Yritän pudottaa BMI:n 21,5 -> 20: arvostelkaa päivän ruokani
Aamupala:
- ruisnappi (kaksi puolikasta), jonka päällä 1 siivu meetvurstia, juustoa, salaattia ja tuorejuustoa
- kananmuna
- 2 kuppia maitokahvia
- lasi tuoremehua
- 200 g rahkaa
Lounas:
- iso lautasellinen fetamozzarellasalaattia (sis. makaronia)
- sämpylä
- mehujää
Lisäksi olen napostellut tässä telkkua katsellessa ehkä 10 Juliakonvehtia ja haen vielä kaupasta kevytkermaviilidippiä ja kasviksia herkutteluun. Ja yhden kuivan siiderin.
Miltä kuulostaa? Laihtuuko tällä?
Kommentit (24)
Jätä dipit ja konvehdit pois. Ja kannattaa olla juomatta mitään alkoholia illalla sillä se huonontaa unen laatua sekä sisältää paljon energiaa joka imeytyy nopeasti kehoosi jossa se varastoituu rasvaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:31"]
Jätä dipit ja konvehdit pois. Ja kannattaa olla juomatta mitään alkoholia illalla sillä se huonontaa unen laatua sekä sisältää paljon energiaa joka imeytyy nopeasti kehoosi jossa se varastoituu rasvaksi.
[/quote]
Pahvi olet!!! Eiköhän Ap ole jo 2 vuodessa osannut pudottaa painoaan... (ellei ole kuitenkin päässyt lihoamaan lisää..) Turha tämmösiin on enää antaa vinkkejä, huoh.
Mulla on bmi 21,9 ja yritän myös pudottaa painoa. Oon jättänyt lähes kaikki herkut pois ja yllättäen niitä ei edes tee enää mieli. Kun tietää, että se kalorimäärä, minkä saa syödä on todella pieni, niin mieluiten sitten syö terveellisemmin, esim. kasviksia ja salaattia. Leipäkin on parempi välipala kuin karkit tai sipsit. Ennen söin mitä mieli teki ja mulla oli jatkuvasti nälkä. Nyt olen oppinut sietämään pientä näläntunnetta ja odottamaan, että se menee ohi. Herkutkin sallin itselleni, mutta kohtuudella. Esim. tänään söin yhden Doris-keksin ja todellakin pysyin vain siinä yhdessä! Ennen olisin vetänyt ainakin puoli paketillista yhden illan aikana.
Tuo ruokailun arviointi on hieman vaikeaa jos ei tiedä liikutko yhtään, tai käytkö edes kävellen kaupassa. Varsinkin tuo tuoremehu on hiilihydraattipitoisena sellainen aine että jos harrastat liikuntaa niin se on vain hyvä polttoaine. Mutta jos et liiku yhtään niin siitä on pelkkää haittaa.