05.2012 |

Lompakko hävinnyt ja siellä kaikki pankkitunnukset yms. joten nettipankkiin en pääse. En viitsisi kuitenkaan kuolettaakaan kaikkia heti, koska voi olla että lompakko on kadonnut kotiin tai töihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virallista henkilöllisyystodistusta ei ole, niin

a) voi kokeilla jotain epävirallisempaa todistetta

b) joku todistaa sinut sinuksi, esim. jos pankin virkailija tuntee sinut sinuksi

Vierailija
2/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olet sinä, joka väität puhelimessa olevasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset on näin hölmöjä! Siis soita nyt sinne ja kuoleta se kortti. Nehän eivät sitä heti kuoleta koska tosiaan annetaan aina aikaa löytää kortti myös itse, mutta sitten siellä on ilmoitus siitä että korttisi on kadonnut, joten et joudu itse korvaamaan sillä ostettuja asioita ilmoituksen jälkeen. Jos taas nyt joku sitä käyttelee, ja sinä olet koko ajan tiennyt että kortti on kadoksissa muttet ole tehnyt asialle mitään, maksat myös varkaan käytön.

Vierailija
4/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, ettei kukaan ole niin tyhmä, että säilyttää nettipankkitunnuksia lompakossa.

Vierailija
5/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, ettei kukaan ole niin tyhmä, että säilyttää nettipankkitunnuksia lompakossa.

Mulla ainakin kaks tuttua jotka kantaa nettipankkitunnuksia lompakossa. En ole kyllä kysynyt että onko heillä siinä kaikki ne tunnukset vai onko esim. se asiakasnumero tms. jossain eri paikassa/ulkomuistissa. Hullua touhua.

Vierailija
6/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiakastunnarit ovat vain päässäni. Joten enpä usko, että kukaan pystyy pelkillä listoilla pääsemään tileihini käsiksi :)

Vierailija
7/7 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti. Muuten vastaat korttiostoista itse.