Mikset ole antanut elämääsi Jeesukselle?
Kommentit (44)
Mietin tässä, kummat oikein luotiin ensin, ihminen vai eläimet. Iso Kirja ei oikein anna siihen hyvää vastausta.
Ensinhän se sanoo, että aivan aluksi luotiin eläimet ja niiden jälkeen sekä mies että nainen, yhtä aikaa. Sittenpä heti perään se sanoo että ensin luotiin mies, sen jälkeen eläimet ja lopuksi sitten vielä nainen, kun eläimet eivät olleet hyviä kumppaneita miehelle.
Olet varmasti perehtynyt Raamattuun niin hyvin, että osaisit ratkaista tämän pulman. Kumpi Raamatun kahdesta erilaisesta luomiskertomuksesta on se oikea ja kumpi on väärä?
Huhuu! Löytyykö sitä vastausta??
Mietin tässä, kummat oikein luotiin ensin, ihminen vai eläimet. Iso Kirja ei oikein anna siihen hyvää vastausta.
Ensinhän se sanoo, että aivan aluksi luotiin eläimet ja niiden jälkeen sekä mies että nainen, yhtä aikaa. Sittenpä heti perään se sanoo että ensin luotiin mies, sen jälkeen eläimet ja lopuksi sitten vielä nainen, kun eläimet eivät olleet hyviä kumppaneita miehelle.
Olet varmasti perehtynyt Raamattuun niin hyvin, että osaisit ratkaista tämän pulman. Kumpi Raamatun kahdesta erilaisesta luomiskertomuksesta on se oikea ja kumpi on väärä?
Vaikka Rasputinia ja Leniniä ja Napoleonia olen joskus harkinnut.
Miten se käytännössä tapahtuu?
Miks mun rukouksiin ei vastata?Voitko ap rukoilla puolestani,
pyytää vilpittömästi eräs alko-ongelmainen yh :((
Jeesus tulee vapauttamaan sinut alkoholista ja kaikista riippuvuuksista, saat elää rauhassa onnellisena äitinä! Jos olet Jeesusta sydämeesi rukoillut, hän on tullut. Vaikka tuntuisi miltä tai ei miltään. Jeesus muuttaa sinua pikkuhiljaa. ap
hippi
En jesselle, tai kenellekään muulle,
Kun kuolen, elämäni loppuu.
Ajatus jostain "ikuisesta autuudesta" ei kuulosta hyvältä. Ei Pleasantvillessäkään ollut kaikki hyvin oikeasti. Jos johonkin uskoisin, uskoisin sielunvaellukseen, mutta en usko siihenkään.
Sitäpaitsi, taivashan kerää sieluja sotaa varten. Olen pasifisti, joten en halua olla kenenkään sotajoukoissa.
Joten siksi: Kun kuolen, elämäni loppuu. En mene taivaaseen tai helvettiin, lakkaan vain olemasta. Näin kukaa ei saa sieluani. buahahaahaaa
Se on rauhan uskonto eikä siellä yritetä käännyttää ketään miksikään. Budhalaisperäiset ukonnot kuten Hindut ovat hienoja ihmisiä. Ja onhan heillä kauniimmat temppelit. ne ovat aina auki ja munkit rukoilevat puolestasi.
Ihmettelen miksi Ev.Lut. Kirkko yrittää käännyttää Budhalaisia kristityiksi.
Semmoinen pieni korjaus, että hindulaisuus on 1500 vuotta buddhalaisuutta vanhempi, ja siinä missä hinduilla on lukematon määrä jumalia, buddhalaisilla ei ole oikeastaan yhtään.
Kummallakin on silti samanlainen päämäärä, vaikka keinot ja perustelut ovat erilaiset.
Kristinuskon jujuhan menee näin:
Jumala rakentaa koko maailman, ihan luonnonlaeista lähtien. Hän myös luo maailmaan yhden puun, jonka hedelmiä ei saa syödä. Eräs pariskunta kuitenkin syö, houkuteltuna, joten Jumala tuomitsee koko ihmiskunnan.
Koska ihmiskunta on paha, Jumala hukuttaa kaiken elävän, mutta säästää kahdeksan ihmistä ja käskee näiden pelastaa eläimet.
Noista kahdeksasta ihmisestä syntyy uusi paha ihmiskunta, jonka pelastamiseksi Jumalalla on onneksi uusi suunnitelma: saatetaan nainen raskaaksi, tapetaan syntynyt poika ja sitä kautta armo ilmenee niin, että ihmiskunta voi pelastua siltä tuomiolta, jonka Jumala itse langetti.
Tosin ihmiskunta on edelleen niin paha, että tämäkään nerokas suunnitelma, jossa Jumala siis pelastaan ihmiskunnan Jumalalta itseltään, ei toimi. Ihmiskunta on edelleen paha, tuon alkuperäisen hedelmänsyönnin turmelema.
Mutta onneksi tuo tapettu poika on edelleen elossa ja hän pelastaa ihmiset isältään, joka on siis niin armollinen, että antaa ihmisille siihen mahdollisuuden.
Kun kristinuskoa ajattelee järjellä, ei voi olla ajattelematta, että miten ihmeessä tuollainen voi mennä läpi.
Yllä on syy, miksi elämän antaminen Jeesukselle on yksinkertaisesti typerää.
Yllä on syy, miksi elämän antaminen Jeesukselle on yksinkertaisesti typerää.
Ajatteles jos ne sadut olisivatkin tosia, millaiseen rikollisjengiin sitä joutuisikaan!
Jeesus oli - ainakin tietyiltä osin - ihan hyvä tyyppi, mutta ei kiitos, ei kuitenkaan ihan minun tyyppiäni.
kiitos kehoituksestasi kuitenkin :)
Miks mun rukouksiin ei vastata?
Voitko ap rukoilla puolestani,
outo ja huvittava sanonta!
juu kyllä olen uskovainen.
Miks mun rukouksiin ei vastata?Voitko ap rukoilla puolestani,
Jeesus tulee vapauttamaan sinut alkoholista ja kaikista riippuvuuksista, saat elää rauhassa onnellisena äitinä! Jos olet Jeesusta sydämeesi rukoillut, hän on tullut. Vaikka tuntuisi miltä tai ei miltään. Jeesus muuttaa sinua pikkuhiljaa. ap
Rukoilemalla: Jeesus, haluan antaa elämäni sinulle. Anna minulle kaikki syntini anteeksi. Tule sydämeeni asumaan. Kiitos että olet kuollut puolestani ristillä. Opeta ja johdata minua kaikkeen totuuteen ja olemaan siunaukseksi muille. Amen.
Hakeudu paikkakuntasi uskovaisten luokse, esim vapaakirkko tai helluntaisrk tai kansanlähetys tai sley ja kerro että olet tullut uskoon. He auttavat sinua tiellä eteenpäin.
Tämä on mun ainoa elämä. En viitti antaa pois.
Onko teillä Raamatun asiantuntijoilla kiirettä vai mikä kun ei löydy vastausta näin yksinkertaiseen kysymykseen.
sehän sanotaan jo Isossa Kirjassakin. Perehdy Raamattuun, ja voit löytää kysymyksiisi vastauksia.