Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaa että 7-vuotias poika homottelee aikuisia

Vierailija
26.05.2012 |

leikkipuistossa? Siis muiden lasten vanhempia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hyvätapaista. Harva 7v poika enää onkaan hyvätapainen. Vaikka mitä tekisit niin ainakin näissä vuokrataloyhtiöissä ystävien esimerkki vaikuttaa enemmän kuin vanhempien kasvatus ja ohjaus. Tosin onneksi ei omani ihan noin tekisi mutta yllättynyt olen miten tosissaan mallaa naapurin lasten huonoa puhetapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun 7v poika ainakaan homottele ketään. Enkä ole koskaan kuullut poikani kiroilevan tms. Kovasti vielä leikkii ja jalkapallo täyttää elämän.

toki tiedän että kielenkäyttö ja käytös voi olla erilaista kun en ole paikalla mutta kovin on kuitenkin vielä kiltti poika.

Vierailija
4/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun 7v poika ainakaan homottele ketään. Enkä ole koskaan kuullut poikani kiroilevan tms. Kovasti vielä leikkii ja jalkapallo täyttää elämän.

toki tiedän että kielenkäyttö ja käytös voi olla erilaista kun en ole paikalla mutta kovin on kuitenkin vielä kiltti poika.

Vierailija
5/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kavereiden kesken käyttää varmasti törkykieltä...

Vierailija
6/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kavereiden kesken käyttää varmasti törkykieltä...

Vierailija
7/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja ollaan sentään asuttu stadin huonoimmilla seuduilla.

Vierailija
8/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin korvasta kiinni ja raahaisin kotiinsa.

ja jos saisin siitä jotain seuraamuksia, saisi se lapsikin. kiusaisin sen salaa paskomaan housuunsa. pelosta.

Vierailija
9/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin korvasta kiinni ja raahaisin kotiinsa. ja jos saisin siitä jotain seuraamuksia, saisi se lapsikin. kiusaisin sen salaa paskomaan housuunsa. pelosta.

Veisit siis sinne mistä on oppinsa saanut. Siellä sua sitten varmaan kuorossa homottelisivat.

Vierailija
10/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ainakaan saisi päänsilitystä tuollainen vain suoraa puhetta sekä pojalle että vanhemmille.

Vierailija
11/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on normaalia mutta ei hyvätapaista. Harva 7v poika enää onkaan hyvätapainen. Vaikka mitä tekisit niin ainakin näissä vuokrataloyhtiöissä ystävien esimerkki vaikuttaa enemmän kuin vanhempien kasvatus ja ohjaus. Tosin onneksi ei omani ihan noin tekisi mutta yllättynyt olen miten tosissaan mallaa naapurin lasten huonoa puhetapaa.

Ja mitä tulee tuohon vuokrataloyhtiö kommenttiin, niin ikävä kyllä oma 8-v on oppinut samat huonot tavat ihan okt-alueellakin. Kotona ei kiroilla ( joskus todella harvoin saattaa aikuisilta lipsahtaa) ja se on ehdottomasti kielletty viikkorahan menetyksen uhalla. Ja silti poika on jäänyt kiinni kiroilusta kavereiden kanssa ja koulussa. Ja samoin homottelua on joskus ilmennyt mutta ei niin usein. "Homo" sanan käyttökiellon olen perustellut sillä, ettei lapsi voi tietää ketkä tykkää pojista ja ketkä tytöistä eikä muutenkaan se ole mikään huutelusana

Vierailija
12/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan kasvatuksesta on kysymys, ei tuosta voi syyttää naapurin lapsia tai asuinympäristöä.

Lasta ei ole opetettu kunnioittamaan aikuisia/toisia. On ok että lapsi on oppinut ruman sanan, sitä kukaan vanhempi ei voi estää. Mutta vanhemman tulee terottaa lasta sen käytöstä ja hvyinkin napakasti.